![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Spijt? | |||
Ja, ik heb spijt dat ik niet-gevaccineerd ben |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Neen, ik heb géén spijt dat ik niet-gevaccineerd ben |
![]() ![]() ![]() |
13 | 40,63% |
Ja, ik heb spijt dat ik gevaccineerd ben |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,13% |
Neen, ik heb géén spijt dat ik gevaccineerd ben |
![]() ![]() ![]() |
18 | 56,25% |
Aantal stemmers: 32. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of je spijt hebt van een inenting, is een heel individueel gevoelen. De benadrukking van het massa-aspect in de vraagstelling, staat daar haaks op. Ik wantrouw mensen die een vooringenomenheid hebben bij het pogen om iets objectief in kaart te stellen. Ik wantrouw nog meer die mensen die die vooringenomenheid dan niet eens kunnen verbergen. Hitzij dat ze dat niet kunnen uit verblindheid, hetzij dat ze dat niet kunnen wegens een beperking in hun sociale intelligentie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We zullen dus inderdaad nog wel zien...voorlopig heeft toch geen enkele gevaccineerde hier al enige prikspijt, toch?
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Elk normaal begaafd mens begrijpt de simpele vraag, die doelt niet op het gevoel van spijt maar gaat over fysieke ongemakken of gezondheidsproblemen na vaccinatie, blijkbaar wordt dat niet begrepen. ![]() Maar ergens heb je gelijk, de vraagstelling is inderdaad te vroeg en voorbarig.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zou een enquete kunnen starten:
1) ik draag geen valhelm, en heb daar geen spijt van 2) ik draag geen valhelm, en heb daar spijt van 3) ik draag een valhelm, en heb daar geen spijt van 4) ik draag een valhelm, en heb daar spijt van |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik begrijp de spijt van anti-vaxers dat gevaccineerden geen spijt hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bij de force-vaxxeurs, zoals U zelf, heeft die vooringenomenheid altijd bestaan inderdaad. Niet-gevaxxed zijn was voor U altijd een keuze die het individu niet zelf kon en mocht nemen. Je merkt dat ook aan de antwoorden die op de héél eenvoudige vraag worden gegeven. De vraag is gewoon, heb je spijt van Uw beslissing, welke deze ook is. Ja of neen. Zonder verdere uitleg noch verantwoording. Niet gevraagd, noch gewenst. En om iedereen de kans te geven correct te antwoorden, 4 mogelijkheden. Dat Uw Uw eigen vooringenomenheid daarop wil projecteren is uw zaak.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 12 oktober 2022 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
En toch moeten de force-vaxxeurs er weer vanalles bijsleuren om hun vax-fascimse te verbloemen.
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp de afgunst van de gevaxten ten aanzien van de puur-bloeden.
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn punt is dat de afdeling "ik heb er spijt van" zo goed als geen stemmen KAN hebben. Statistisch gezien was het voor de overgrote groep mensen totaal kifkif of ze nu gevaccineerd werden of niet, omdat:
1) men slechts een kleine kans had om zwaar ziek te worden van corona, en dus ongevaccineerden meestal geen enkel probleem hadden van niet gevaccineerd te zijn 2) men slechts een kleine kans had om door vaccinatie een probleem te hebben, en dus gevaccineerden meestal geen enkel probleem hadden van gevaccineerd te zijn. Maar BOVENDIEN is het gros van die kleine groep die WEL problemen had in 1) en 2) de pijp uit, en kan dus niet stemmen. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 oktober 2022 om 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prachtige stand-up comedy ! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn mensen die zwaar ziek zijn geworden, en die zich voor- of nadien niet hebben laten vaxen, en die hebben mss spijt van dat feit. Er zijn mensen die zware nevenwerkingen hebben ondervonden van alle spuiten, en die hebben mss spijt van al dat gespuit. En ik mag aannemen dat zij die de pijp uit zijn VAN corona of VAN het gespuit ook wel spijt hebben, hoewel zij idd niet meer kunnen stemmen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 12 oktober 2022 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch wel waar, er zijn maar weinig mensen die anderen absoluut met dwang wilden beletten om zich te vaccineren he. Ken jij mensen die bijvoorbeeld voorstander waren van een wetsvoorstel die straffen ging uitdelen aan mensen die zich vaccineerden of zo ?
Als je dat vergelijkt met mensen (waar jij deel van uitmaakte) die wilden dat anderen gevaccineerd werden, eventueel onder dwang, of met straffen indien ze weigerden, dan zien we toch een gigantisch verschil, niewaar ? Laatst gewijzigd door patrickve : 12 oktober 2022 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, maar toen wel. Dat is net mijn punt. Met de informatie die ik nu heb, zou ik toen exact dezelfde keuze hebben gemaakt. Dat mijn sociaal leven zich kon verderzetten was voor mij de belangrijkste afweging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
"Ge moogt pas naar de winkel/het cafe/de visclub als ge met ne varkens-stift "gechanteerd" op uwe voorkop schrijft."
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben kwaad op de overheid vanwege het feit dat ze dat CST vereisten. Maar ik heb er geen spijt van dat ik in die situatie de voordelen (sociale activiteiten) tegenover de nadelen (zo goed als geen) heb afgewogen en tot de conclusie kwam dat ik die belachelijke spuit maar zou laten zetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Je bent kwaad omdat ze u chanteerden, maar toen je zag dat het chantagemiddel niet zo erg was, heb je U maar laten chanteren.
![]() |