Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 januari 2005, 21:13   #21
Belgijka
Vreemdeling

Belgijka's schermafbeelding

Standaard jeeezzzz

Ik snap niet waarom jullie hier Allah bij moeten betrekken. Armeniërs zijn Christenen (de eersten die Christen waren trouwens) en de meesten van hen zijn niet eens bruin, maar gewoon blank. Ik vind het ronduit schandalig dat ze die mensen na 7jaar terugsturen, me dunkt dat ze zich volledig aangepast hebben, waarmee ik bedoel, de taal geleerd (Christen waren ze al). Het is denk ik niet de bedoeling dat ze een kopie worden van de Vlaming. Aan de mensen die hier nu staan te juichen (jeee weer een stel asielzoekers buiten) heb ik een vraag: hoeveel Armeniërs of asielzoekers kennen jullie persoonlijk?! Als jullie in contact zouden komen met hen zouden jullie wel anders piepen.....
Oud 1 januari 2005, 21:33   #22
skorzeny
Banneling

skorzeny's schermafbeelding

Standaard

Hoe zit dat nu ?

Zijn die hier-niet-thuishorenden nu al terug in hun natuurlijke biotoop?
skorzeny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2005, 21:55   #23
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belgijka
Ik snap niet waarom jullie hier Allah bij moeten betrekken. Armeniërs zijn Christenen (de eersten die Christen waren trouwens) en de meesten van hen zijn niet eens bruin, maar gewoon blank. Ik vind het ronduit schandalig dat ze die mensen na 7jaar terugsturen, me dunkt dat ze zich volledig aangepast hebben, waarmee ik bedoel, de taal geleerd (Christen waren ze al). Het is denk ik niet de bedoeling dat ze een kopie worden van de Vlaming. Aan de mensen die hier nu staan te juichen (jeee weer een stel asielzoekers buiten) heb ik een vraag: hoeveel Armeniërs of asielzoekers kennen jullie persoonlijk?! Als jullie in contact zouden komen met hen zouden jullie wel anders piepen.....
Het is een schande dat ze hier zeven jaar ten onrechte konden blijven.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2005, 22:08   #24
Belgijka
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Het is een schande dat ze hier zeven jaar ten onrechte konden blijven.
En wie mag jij wel zijn om te beoordelen dat ze hier 'ten onrechte' waren?? God ofzo?? (buiggggg..... )
Achhh was te denken dat ze mijn vraag niet gingen beantwoorden, het antwoord was dan ook al gekend, de meeste van die idioten hier weten nog niet eens waar Armenië ligt, laat staan dat ze er ooit 1 ontmoet of gesproken hebben.
Oud 1 januari 2005, 22:15   #25
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Waar ligt jouw afkomst, Belgijka?

Edit: ah, profiel kan soms handig zijn. Rusland dus.

Nu nog dat 'grotendeels Belg zijn' veranderen in 'grotendeels Vlaming zijn'

Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 1 januari 2005 om 22:16.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2005, 22:27   #26
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Belgijka
En wie mag jij wel zijn om te beoordelen dat ze hier 'ten onrechte' waren?? God ofzo?? (buiggggg..... )
Achhh was te denken dat ze mijn vraag niet gingen beantwoorden, het antwoord was dan ook al gekend, de meeste van die idioten hier weten nog niet eens waar Armenië ligt, laat staan dat ze er ooit 1 ontmoet of gesproken hebben.
En wie mag jij wel zijn om te oordelen dat ze hier wel mogen blijven.
Ik heb daar helemaal niet over geoordeeld, dat deden de bevoegde instanties aan de hand van bepaalde criteria en daar hoort een lief snoetje niet bij.
Oud 1 januari 2005, 22:59   #27
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Het is zo .Ze mochten hier niet zijn dus,of moeten WIJ onze eigen wetten overtreden
EXTREEM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2005, 23:00   #28
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Armeniërs zijn Christenen (de eersten die Christen waren trouwens) en de meesten van hen zijn niet eens bruin, maar gewoon blank.
Ooh, daarom mogen ze blijven, omdat ze blank zijn. Ideetje haal heel Rusland hierheen.

Armeniërs de eerste Christenen??
Was dat niet Jezus?
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2005, 23:09   #29
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

En tot nu toe nog geene blanke TURK gezien .Bruine stinkaards wel,rechter kant van men aangezicht denkt positief over de turkenJullie zijn geen haar beter of de marokanen
EXTREEM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 januari 2005, 23:38   #30
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
En tot nu toe nog geene blanke TURK gezien .Bruine stinkaards wel,rechter kant van men aangezicht denkt positief over de turkenJullie zijn geen haar beter of de marokanen
Dus, ik heb niks tegen marrokanen en ik voelde me hievoor ook niet beter dan hun dus als je me wilt beledigen doe het maar op een andere manier.

Ik ken trouwens veel blanke turken, maar dat terzijde. Het is trouwens logisch dat jij geen blanke turken hebt gezien, ook al zie je een blanke turk dan denk je dat het een iemand uit een ander land is.
Oud 1 januari 2005, 23:57   #31
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Eigenlijk is het schandalig dat dit gezin dat zich volledig aan het aanpassen is, wordt buitengewerkt, terwijl via allerlei procedures allerlei achterlijke Turken en Marrokanen via gezinsherennigingen en "schijnhuwelijkken" en huwelijken met iemand uit het thuisland ( waarom zijn ze dan Belg indien ze een ander land als thuisland beschouwen ??? ) allerlei vreemd gespuis Belg en dus ook "Vlaming" gemaakt wordt !!
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Alvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2005, 00:03   #32
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Eigenlijk is het schandalig dat dit gezin dat zich volledig aan het aanpassen is, wordt buitengewerkt, terwijl via allerlei procedures allerlei achterlijke Turken en Marrokanen via gezinsherennigingen en "schijnhuwelijkken" en huwelijken met iemand uit het thuisland ( waarom zijn ze dan Belg indien ze een ander land als thuisland beschouwen ??? ) allerlei vreemd gespuis Belg en dus ook "Vlaming" gemaakt wordt !!
Hoe is het mogelijk dat alles wat fout is uitendelijk de schuld van moslims is (volgens jullie), dit doet me denken aan het nazi-tijdperk.
Oud 2 januari 2005, 00:38   #33
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Hoe is het mogelijk dat alles wat fout is uitendelijk de schuld van moslims is (volgens jullie), dit doet me denken aan het nazi-tijdperk.
Helemaal de schuld niet van de moslims maar van degenen die misbruiken toe laten en mogelijk maken.
Ge kunt toch moeilijk ontkennen dat er problemen zijn.
Oud 2 januari 2005, 09:58   #34
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Ge kunt toch moeilijk ontkennen dat er problemen zijn.
Ik ontken het ook niet, maar vind jij het niet raar dat ongeveer elke topic toch eindigy bij het onderwerp moslims? We hadden het toch hiet over een Armeens gezin?
Oud 2 januari 2005, 11:09   #35
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik ontken het ook niet, maar vind jij het niet raar dat ongeveer elke topic toch eindigy bij het onderwerp moslims? We hadden het toch hiet over een Armeens gezin?
Sprak ik ergens over moslims ?
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is....
Oud 2 januari 2005, 11:32   #36
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Sprak ik ergens over moslims ?
Nee, maar marokkanen en Turken zijn meestal moslims. Waarom nam je niet het voorbeeld Marrokanen en Antilanen (of Turken en Surinamers) bijvoorbeeld?
Oud 2 januari 2005, 11:42   #37
Alvader
Staatssecretaris

Standaard

Wonen er in Vlaanderen dan zo veel Surinamers ?
We stellen in Vlaanderen vast dat er overal projecten voor positieve discriminatie van allochtonen worden opgestart en ondersteund. En met het begrip "allochtonen" verwijst men steevast naar Noord-Afrikanen ( lees Marokkanen ) en in mindere mate Turken.
Trouwens, is in Nedferland het probleem van de importbruiden ook niet bekend ? Als ik me niet vergis gaf het Rapport Blok in Nederland cijfers van rond de 80 proc op. Het gevolg is dat de "derde" generatie van deze "allochtonen" Nederlander of Belg ( en dus ook Vlaming ) zijn, maar niet passen in onze maatschappij en er eigenlijk ook niet echt in willen passen.
Dat we dan moeten zien, hoe geïntegreerde vreemdelingen worden uitgewezen, terwijl een van achter haar geit geplukt Marokkaans meisje van 18j dat enkel Marokkaans spreekt naar Vlaanderen wordt gehaald, hier trouwt, Belg wordt, Marokkaantjes, met Belgische nationaliteit, kweekt en onze Vlaamse regio stillaan in een Noord-Afrikaanse regio verandert, vind ik zeer intriest.
Oud 2 januari 2005, 12:38   #38
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee niet echt, het gaat om zogezegde asielzoekers en andere personen die de bestaande procedures misbruiken om hier te komen.
Moslims zijn daar natuurlijk een grote groep van maar het doet eigenlijk niet terzake.
Oud 2 januari 2005, 17:15   #39
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, maar marokkanen en Turken zijn meestal moslims. Waarom nam je niet het voorbeeld Marrokanen en Antilanen (of Turken en Surinamers) bijvoorbeeld?
Jij bent dus over moslims begonnen
lustige lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2005, 00:39   #40
Belgijka
Vreemdeling

Standaard ....

Citaat:
Ooh, daarom mogen ze blijven, omdat ze blank zijn. Ideetje haal heel Rusland hierheen.

Armeniërs de eerste Christenen??
Was dat niet Jezus?
Je hebt me verkeerd begrepen, er waren hier bepaalde mensen die het hadden over 'die bruin' daarom zei ik dat Armeniers grotendeels blank zijn.

Armenië was het eerste land met een kerk, het eerste land dat officieel tot het christendom bekeerd was.
En jij bent Turk zeker? Logisch dat je zo doet, jouw volk en de Armeniers dat botert toch niet echt, waarbij ik bepaalde gevallen inde historie niet vermeld

En er zijn inderdaad blanke Turken, heel veel zelfs.

Bobke: da noemt logisch nadenken.....

Alvader: hier kan ik me volledig bij aansluiten, volgens die extreem gezinden hier is het toch aanpassen of buiten??? Als ze de taal kunnen, hier naar school gaan werken en geen problemen veroorzaken hebben ze toch het recht om hier te blijven? Zelfs volgens de criteria van het vlaams belang....
Het is schandalig dat men de aangepaste mensen eruitsmijt en degene die zich ni willen aanpassen laat blijven. Is dit dan een democratie???

Vlaanderen boven: ja het is ook maar hoe de Russen me noemen ze noemen me Belgijka (Belgische) ni Flamandzka (Vlaamse) maar ik zal het ze eens zegge

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be