![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
skill werd gebanned vanwege zijn weinig zinvolle posts en de provocatie met zijn sig. hij werd voor korte tijd gebanned en kan nu terug met een propere lei beginnen.
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is er misbruik gemaakt van mijn account. Ik heb dit bericht helemaal niet geplaatst... integendeel: zoals op http://forum.politics.be/showpost.php?p=845452&postcount=11 stond kon ik mij perfect aansluiten bij de acties van mijn collega's. Bij nazicht bleek ook dat account Neruda helemaal niet unbanned was... iemand heeft dus mijn account misbruikt blijkbaar maar kon neruda zelf niet unbannen want daarvoor moet je nogmaals een paswoord invoeren. Voor alle duidelijkheid: ik was niet de auteur van dat bericht en neruda is tot nader order gebannen om de eerder aangegeven redenen. Wij zullen niet aarzelen om te onderzoeken wie mijn account misbruikt heeft, en de nodige stappen ondernemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Hoe lang gaat die ban nog duren?
Krijgen we weer een mededeling dat de ban afgelopen is en dan opeens weer niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan jij niet lezen, sinan?
Neruda werd op een valse manier ontband. Niet dus. Waarom geef jij eigenlijk geen commentaar over het misbruik dat gepleegd werd om de ban van Neruda te proberen ongedaan maken? Of vindt jij dergelijke vervalsingspraktijken van de vrienden van Neruda verantwoord?
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat artikels betreft, kan ik je ergens wel volgen. Als je een thread met een bepaald onderwerp hebt, kan het interessant zijn dat iemand met een artikel nieuwe stof kan aanbrengen. Het probleem en het verbod op zondermeer copy & paste is ontstaan doordat er mensen waren die niet anders meer deden dan de sites van hun favoriete partij of strijdbeweging via hun windows clipboard hier volledig te reproduceren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neruda correcte ban , ok, maar als je alle onzin moet gaan bannen krijgt elk forum plots (overwegend?) veel lege gaten. Ik weet niet of skill-less met zijn handtekening buiten het boekje ging of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ow... is Skill geband ? Wat heeft ie gedaan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geen idee, maar ik vond alleszins dit terug: http://forum.politics.be/showthread.php?t=26890
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zeveraar zou ik zo niet zeggen.Maar wel een VLAAMS BELANG hater.En dat is slecht voor de gezondheid,zie Gijsels of hoe hij ook noemde.Maar Skill is al terug.
|
![]() |
![]() |