Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2022, 14:53   #21
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wat dit met sport te maken heeft is me een raadsel, toch verplaatste de moderatie deze draad naar sport.

Begrijpe wie begrijpe kan.
De moderatie leest de draden niet.
Hoe ze dan wel beslissen, vb. op het eerste trefwoord dat ze tegenkomen, weet ik niet, maar het klopt vaak van geen kanten.
Nu vind ik dat helemaal niet erg hoor.
Veel erger is dat er soms zo gezaagd kan worden in draden.

Als De Wever erg overtuigd meezingt met het Wilhelmus, dan zouden sommigen kunnen besluiten dat hij orangist is.
Wel, ik denk niet dat hij dat is, maar wel dat hij die politieke overtuiging bekijkt met enige sympathie.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2022, 14:45   #22
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Awoe separatisme. Aldus de separatisten van 1830.
Separatist als afscheiden/afscheiding van?

Ik denk dat er velen zijn die niet eens meer weten wat er ten tijde 1830 aan de hand was.

p.s.

Laat ik het er nog maar eens bijzetten

België als onafhankelijke staat

https://www.belgium.be/nl/over_belgi...gie_vanaf_1830

Laatst gewijzigd door Universalia : 7 december 2022 om 14:45.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2022, 21:36   #23
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De moderatie leest de draden niet.
Hoe ze dan wel beslissen, vb. op het eerste trefwoord dat ze tegenkomen, weet ik niet, maar het klopt vaak van geen kanten.
Nu vind ik dat helemaal niet erg hoor.
Veel erger is dat er soms zo gezaagd kan worden in draden.

Als De Wever erg overtuigd meezingt met het Wilhelmus, dan zouden sommigen kunnen besluiten dat hij orangist is.
Wel, ik denk niet dat hij dat is, maar wel dat hij die politieke overtuiging bekijkt met enige sympathie.
Sport maakt deel uit van K&K.
Zagen mag dus.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2022, 22:53   #24
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Dilligaf
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2022, 23:58   #25
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

koe de poing's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeZeeuw Bekijk bericht
Mathieu van der Poel won vandaag de Scheldecross in Antwerpen. Opvallend detail: burgermeester Bart de Wever zong uit volle borst mee met het Wilhelmus. Bij mij rees toen de vraag: zou hij ook hebben meegezongen met de Brabançonne wanneer Wout van Aert had gewonnen?
ikcheb me laten vertellen dat hij ook een geweldige versie weet neer te leggen van 'potteke vet'
Oud 9 december 2022, 01:23   #26
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeZeeuw Bekijk bericht
Helaas kwamen Vlaanderen en Brabant terug in Spaanse handen. Op Staats-Vlaanderen en Staats-Brabant na tenminste.

Bart de Wever is historicus.... hij kent de geschiedenis der lage landen als geen ander. Vandaar ook dat hij voorzitter van een separatistische partij is
Als een afstammeling van Staats-Brabanders, die twee eeuwen militaire bufferzone voor het Noorden (boven de sloot) zijn, zonder vertegenwoordiging, om nog maar te zwijgen van het doorsnijden van de natuurlijke Economische banden met de rest van Brabant, met name Antwerpen, geen zege, nee die Republiek kan mij als Nederlandse Brabander weinig bekoren. Voor ons begint Nederland eigenlijk pas bij de Bataafsche Republiek, eindelijk gelijkheid (begin van de Katholieke emancipatie ook) en vertegenwoordiging!

Maar goed jammer, dat jammer dat Vlaanderen en Brabant verloren zijn geraakt voor de opstand, allicht op het laatst, ook wel heel toevallig gunstig voor het gewest Holland (die zo twee echt sterke concurrenten kwijt was).

Laatst gewijzigd door Adam Smith : 9 december 2022 om 01:24.
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be