![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Door het beletten van viruskweek in B ga je uiteraard A -> B niet beletten, maar WEL de transmissie B -> C niet laten plaatsvinden. Het beletten van de viruskweek in B is dus wel degelijk het beletten van transmissie, maar niet die van A->B, maar wel die van B->C. Citaat:
Citaat:
Het idee achter een vaccinatie is dat je TIJD WINT, en dat de tijd tussen een besmetting, het beginnen te kweken van virusdeeltjes, het beginnen te verspreiden van virusdeeltjes, en het in gang zetten van uw immuniteit, het opruimen van die virusdeeltjes, en het stoppen van het kweken. Als je tussen het binnenkrijgen van virusdeeltjes en het oprampen van uw immuniteit 5 dagen nodig hebt, dan kweken de virusdeeltjes 4-5 dagen vrije gang, verspreid je die misschien, word je misschien wat ziek met symptomen. Door uw immuunsysteem reeds klaargemaakt te hebben met een vaccin, komt die respons er binnen de enkele uren of 1 dag, en zijn er antilichamen die al direct de virussen beginnen te neutraliseren. De hoeveelheid gekweekt virus gaat dus veel kleiner zijn, en veel sneller weer uitsterven, DAT is het idee achter vaccinatie. Als er voldoende neutraliserende antilichamen zijn, dan kan het virus zelfs niet eens beginnen vermenigvuldigen, en DAT was de hoop. En dat is het geval, maar slechts enkele maanden of zo na de spuit. Een gezonde mens zal dus ook virussen gaan verspreiden, maar niet zwaar ziek worden, en er na een week of zo van af zijn. Een ideaal gevaccineerde, niet. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En daarom dat het immuunsysteem van een mens mee moet evolueren. Ik erken dat een perfect vaccin als een soort van tijdelijk doekje voor het bloeden kan dienen, voor hen die, omwille van interne (eerdere ziekte, slecht dieet, slechte genetica etc) of externe (ongeval, operatie, etc) extra tijd nodig hebben om het natuurlijk immuunsysteem "aan te sterken." Citaat:
Een vaccin het menselijk immuunsysteem te laten vervangen is dus dikke BS. En zo heeft men het van in het begin verkocht. Ook Bourla (kroongetuige in het eerste lantaarnisten-proces) van Pfizer.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 19 januari 2023 om 16:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Pfizer lacht gewoon Europa in het gezicht uit als ze opklaring zoeken:
“Our committee felt that during the previous hearing with representatives of the pharmaceutical industry, where Pfizer was represented by Mrs. Janine Small, important questions regarding the advanced purchase agreements between the European Union and Pfizer, which fall under the responsibility of the CEO and of which only he has the authority to respond to them, remained unanswered,” COVID committee chair Kathleen Van Brempt (S&D group) said in a statement today. “As chair of the COVI committee, I deeply regret Dr. Bourla’s refusal to discuss this matter with the Members of the European Parliament,” she said. "As a co-legislator of the European budget, the Parliament has the right to obtain full transparency on the modalities of these expenditures and the preliminary negotiations leading up to them." |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoezo sympathie voor deze hufter hebben zou ik zeggen ?. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bourla is een verkoper, meer niet. Al die stoten zijn door onze OVERHEDEN uitgehaald, niet door Bourla. Bourla heeft die misschien goed bij de neus genomen om ze veel geld af te troggelen, maar DAT IS ZIJN JOB. Bourla is een marktkramer, niet meer. Het is niet omdat een marktkramer dingen beweert, dat overheden mensen moeten gaan forceren en zo, he. Die overheden hebben trouwens geluisterd naar universiteitsprofessoren en zo. Die zijn ook niet verondersteld van naar de pijpen te dansen van een rijke marktkramer he. Doen ze dat wel, dan zijn ZIJ de corrupten, niet Bourla, die gewoon maar wat dingen vertelt over zijn toverdrankje, en die dat als job heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 19 januari 2023 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men wist vooraf dat vaccins maar erg kort gingen werken, het was allemaal geweten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Dit terwijl de protocollen van het flccc door verschillende landen word gebruikt als maatstaf en procedures te volgen tegen corona met heel positieve resultaten! Absolute beesten "regeren" over ons. edit: om Gunther's argument bij te staan:het moet ook worden gezegd dat het vaccineren TIJDENS een pandemie versnelde mutatie heeft veroorzaakt. En sommige landen, zoals Frankenstein aanhaalde, zoals Canada, Nieuw Zeeland en Australie absolute dictatoriale praktijken, nog steeds in stand houd. Laatst gewijzigd door betabyte : 20 januari 2023 om 01:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Wanneer democratie verworden is tot een poppenspel om de illusie van medezeggenschap te onderhouden wordt stemmen een vorm van protest. En dat zie je ook in de praktijk met de opkomst van 'extreem' genoemde partijen. 'Extreem' staat dan eigenlijk voor 'oppositie'. Daarbij lijkt me het verkopen van snake oil niet legaal. Laatst gewijzigd door Bach : 20 januari 2023 om 08:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vaccins zijn geen snake oil. Die werkten wel degelijk. Maar zoals elk geneesmiddel, hebben die voor en nadelen, en zijn die niet ideaal en perfect.
De OVERHEDEN waren diegenen die zotte politieken doorduwden, toen reeds OPENBAAR WETENSCHAPPELIJK gekend was dat de idealiteiten waar zij zich op beriepen betreffende die vaccins, niet waar waren. Daar heeft Bourla niks mee te maken. Zelfs al stond die te liegen, de wetenschappelijke studies waren al bekend toen. Maar die vaccins waren wel degelijk nuttig in 2021. Maar slechts voor een deel van de bevolking, en NIET om de redenen die aangekondigd waren (besmettingen tegenhouden) maar wel om een gelukkig NEVENEFFECT: minder zwaar ziek worden. Neveneffect waar Pfizer zelfs geen studies over gedaan had, maar dat wel naar voren was gekomen uit openbare wetenschappelijke studies. Dat zijn bewezen effecten, die waren trouwens vrij spectaculair. En die waren nuttig, maar enkel maar voor een zekere groep van de bevolking. Zelfs met alle bijwerkingen en zo was boven een zekere leeftijd, het vaccin nuttig als je nog geen corona had opgedaan. Maar het is NIET op die vastgestelde feitelijke kennis dat overheden beslissingen hebben genomen. Het is op een totaal waanverhaaltje, VOORAL verteld door onze universitaire medische "elite", dat men zotte politieken is gaan doorvoeren. Maar nog eens, dat zijn OVERHEDEN geweest. Niet Bourla. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 januari 2023 om 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
Coke doet ook iets. Waarom zit het niet meer in Coca Cola? Citaat:
Wat betreft de gevolgen van al die mRNA shots zou ik liever nog even willen wachten voor conclusies te trekken. Het gaat zelfs niet enkel om medische aspecten ervan. Laatst gewijzigd door Bach : 20 januari 2023 om 08:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je lijkt toch wel een voorliefde te hebben voor communisten, nee ? Vergis ik mij ? China en Rusland zijn toch uw chouchoukes ?
En nee, ik ben alles behalve een fascist. Verwar "genocidair" niet met "fascist" he ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 20 januari 2023 om 09:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, als ik zeg dat ge van aspirine slim wordt, dan ben ik een kwakzalver. Maar dat maakt van aspirine geen snake oil. Aspirine is wel degelijk een werkend geneesmiddel, maar niet om U slim te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het onderscheid dat je maakt tussen voetballers en serie moordenaars is irrelevant, want voetballers zijn de facto de serie moordenaars. Zoiets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
Nee. Het is uw beperkt verouderd denkkader dat tot zo'n verkeerde conclusies leidt. Citaat:
Ik heb mezelf nooit als communist gezien noch bestempeld. En mijn familie heeft die traditie ook niet. Het zegt gewoon meer over u dan over mij me zo te framen. Een soort van 'wie niet voor ons is is tegen ons' bipolaire reductie van de realiteit. Je ziet dat goed hoe dat opkomt in het Oekraïne forum. Het is als destructieve tunnelvisie. Nuance is ongewenst. De grootste held is degene die de goorste praat verkoopt. Doe maar... Totdat de bom valt. Nanana. Laatst gewijzigd door Bach : 20 januari 2023 om 10:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |