![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vriend van mij werkt geregeld in Brussel en mag zich nu een extra cammionet bij huren om binnen te mogen. 750€ per maand. In feite komt het erop neer dat ze ons economisch sanctioneren en boycotten om ons te broodroven. Gelijk mee Poetin.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 oktober 2022 om 12:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook met een benzine euronorm 3 van 19 jaar oud. Er zijn euronorm 3 die al 22 jaar oud zijn. Geen probleem in LEZ, zelfs langer dan 2025 mogen ze nog binnen. Ken uw LEZ. ![]() Gent: ![]() Antwerpen: Brussel: ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 6 oktober 2022 om 12:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euro6 dus nog even safe. maar het blijft een vorm van mensenkloterij.
Ge koopt u een auto, betaald inschijvingstax (al niet te min in den belziek) tax op uwe naft etc en dan gaan die clowns eens bepalen waar je wel nog mag rijden. Wel korting op de wegentax he, want ja je mag toch niet overal komen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat maakt niet meer uit.
Auto's 2hands mogen binnenkort niet meer ingeschreven worden. Dus is het eind verhaal. Perte totale. Waarde 0€
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 oktober 2022 om 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ander linkje dan maar: https://autofans.be/nieuws/overheid/...andingsmotoren Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Micele : 6 oktober 2022 om 13:40. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie maar dat uw skodas en oldtimerke zo rap mogelijk buiten zijn.
Mister smart. Of het zal zero eurotjes op uw spaarrekening worden.
![]() |
#28 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 6 oktober 2022 om 13:54. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of we volgen u, naar Moffrika.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik trek mijn plan hé. Jij kunt dat blijkbaar niet. Koop nog maar nen diesel. ![]() Laatst gewijzigd door Micele : 6 oktober 2022 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal nog een tijd duren alvorens Micele het gesnapt heeft.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar die heeft het al lang gesnapt hoor. Die rijd Volkswagen.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een T72 kom je al een heel eind.
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij snapt hij het niet.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het van de Vlaamse politieke partijen Groen en CD&V afhangt, mag je vanaf 2030 in ons land niet meer op fossiele brandstoffen zoals benzine en diesel rijden. Beide partijen lanceerden deze week los van elkaar een gelijkaardig voorstel.
De boodschap is duidelijk...niet meer rijden. Al kan het jaartal nog wat op en neer gaan het verbod komt er. Diesel, benzine, hybride, oldtimer...zijn binnen korte tijd 100% onbruikbaar en onverkoopbaar. Ze gaan u pakken in snelheid zodat u niet de kans zal krijgen voortijdig nieuwe auto's te annuleren of door te verkopen. Toch moet men nu handelen koste wat kost. Tracht alles nu nog te verkopen wat op benzine of diesel of hybride is. Ook moto's. Hebt u een nieuwe in bestelling annuleer de bestelling. Hebt u een bedrijf met een fleet voor uw werknemers, de deur uit sluit uw bedrijf. Werkt u voor pakjesdienst, zoek dringend een andere job. Hebt u een winkel waarvan de meeste klanten ergens via eigen vervoer komt, sluit de winkel want het zal snel stilvallen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 oktober 2022 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Tja WEF Davos agendapunt nr zoveel.
Nog meer verarming, falingen enz... De CO² uitstoot MOET met 50 % zakken tegen 2030 en daarna naar 100% duurzaamheid om toch maar die 1,4 graden minder te behalen tegen 2100. ![]() Verbrandingsmotoren: gedaan ermee en al wat erbij komt kijken. Energieprijzen zo hoog zodanig dat er 50% minder verbruik is. Middenstand en de vervuilende economie worden hierdoor ook verder kapot gemaakt zodanig dat er uiteindelijk en voornamelijk nog enkel de grote duurzame spelers overblijven (WEF partners) Veestapel met 50% verminderen (minder methaan, stikstof en CO²) zodat er een voedselschaarste gecreëerd wordt van zwaar milieu belastende producten zoals vlees dewelke dan zeer duur worden en het eten van goedkope insecten zal bevorderen. Deze zullen op hun beurt dan weer gekweekt worden in insectenfarms die geen belasting zijn op het milieu en duurzaam zijn. enz... Alles moet kapot en iedereen zal diep in de schulden geraken, echter geen probleem want de overheid zal uw schulden wel overnemen maar bezittingen ben je kwijt... De eco-fascisten / klimaat extremisten / psychopaten zijn goed op weg met hun agenda en stap voor stap begint de bevolking zich te roeren maar ook hier, geen probleem... Want ondertussen is het voldoende om een "crisis" uit te roepen om iedereen op te sluiten in hun eigen (voorlopig toch nog) huis en de politie is gretig bereid om er op los te kloppen wanneer daar bevel toe wordt gegeven door hogerhand zoals we in de vorige 2 jaar gezien hebben. Laatst gewijzigd door StV : 6 oktober 2022 om 22:36. |
![]() |
![]() |