![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enigste verslavende drugs die ik doe is alcohol... We gaan er gelijk 5 maken...
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe nu gewoon mee mannen. En drilt ze sedert vroeg.
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iedereen boven de. 65 den oven in. Gedaan met de pensioen problemen. Moslims mogen op hun 55e in de oven. Het is maar voor de evenredigheid.
![]() Weer een minister minder in de regering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslims op hun 15, dan zijn we er binnen 1 generatie vanaf.
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gedaan met erfenissen. Als gaat naar landsverdediging, kunnen we terug een leger opbouwen.
Alle jongeren tussen 18 en 20 legerdienst. Beetje drill en respect opbouwen. Geen alcohol en drugs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe datte? T is maar eerst in het leger dat je leerde drinken? Daar liepen er al van ‘s morgens zat. Onze adjudant bv in Peutie, alle dagen om te zatter
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da was Christus zelf, geloof ik, of meen ik me te herinneren.
En lees goed: hij zei niet "blijf thuis en vermenigvuldig u", maar wel: "ga en ..."
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn nu ongeveer met 6 mio Vlamingen.
Dat zou moeten minderen tot ongeveer 3,5 mio. Langzaamaan minderen. Inbegrepen: minder immigratie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn al genoeg mensen. Mensen die klagen over de overbevolking en meer dan 1 kind hebben moeten onverdoofd gecastreerd worden met een gloeiende kachelpook.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steek ze vol en maak een Vlaams anarchistisch christenlegioen die politici opnieuw vrezen!!!
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vlaams anarchistisch crhistenlegioen , wat een tegenstelling !! Voorstel: Ga naar het klooster en wordt pater en brouw bier !! Wilt ge kinderen , zou men dan niet beter kunstmatige baarmoeders kunnen ontwikkelen , zodat je een kind op formaat kan bestellen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mannekes mannekes, wat lees hier hier allemaal zeg!
![]() De enige die respectvol reageert is Cookie. Wat ben ik blij dat mijnen Albeir ook respectvol is en altijd bijgedragen heeft in de opvoeding van mijn kinderen. Echt! Ondanks dat hij fulltime in ploegendienst werkte was hij er altijd om voor/ na zijn werkuren de pampers te verversen, de fruitpap klaar te maken, de kindjes in bad te doen en verder zijn deel van het huishouden te doen. 50/50! Ik zie dat tegenwoordig veel jonge vaders -na hun werkuren, indien ze al werken- in hun 'mancave' zitten te gamen en bijna geen contact met hun kindjes hebben. ERG! Het spreekwoord: 'mannen blijven kinderen' klopt! Voor een groot deel van de mannen. Ik lees het HIER op dit forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een DNA-test en kan u verplicht opgelegd worden door de rechter. Indien ge de vader blijkt te zijn van al die kinderen zult ge maandelijks héél veel moeten dokken! En dit minstens tot uw kinderen 18j worden. Indien ze wensen verder te studeren zult u nog enkele jaartjes langer moeten dokken. Succes Cufi! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat toestel werd ontworpen om mannen te laten voelen hoe het is om weeën te krijgen die urenlang duren en die steeds sterker/ pijnlijker worden. Ik heb er onlangs een docu over gekeken. Die man lachte er eerst mee. Hij beweerde zelfs dat bevallen pijnloos was. Toen werden die electroden op zijn buik geplakt door een gyneacologe. Ze zette het toestel in werking en hahahaaaaaaaa, na 10 minuten (tien!) begon hij te smeken om het te stoppen. Die stoefer was aan't bleiten zoals een klein kind. Awel Cufi; voordat ge een vrouw 'volsteekt' ; ga de uitdaging aan en doe ook eens de test. Wedden dat ge ook al na 10 minuten gaat smeken om dat toestel uit te zetten? Mijn eerste bevalling duurde 33 uur! Het was heel zwaar maar no way dat ik gebleit heb. Een beetje meer respect voor vrouwen please! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben er wel van overtuigd dat we beter terugkeren naar de orde van weleer. Waar we tot 20 kinderen baarden om ze op het erf aant werk te zetten. Weg met de huidige economie en terug naar het boerenleven.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig zijn de meeste vrouwen mondig genoeg om zo'n vaderschapstest te eisen. Afdokken zult ge sowieso Cufi! |
|
![]() |
![]() |