![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgend jaar moeten we de huidige machthebbers aan de kant schuiven maar dat zal niet simpel zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Je bebt daar gelijk in want de Conventie van Genève schrijft voor dat mensen die asiel verkregen dezelfde rechten hebben als de burgers van het land. Maar hoe zou je de sociale zekerheid hervormen zonder de hulpbehoevende Vlamingen/Belgen te kloten?
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 februari 2023 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben bereid al mijn bijdragen in de bodemloze put als verbeurd aan te zien, als ik morgen mijn eigen spaarkas mag kiezen.
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben absoluut tegen dwang, ook de democratische vorm ervan, doch ik twijfel meer en meer aan het feit dat de bevolking in staat is zichzelf te besturen.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 12 februari 2023 om 07:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat was er bijvoorbeeld mis met de tijdelijk ontheemden bed, bad, brood te geven? Waarom moest daar onmiddellijk ne kruiwagen geld aan te pas komen? Waarom moest België socialer zijn dan de ons omringende landen? En dan zijn die Vivaldisten verwondert dat ze de asielcrisis niet onder controle krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Patrick wil gewoon het recht hebben dat hij de aangespoelden mag afknallen. Komt hier op neer:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door reservespeler : 12 februari 2023 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op die manier blijven er enkel maar toffe pees over en na een tijd mogen die blijven, en worden die burgers zoals wij. En alle anderen zijn afgelapt. Als ze niet afgelapt zijn, wil dat immers zeggen dat niemand ze zodanig storend vond dat-ie de moeite heeft genomen om die gaan af te lappen. Zo iemand is dan op den duur welkom he. Het zou er ook voor zorgen dat de kandidaten om naar hier te komen misschien 2 keer gaan nadenken. Dan is er geen muur meer nodig, en is er geen terugsturen meer nodig. Als ge naar hier komt, dan neemt ge, zeg maar, 10 jaar het risico van elke seconde neergelapt te worden. Maar als ge gedurende 10 jaar de mensen zodanig kunt bekoren dat ze U nen toffe pee vinden, en niemand eraan denkt om U af te lappen, dan moogt ge blijven en dan zijt ge ene van hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Velen zijn daarvan overtuigd maar durven het niet zeggen, laat staan schrijven.
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sociale zekerheid moet in de eerste plaats gesplitst worden. Het is vooral via de sociale zekerheid dat de transfers richting Waalse krekels functioneren.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vivaldi krijgt geen énkel probleem fatsoenlijk opgelost. Als de sociale zekerheid gesplitst zou worden lossen ze dat wel op een andere manier op. Zoals de TIJDELIJKE verlaging van de BTW. Daar staan belastingverhogingen tegenover, en die worden nooit meer verlaagd.
![]() |