![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() rond, dan kunt ge blijven gaan hé
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik ben niet corrupt genoeg om te kunnen starten als politicus.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als nva-er vind ik het dik schandalig wat daar aan het licht komt in Haaltert.
Als we niet opletten, gaan we tien procent van schandalen van de oude machtspartijen gaan benaderen. Terzake: als voormalig leidinggevend ambtenaar ben ik overtuigd dat een slappe commissaris aan de basis ligt van zo'n toestanden. Het is de baas die tegenover de politiek de grenzen moet stellen. Een ding blijft natuurlijk: we hebben maar één klok horen luiden. Duidelijk: mocht die ene klok gelijk hebben, dan moet de burgemeester uit de partij gezwierd worden. We hebben dat nog gedaan: mensen die het niet waard zijn, buiten sjotten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij "chantal" zou dat niet pakken...
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet alleen vinden de rechtsen zich boven de wet staan.
Ze zijn nog rancuneus ook https://m.gva.be/cnt/dmf20220524_95488488 Citaat:
Of is het Vlaamse parlement te onnozel en onbeduidend om zich daar iets van te moeten aantrekken ? Trouwens Paal, vriendje van dhr Wever is trouwens door het hof van Casatie wandelen gestuurd in hun zaak tegen Apache https://www.apache.be/2022/10/18/ook...-paal-wandelen Citaat:
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 20 oktober 2022 om 17:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tof en aardig, maar het zit niet in mij, dat achterbakse koehandel gedoe.
En mijn grootste nadeel, als ik iets beloof, dan is het effectief een natuurramp die gaat voorkomen dat ik die belofte nakom. Tot nu toe heb ik geen enkele gemaakte belofte niet nagekomen.
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af of de minions die hier bij het begin van de procesgang met de journalisten van Apache de spot zaten te drijven nog altijd zoveel schadenfreude voelen, nu het Paal is die gepaald blijkt te zijn in eerste aanleg, in beroep, en een derde keer in cassatie. Antwerpse Vastgoed maffia versus journalistiek : 0 -3 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |