![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij bent echt niet mee hé, jean-Pierre Bruneau heeft zijn derde ster in 2004 verloren en ging op pensioen in 2018. De chef van de Comme chez Soi, Pierre Weynants is in 2006 op pensioen gegaan en dan verliest een driesterren restaurant automatisch zijn derde ster, wie er hem ook opvolgt. De laatste die in Brussel een driesterren had was Christophe van Bonbon en hij heeft verleden jaar zijn restaurant gesloten want hij was de keuken die hij serveerde beu. Hij heeft in het zuiden van Frankrijk terug een restaurant geopend, meteen een groot succes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat klopt volledig met wat ik beweer in deze draad. Daarentegen zijn er nu 3 toprestaurants in Vlaanderen die nog steeds hun 3 sterren behouden . Daar kan Wallo-Brux alleen nog maar van dromen. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 13 maart 2023 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het aantal restaurantssterren kan mij evenveel schelen als de scheten van de VB’ers.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarlijk, U bent een toonbeeld van goede smaak.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Voor meer echte sterren dien je eerder in Wallonië te zijn. Minder lichtvervuiling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat als ik dit lees: Citaat:
Vlaanderen telt zowel meer tweesterrenrestaurants als een-ster restaurants als Brussel en Wallonië. Je verdenkt het Franse Michelin toch niet van discriminatie ten nadele van hun Belgische taalgenoten?
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarmee zou je die sterren vergelijken als het andersom was? Met rozengeur en maneschijn?
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Everytime Kan u lezen? 10 op 16 sterren voor de Walen en Brusselaars!" Of hoe je U zelf kan blij maken met "een dode mus". Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 13 maart 2023 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fuck die sterren. Hoe dikwijls ga jij in een sterrenresraurant eten?
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 maart 2023 om 22:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoef me daar niet voor op te dirken. Ik doe liever een wandelingetje met mijn hondje. Zonder make-up en schoenen met hoge hakken. ![]() Als ik nog uit eten ga kies ik een restaurant waar mijn hondje mee binnen mag. Wil je nog meer weten, of volstaat mijn antwoord, meester?
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
En binnenkort zijn jullie een driesterren kwijt. De coke snuiver van het Hof van Cleve stopt ermee. Weg ster dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Foei, foei, foei, Michelin!
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We onthouden: - Friet biefstuk is sterrenwaardig - Chocomousse is een standaard dessert in een sterrenrestaurant. Laatst gewijzigd door Henri1 : 14 maart 2023 om 08:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Quote je even waar dat staat, Henri?
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gevonden!
Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef U eigen maar wat moed met rooskleurige toekomstbeelden. De Walen zijn daar goed in. Die komen elk jaar ook met een nieuw relance "Marshallplan voor Wallonië " waarvan het resultaat steeds hetzelfde is ;nul,noppes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen weet dat fijn eten bereiden arbeidsintensief is. |
|
![]() |
![]() |