![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mooi voorbeeld van het naïeve morele suprematie denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Bach : 13 november 2022 om 08:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben veel soepeler dus... en da's nu net niet echt communistisch, niet?
![]()
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Ondertussen.... Biden en Xi geven elkaar de hand in Bali in wat op de videobeelden een vrij vriendelijke begroeting lijkt. Pas geleden was Scholz in Beijing met wat nog overblijft van de Duitse onderningen en die kreeg geen hand aangeboden van Xi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bukken: 1, 2, 3.
Volhouden hè. Ik kom later checken.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zouden we ook anders? De regering van Taiwain is immers ZELF van mening dat Taiwan en China één land zijn. Taiwan is helemaal geen separatistische regio. De discussie gaat dus helemaal niet over de vraag of Taiwan onafhankelijk is of moet zijn. De discussie gaat over wie de legitieme overheid van (heel) China is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik haat communisme zoals ik het nazisme haat. Het enige vreemde is dat communisme verdedigen niet met dezelfde reactie wordt behandeld als nazisme verdedigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weinig mensen weten dat er OVERAL in de wereld bijna 1.000.000 Chinese studenten zijn. China ziet alles in het groot, nog meer dan de Amerikanen. Over 5?*10 jaar zijn ze de grootste mogendheid van de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Intussen staan ze voor een vastgoedcrisis en zouden hun economische cijfers bovendien enorm opgeblazen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 14 november 2022 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Ik haat geen van de drie alhoewel nazisme me even doet twijfelen aan mijn eigen woorden. De anti nazi resolutie in de VN werd trouwens afgeschoten dit jaar óók door Europese landen. Blijkt dat de sympathie voor nazisme stijgende is, alhoewel gelukkig een meerderheid van de wereldbevolking de resolutie goedkeurde. Laatst gewijzigd door Bach : 14 november 2022 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |