![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Zoveel gevangenisstraf voor ... | |||
zowel de mama als de arts: geen gevang |
![]() ![]() ![]() |
10 | 100,00% |
Voor de mama: tussen een maand en zes maand |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Voor de mama: tussen zes maand en een jaar |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
voor de mama: tussen een jaar en vijf jaar |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Voor de arts: tussen een maand en zes maand |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Voor de arts: tussen zes maand en een jaar |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Voor de arts: tussen een jaar en vijf jaar |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou ik mijn mening moeten aanpassen naar uw goesting, zonder duidelijke argumenten?
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer ze te weten komen dat het geen klompje cellen is, zoals uw copy paste mening eerst beweerde.
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor mij hebt u alleen waarde als conversatiepartner, glimlachverwekkend, of indien dat niet meer, de waarde van 400 gram ongepelde garnalen. Dit kan veranderen als ik u tot de "mijn groep" ga rekenen. Dan wordt uw waarde een ferm stuk hoger, want iets is waard wat de gek ervoor geeft.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga ervoor. uw goesting om meer waarde toe te kennen aan iets, awel, dat heb ik al geschreven. Iets is waard wat de gek kan en wil ervoor geven.
Een arme gek kan geen abortus afkopen. Figuren zoals Musk of Gates...
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet “meer” waarde toekennen, maar DE waarde toekennen.
Pro death moet het leven degraderen (minder waarde toekennen) om de moord op een kind te kunnen rechtvaardigen. Ze deden het bij de Aboriginals, slaven, Joden en nu kinderen. Altijd via sociaal darwinisme. We kennen die genocidale maniakken aan hun vruchten, darwinisten.
![]() |
#27 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 25 augustus 2022 om 23:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De discussie over abortus, wereldwijd, draait slechts om één aspect: criminaliseren, dus in 't gevang gooien van moeder en arts, of decriminaliseren dus niks geen gevang. Dat zwangere vrouwen op alle mogelijke manieren geholpen moeten worden als dat nodig is, dat betwist niemand.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 26 augustus 2022 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot wanneer moeten mensen kunnen aborteren volgens u? Snapt u dat we in dat proces een ander mens doden?
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat was de leeftijd van Methusalem nu weer?
Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kies voor de eerste optie. Uiteraard binnen de in België geldende voorwaarden.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige mogelijke keuze voor het beleid is: je criminaliseert of je criminaliseert niet. En wat kom je nu plots met Europees op de proppen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij: uiteraard binnen democratisch gestemde grenzen. (en om de discussie niet voor de derde keer in de vierde draad deze week te herhalen: zo ruim als mogelijk graag)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Abortus is moord, dus een criminele daad. Dat politici Aboriginals, slaven, Joden of ongeboren kinderen wettelijk laten doden, maakt het moreel gezien niet minder misdadig. Abortus is de grootste genocide in de menselijke geschiedenis. Dat erkennen vereist geen vervolging van mensen die een abortus uitvoerden.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat jij (je bent een mens neem ik aan) fysisch van mijn lichaam afhankelijk zou zijn. Het is dan toch de meest normale zaak van de wereld dat ik op elk ogenblik mag beslissen dat jij dat niet meer kan doen, en als dat betekent dat je dood gaat, is dat toch de normaalste zaak van de wereld ? Wie afhankelijk is, is afhankelijk, wat wil zeggen dat het iemand anders is die over jouw leven en dood beslist he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IEDEREEN die een abortus overleefde kiest te leven en niet gedood te worden. abortionsurvivors.org Er is niets meer barbaars dan kinderen uithongeren/uitdrogen door een abortuspil of aan stukken te rijten om het eruit te kunnen halen.
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wedden dat ik de betere barbaar ben?
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas weet ik in welk bed onze samenleving ziek is.
Ik was/ben ook zo’n barbaar, maar das geen blinde vlek meer. Schuldbesef zou ons als samenleving beter doen dan verder genadeloos over deze ingrepen te gaan. Dat ze al stoppen met hun sociaal darwinisme en eens naar getraumatiseerde vrouwen luisteren die te weten komen dat er geen klompje cellen -maar een kind- uitkomt. Of de artsen die tot inkeer komen omdat het moreel knaagt aan hun geweten. Vrouwen die een abortuspil nemen lopen verhoogd risico op ontsporing en zelfmoord. Niet dat die groenen en liberalen daar om geven, ne mond minder voeden (of 2) en minder co2 uitstoot is dan bereikt; hun doel. Abortus is niet het versterken maar verzwakken van vrouwenrechten, moederschap vereist 0,0 stigma maar lofprijzing. Ze dwingen u tot het arbeidsleven waar bazen zeer zelden zwangere vrouwen of moeders verwelkomen. Zie wat ge krijgt als ge de staat uw kinderen laat opvoeden, in Amerika knallen ze elkaar al af wegens “gekwetste gevoelens”. Ze noemen zwangere vrouwen niet eens meer bij hun voornaamwoord. Erken de duivel in dit beleid en repent Vlaanderen; REPENT ![]()
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 27 augustus 2022 om 08:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We pakken een jonge vrouw die een morning afterpil wil kopen, sluiten die op in een kamertje tot het kindje geboren is, en geven het kindje dan een prachtige toekomst in Noord Korea.