![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar inderdaad, gas is stukken gemakkelijker om mee te koken dan ellentriek. Hoewel ik mij laten wijsmaken heb dat de meest recente inductieplaten de snelheid van gas benaderen, vind ik gas gewoon veel en veel gemakkelijker, en simpeler. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 januari 2023 om 06:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"The company behind the study is called “Carbon-Free Buildings.” That company is a partner of the World Economic Forum and has a true-believer CEO who wants to rid the world of all carbon emissions (which is impossible and would lead to mass extinction)." Zie link hier boven over oorsprong gas stoven hysterie. Laatst gewijzigd door Bach : 13 januari 2023 om 07:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan alleen met echt vuur dat men op de seconde kan stoppen. Ik antwoord: Ik ken niks van koken. Hoogstens een ei bakken. Maar mocht ik iets op een hete elektrische kookplaat, al dan niet inductie, op de seconde zou willen stoppen, dan nam ik die pot en verplaatste hem tien cm. Of dat nu zin heeft, dat weet ik niet. Herinner je: ik ken geen kloten van koken. Maar ik herhaal: ik heb een vaag ongenoegen omtrent elke open vlam in mijn living, keuken, ... dat pakt zuurstof weg, dat geeft geur die stinkt ... Straks nog eens naar mijn lievelingsresto een gegrilde entrecote gaan scheef slaan. Da's toch ook op zo'n ijzeren plaat ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh ja, onlangs vrat ik soep, niet uit de lidl, maar uit den Jumbo. (raar gevoel: winkelen in Vlaanderen, maar je waant je in Nederland ...)
Vissoep. Ik peins dat mijn heksie perfeksie die opgewarmd heeft ..... in de microgolfoven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het probleem niet met dat laatste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
A propos als ze uw entrecote op een plaat bakken is het niet gegrild, contradictio in terminis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet natuurlijk geen pot met een kaduke bodem nemen. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 januari 2023 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Woha......
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nog een theorie. Onderschat de controledrang van onze Overlords niet
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar meer nog, als men verbruikspieken moet mijden dan kan men zulke slurpers wel vergeten. Zo een ding is gemakkelijk 6 KW he. Als we het hebben over snelheid, gaat het niet over de snelheid om iets op te warmen (dat is puur enkel en alleen het vermogen), maar de snelheid van REACTIE. Het stoppen van verhitten, bijvoorbeeld, of het snel bijregelen als iets net niet moet koken of zo - een saus die heet moet zijn, maar vooral niet mag koken. Bij het eerste kookbelletje kan je onmiddellijk het gas omlaag draaien en er is geen warmtetoevoer meer, niks dat nog "heet" is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ja waarschijnlijk is die causale link daar wel. Het punt is gewoon dat het GEEN PROBLEEM IS dat er 12% meer astma kinderen zijn. Er zijn genoeg niet-astma kinderen. We moeten het aantal astma kinderen niet met ocharme 12% verlagen. Het is niet erg dat er mensen ziek worden. We zijn hier weer met dezelfde concepten bezig die ons tot de corona waanzin hebben gebracht. Er is meer dan volk genoeg, en dat er zieken zijn, dat is geen probleem. Kortom: is de kans groot dat gasfornuizen wat meer zieke kinderen veroorzaken ? JA. Is op gas koken gevaarlijk ? NEE. Het gros van de mensen gaat er niet zwaar ziek van worden. DUS is het niet gevaarlijk. Gevaarlijk wil zeggen dat we ettelijke factoren zware zieken hebben. 10 keer meer of zo. Dat is hier het geval niet, dus is het niet gevaarlijk. Het willen rekening houden met het lot van piepkleine minderheidjes is waar wij ten onder aan gaan. Piepkleine minderheidjes hebben niks te eisen. Die mogen creperen. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 januari 2023 om 06:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mochten we gewoon al die zieke kinderen doodkloppen, kijk eens wat een winst in CO2 voetafdruk we niet bekomen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo gewoon op een hete ijzeren plaat? En maakt het uit of daar dan verheven strepen op die plaat staan, zodat je toch iets ziet op je baksel?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 14 januari 2023 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 14 januari 2023 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 14 januari 2023 om 17:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard is er een correlatie tussen koken op aardgas en astma. Net zoals er ook een correlatie is tussen buiten lopen en astma. Een zekerheid voor kinderen om geen astma te krijgen, is vroegtijdig sterven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een studie uitgekomen die heeft uitgewezen dat leven de kans op kanker verhoogd. Men heeft gezien dat mensen die zijn overleden, een aanzienlijk kleinere kans hebben om kanker te krijgen. Men is er nog niet uit hoe dit komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral inktvisachtigen en zeevruchten zijn super geschikt voor de plancha omdat ze een zeer korte baktijd hebben anders wordt het rubber of karton. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [
Laatst gewijzigd door Gipsy : 14 januari 2023 om 20:23. |
![]() |
![]() |