![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 24/12 Scholieren betogen tegen uitwijzing Armeens gezin in Knokke-Heist
Ongeveer 600 scholieren van twee middelbare scholen in Knokke-Heist hebben vrijdagmorgen een optocht gehouden tegen de uitwijzing van het Armeens gezin Aslanjan-Jarahyan. Het gezin werd dinsdag opgesloten in het vluchtelingencentrum van Steenokkerzeel. De 14-jarige zoon en de 17-jarige dochter liepen school in Knokke-Heist. Op bevel van de Dienst Vreemdelingenzaken werd het Armeense gezin, dat al zeven jaar in België verblijft, waarvan zes jaar in Knokke-Heist, opgehaald en overgebracht naar Steenokkerzeel. Daar wachten ze op een repatriëring naar Armenië. Een actiecomité in Knokke-Heist betreurt dat het gezin in het asielcentrum Kerstmis moet vieren. Er wordt nog steeds geijverd om het uitgeprocedeerde gezin terug vrij te krijgen. De optocht van de scholen paste in een geheel van acties. Burgemeester Lippens vertelde vrijdagmorgen dat het gemeentebestuur van Knokke-Heist alles heeft gedaan om het gezin in België te houden maar dat zijn wettelijke mogelijkheden uitgeput zijn. "We moeten de wet respecteren maar we houden niet van uitwijzingen zonder garanties", zei Lippens. "We blijven hopen op een oplossing. We hebben het gezin altijd gesteund en we zijn bereid hen verder te steunen als het gezin wettig in het land kan blijven." Het gemeentebestuur van Knokke-Heist heeft intussen een brief geschreven naar minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael. De kustgemeente wil vooral bepleiten dat de kinderen van het gezin nog een toekomst in België zouden krijgen. Zij zijn ondertussen goed geïntegreerd. Schande dat die mensen zo worden aangepakt net voor Kerstmis ! De ontmenselijking van de maatschappij is een feit en hier is ook de zweep van het VB de oorzaak. Moge Allah hen leiden en straffen wie hier de aanleiding toe gaf ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Schandalig dat men zo de jeugd uit deze middelbare scholen hersenspoelt
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
What's up doc, verstand verloren? In een tijd waar we proberen om Islam begrijpbaar te maken voor Jan Modaal, gooi jij even olie op het vuur. Hier gelden de WETGEVENDE machten, die staan nog altijd boven de religieuze, scheiding van kerk en staat, weet je wel. Nu begrijp ik best waarom het zo gezond is van die twee dingen te scheiden, zeker als er zo een eikels als jij met van die zever af komen. Het VB wordt er alleen maar groter en sterker van, bakkes toe houden is de slimste zet om het VB niet in de kaart te spelen. Wat dat Armeens gezin betreft, het is een regelrechte schande dat een familie, die totaal ingeburgerd is, al 6 (!) jaar hier leeft, nog terug moet. Dat de regering zich op zo een idiote manier laat bedienen door wetten die ze zelf gestemd heeft. Wie is er aan de macht, het VB??? NEEN, het zijn de smurfen en sossen, verdomme, die moesten dat gezin allang geregulariseerd hebben, onnozelaars dat ze zijn. Ik ben tegen regularistatie van eender wie (is ook onrealistisch), maar een gezin wat hier een leven heeft opgebouwd, moet men ook van de nodige kansen voorzien. Ik wil niet in hun schoenen staan, zo hard gewerkt aan een nieuwe toekomst voor hun kinderen, en de staat pakt hun die kans af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() haha, bloxbusterke was al langer zijn verstand verloren en dit is nog maar es het bewijs ervan
1. ik denk niet dat het VB het uitwijzingsbevel getekend heeft, gezien het daar niet voor bevoegd is 2. wie niet aan de voorwaarden voldoet moet eruit. met een degelijk migratiebeleid zouden dergelijke zaken geen 6 jaar duren, maar dat betekent niet dat als iemand hier 6 jaar illegaal verblijft, dat ie daarom opeens moet geregulariseerd worden 3. ik ben er zeker van dat jij ergens in een sjieke wijk woont, met een alarmsysteem zonder migranten in de buurt. ga jij es voor 6 maand op stage in Molenbeek of Schaarbeek, en benieuwd of je nog zo anti-VB zou zijn mocht je op een paar weken tijd bekogeld worden omdat je blank bent, je vriendin verkracht wordt of voor hoer wordt uitgescholden en af en toe es gerold wordt. multicul is de visie der dwazen die de realiteit niet onder ogen willen zien
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Dan vraag ik mij af waarom het 7(?!) jaar geduurd heeft om te beslissen wat er met dit gezin moest gebeuren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat die 'vrijwillige' betoging is, stel ik me vragen bij. Het móet van de leerkrachten. Bij mij op school is het krak hetzelfde: Iedereen moet meedoen aan de solidariteitsactie, en de sponsortocht, maar als je aan de leerlingen (incluis mij) zou vragen om dat vrijwillig te doen, hou je bijna niets meer over. En trappetaf stukske islaMIET |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
elk jaar werd er ook een sponsortocht gedaan voor een of ander goed doel, dan moest je eerst aan zoveel mogelijk deurbellen trekken om de mensen hun geld af te troggelen en dan werden er wandeltochten e.d. georganiseerd. mensen die toevallig ziek waren op die dag werden ook maar vreemd bekeken veel vrijwilligs is daar allemaal niet veel aan
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan niet begrijpen hoe mensen hun rationele capaciteiten zo moedwillig laten reduceren tot het niveau van een ameobe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En dan het VB verwijten als ze het schoelje willen verwijderen uit onze maatschappij? Van hypocrieten gesproken. En WTF heeft het VB ermee te maken. Je bant nog idioter dan ik dacht. Moet ik je misschien nog herinneren dat het VB niet in de regering zit. Laatst gewijzigd door lustige lezer : 26 december 2004 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
zoniet wachten we op excuses van jou
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door lustige lezer : 26 december 2004 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Belang heeft uiteraard met deze zaak niets te maken, de paarsen passen hun eigen inconsequente en rammelende wetten toe. Verder is het een schandaal dat scholieren worden opgejut om de wet te omzeilen. |
|
![]() |
![]() |