![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kebab vlees noemen is al redelijk gewaagd vind ik.
En een fillet mignon of een varkenshaasje printen. Gaat nog veel water onder de brug stomen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 oktober 2022 om 04:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wel. Als het vlees kan vervangen (naar smaak en textuur) dan spaart het heel veel dierenleed door minder wantoestanden in de vleessector.
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sinds de prehistorie leeft de mens van jacht en visvangst en als we geen omnivoren waren dan waren er ook geen dieren om op te eten. De wantoestanden in de vleessector is de schuld van de hebzucht van de klootzakken die knoeien met ons vlees om meer winst te kunnen maken en dat dierenleed verhelp je niet door als een konijn alleen nog groenvoer en onnatuurlijk vleesvervangende rommel (je weet immers niet wat ze ook daar allemaal indraaien) te eten met alle gevolgen vandien voor de gezondheid.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het zo erg is, dan zijn vegetariërs en veganisten een zelfoplossend probleem.
![]() |
#26 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar je hoeft ook niet 100% over hè? Als krokettenvulling en hamburgers goed nagemaakt kunnen worden besparen we daar beesten op, en dan trek je op zondag een lekkere echte biefstuk uit de koelkast, of een fijne vette vis.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 27 oktober 2022 om 23:31. |
|||
![]() |
![]() |