![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier een poel en een beek achteraan, en die vullen nog als vroeger, maar het niveau daalt opmerkelijk sneller dan vroeger. Het verschil: zoveel huizen bij in de straat, quasi verdrievoudiging. We hebben de laatste weken veel regen gehad, alles staat bomvol, weiden met grote plassen water, beken gevuld tot bijna nivo van de banen, zo die dingen. En zeggen dat de nazi's deze zomer zelfs efkes, heel kort, verboden gazons te besproeien. Heel kort, want ze hadden hun Maatregel nog maar afgekondigd of het begon weer te regenen, en het bleed regenen. Waarom zou dat voor geothermie anders zijn? Heel die doctrine van mens invloed op milieu, jazeker, natuurlijk, maar de mate waarmee? Voor het industriele tijdperk, zijn er ook serieuze opwarmingen en afkoelingen geweest. Ik zou die vraag eens anders stellen: stel dat de mens EXPRES wilt de Aarde opwarmen, en daartoe ALLES wat ze kan, aanwenden, zou dat kunnen? Waarmee ik bedoel, de evenwichtssituatie die Aarde voor ons leefbaar maakt, om zeep helpen, en zodanig om zeep, dat zelfs een half miljard mensen niet genoeg resources vindt / kan maken. Bvb expres gassen maken en lozen om de ozonlaag af te breken, alles wat je maar kan bedenken, om het Aardoppervlak warmer te krijgen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou de mens dat NIET kunnen als zelfs micro organismen dat in de geschiedenis van de aarde gekund hebben? zou ik als wedervraag willen stellen. Dit gezegd zijnde is het eveneens verontrustend dat genocidaire gedachten opgang vinden vanuit een groene filosofie. Van geitenwollen sokken 'anders aan leven' naar extreem rechts ecofascisme. Laatst gewijzigd door Bach : 12 januari 2023 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |