![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je een "grootverdiener" bent in België betaal je een fortuin voor dezelfde zorgen als een bandwerker die peanuts heeft betaald. Voor een goedverdiener die een persoonlijke verzekering aangaat in de US is dat pakken goedkoper met een veel betere opvolging en betere dokters en medicinale opvolging. Dat is zelfs zo in Thailand, als er mij iets gebeurd in Thailand heb ik een vijf sterrenkamer met de beste dokters en machines aan een fraktie wat ik in Belgie van mijn inkomen moet betalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat, en je reisverzekering die met uw met visa betaalde reis meekomt.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg uit, dan leer ik ook wat bij na mijn decennia-lange expat ervaringen...
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uh? Republikeinen zijn echt tot alles bereid om tegen Biden te stemmen. Die gasten zijn gebrainwashed.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten Europa zullen ze eens lachen met je mutualiteit. Ergens gaan wonen is iets heel anders dan ergens met vakantie gaan. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 oktober 2022 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'20' jaar geleden OK nog nu met al die aangespoelden???? ![]() Als iemand echt geld heeft om met te kunnen verkassen dan rijst alleen de vraag: naar waar? Waar is het beter? Waar zou ik (één of andere rijke) mijn geld nog insteken om mijn dagen verder rustig te kunnen doorbrengen? p.s. Intussen is men naarstig op zoek naar de één of andere leefbare planeet mocht het helemaal mislopen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 oktober 2022 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |