Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Website van de Baron terug toelaten?
JA, een anti-VB website moet hier ook kunnen 40 38,46%
JA, er staat niks illegaals of onwettigs op 27 25,96%
NEEN, die staat vol laster over het VB 28 26,92%
NEEN, vrije meningsuiting alleen voor het Eigen Volk 9 8,65%
Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2004, 18:11   #21
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Zwak om uit de censuurdiscussie weg te lopen als het je te heet onder de voeten wordt om dan hier in K&K zelf een poll te starten met dan nog eens erg gekleurde opties.
De opties zijn inderdaad te gekleurd om ze serieus te nemen. Ik vraag me trouwens af waar je nu eigenlijk heen wil, Piano: nu kom je zeuren om je link terug te krijgen onder het mom van "vrije meningsuiting" of wat weet ik nog allemaal, dan weer klaag je aan dat er zogegezegd te veel ruimte aan (veronderstelde) VB-subfora gegeven wordt. Ofwel ben je consequent en laat je iedereen zijn zegje doen, ofwel ga je akkoord met inperking, maar moet je niet komen klagen als dat in je gezicht ontploft.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 18:21   #22
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert
De opties zijn inderdaad te gekleurd om ze serieus te nemen. Ik vraag me trouwens af waar je nu eigenlijk heen wil, Piano: nu kom je zeuren om je link terug te krijgen onder het mom van "vrije meningsuiting" of wat weet ik nog allemaal, dan weer klaag je aan dat er zogegezegd te veel ruimte aan (veronderstelde) VB-subfora gegeven wordt. Ofwel ben je consequent en laat je iedereen zijn zegje doen, ofwel ga je akkoord met inperking, maar moet je niet komen klagen als dat in je gezicht ontploft.
In de praktijk komt het er echter op neer dat nog steeds het VB (in al haar gedaantes) vrij haar zegje mag doen in talloze subfora alhier en dat alleen ik werd ingeperkt. Leg dat ook maar eens uit.
Oud 27 december 2004, 18:22   #23
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik krijg zonet bericht van een moderator van dit forum dat de link naar mijn website zal hersteld worden. Ik ben benieuwd of dat dozijn moderators het onder elkaar eens zullen worden en wanneer dit dan zal gebeuren.
Proficiat thePiano.
Ik ben zo blij thePiano.
Er is een steen uit de Purperen Muur.
Jij mag opnieuw revisionisme en negationisme posten.
Oud 27 december 2004, 18:23   #24
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel
Ik moet je helaas beklagen.Mijn familie deed meer voor Belgie alleen dan jij ooit zal kunnen.

U maakt zich feiten eigen, waarvoor anderen gevochten hebben,plagiaat dus om in de kijker te staan en de interessante uit te hangen,een dwaas ventje dat denkt van gans Polen gehuwd te hebben.
Daar heb ik het gissen naar, Gargamel is voor mij een anoniemerd die voor de afschaffing van de antiracisme- en negationismewet heeft gestemd. Basta.
Oud 27 december 2004, 18:24   #25
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Ik krijg zonet bericht van een moderator van dit forum dat de link naar mijn website zal hersteld worden. Ik ben benieuwd of dat dozijn moderators het onder elkaar eens zullen worden en wanneer dit dan zal gebeuren.
Die moderatoren die volgens jou een bende Vlaams Belangers zijn ? DIE moderatoren ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 18:25   #26
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Proficiat thePiano.
Ik ben zo blij thePiano.
Er is een steen uit de Purperen Muur.
Jij mag opnieuw revisionisme en negationisme posten.
Het is nog niet zover. Maar je zal het zeker merken wanneer het weer kan.
Oud 27 december 2004, 18:29   #27
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Grove leugen.
Enkel de censuurwetten werden in vraag gesteld.
Nu ben je je eigen stelling aan het minimaliseren of dacht jij soms dat de JA-stemmers in die beruchte peiling niet aan de antiracismewet dachten (en veel minder aan revéneg) toen ze aan censuur dachten? Kijk dan maar de propaganda van de door jou passioneel beschermde veroordeelde partij nog maar eens na van de voorbije periode.
Oud 27 december 2004, 18:33   #28
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nu ben je je eigen stelling aan het minimaliseren of dacht jij soms dat de JA-stemmers in die beruchte peiling niet aan de antiracismewet dachten (en veel minder aan revéneg) toen ze aan censuur dachten? Kijk dan maar de propaganda van de door jou passioneel beschermde veroordeelde partij nog maar eens na van de voorbije periode.
DACHTEN zij daaraan ? Waar is jouw door de bevoegde instanties gekeurde gedachtenlezer ? Is hij dit jaar nog geijkt ?

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 27 december 2004, 18:33   #29
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Iedereen heeft het recht een website uit te buiten, in die zin dat er niets illegaals aan is. Het is tegen het VB maar dat valt voor mij onder individuele vrije meningsuiting.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 18:41   #30
Percalion

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Breng de site van thePiano terug - ik vind dat de moderatie dit niet mag doen.

Schaf de censuurwetten af.

Laat de mensen zélf denken in plaats van op te leggen wat ze moeten geloven.
Maar om de mensen een mening te laten vormen, is het nodig dat ze alle zijden van het verhaal kunnen horen, dus ook de kant die je zelf niet wil horen.
Om die reden is het nodig dat thePiano zijn webstek terug mag promoten, vind ik
Oud 27 december 2004, 18:43   #31
thePiano

Standaard

Citaat:
DACHTEN zij daaraan ? Waar is jouw door de bevoegde instanties gekeurde gedachtenlezer ? Is hij dit jaar nog geijkt ?
Wat ik er werkelijk over dacht **, heb ik ook in diezelfde draad neergeschreven en werd na het protest en op aanvraag van SuperStaaf (je kent 'm wel: die man van de onbeperkte vrije meningsuiting) door de moderatie weer weggecensureerd. Ik kan het hier dus niet herhalen want dan staat SuperStaaf er weer met zijn knipschaar.

** zie: 20.12.04: Superstaaf "Ik meld dan ook deze laster aan de moderatie."
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1355
Oud 27 december 2004, 18:45   #32
PAJOT
Banneling

Standaard

http://forum.politics.be/showthread....1943post851943

Citaat:
Peter Johan heeft zijn fout reeds ingezien maar raakt hier zonder gezichtsverlies niet meer mee weg. Het CGKR zal het verlossende woord moeten bieden, dat hij dan als excuus kan gebruiken om zijn flater te verdoezelen.
Tsssss....................
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 19:00   #33
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat ik er werkelijk over dacht **, heb ik ook in diezelfde draad neergeschreven en werd na het protest en op aanvraag van SuperStaaf (je kent 'm wel: die man van de onbeperkte vrije meningsuiting) door de moderatie weer weggecensureerd. Ik kan het hier dus niet herhalen want dan staat SuperStaaf er weer met zijn knipschaar.

** zie: 20.12.04: Superstaaf "Ik meld dan ook deze laster aan de moderatie."
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1355
Wat jij denkt doet niet ter zake. Wat jij zegt dat anderen denken wel. Je bent net de H. Inquisitie die in een heksenproces komt zeggen wat de arme vrouw denkt en wilt.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 27 december 2004, 19:12   #34
thePiano

Standaard

Citaat:
Wat jij denkt doet niet ter zake. Wat jij zegt dat anderen denken wel. Je bent net de H. Inquisitie die in een heksenproces komt zeggen wat de arme vrouw denkt en wilt.
Jij schrijft mij zaken toe die niet kloppen. Waarom zou ik aandacht schenken aan wat jij zegt dat ik zou denken?
Oud 27 december 2004, 19:15   #35
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jij schrijft mij zaken toe die niet kloppen. Waarom zou ik aandacht schenken aan wat jij zegt dat ik zou denken?
Nogmaals : wat jij denkt interesseert me niet. Maar jij zegt wel wat anderen denken. Gezien je 'ich habe es nicht gewusst' ingesteldheid, hier het citaat :

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door thePiano
Nu ben je je eigen stelling aan het minimaliseren of dacht jij soms dat de JA-stemmers in die beruchte peiling niet aan de antiracismewet dachten

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 27 december 2004, 19:26   #36
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

De Site van Piano terug...

Blijkbaar heeft het idee van de mods, het VB ook geïnspireerd, die proberen ook onze site plat te leggen met klachten wegens laster...
Oud 27 december 2004, 19:31   #37
ossaert
Minister-President

Standaard

Citaat:
In de praktijk komt het er echter op neer dat nog steeds het VB (in al haar gedaantes) vrij haar zegje mag doen in talloze subfora alhier en dat alleen ik werd ingeperkt. Leg dat ook maar eens uit.
Heel simpel, de balk en de splinter. Jij bent zo overtuigd van je eigen idealen dat je je eigen extremisme minimaliseert, en dat van een ander, ook waar je het nog maar veronderstelt, uitvergroot. Op het subforum 'Rechts' zitten inderdaad een aantal VB'ers, dat klopt, maar een heel groot deel van de deelnemers aan dat forum zijn dat niet (ondergetekende bijvoorbeeld); hetzelfde geld voor het 'Vlaamse' subforum (idem). Je wil de hatelijke uitlatingen van het VB bestrijden, heel fijn (doe zo voort, zou ik zeggen), maar daarbij ga maar al te vaak al even hatelijk en onverdraagzaam te werk als degenen die je denkt te moeten bestrijden. Trouwens, niemand verhindert je van jouw zegje te doen hier op dit forum waar en wanneer je maar wil. Dat hele gedoe rond die site doet me eerder denken aan een queeste naar zo veel mogelijk hits, als ik eerlijk ben, onder meer omdat je er maar al te vaak te pas en te onpas naar verwees. En nu jij weer...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.

Laatst gewijzigd door ossaert : 27 december 2004 om 19:32.
Oud 27 december 2004, 19:49   #38
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert
Heel simpel, de balk en de splinter. Jij bent zo overtuigd van je eigen idealen dat je je eigen extremisme minimaliseert, en dat van een ander, ook waar je het nog maar veronderstelt, uitvergroot. Op het subforum 'Rechts' zitten inderdaad een aantal VB'ers, dat klopt, maar een heel groot deel van de deelnemers aan dat forum zijn dat niet (ondergetekende bijvoorbeeld); hetzelfde geld voor het 'Vlaamse' subforum (idem). Je wil de hatelijke uitlatingen van het VB bestrijden, heel fijn (doe zo voort, zou ik zeggen), maar daarbij ga maar al te vaak al even hatelijk en onverdraagzaam te werk als degenen die je denkt te moeten bestrijden. Trouwens, niemand verhindert je van jouw zegje te doen hier op dit forum waar en wanneer je maar wil. Dat hele gedoe rond die site doet me eerder denken aan een queeste naar zo veel mogelijk hits, als ik eerlijk ben, onder meer omdat je er maar al te vaak te pas en te onpas naar verwees. En nu jij weer...
Ik ben ervan overtuigd dat in de door mij drie geviseerde subfora, dat wanneer ik een analyse zou maken van de dominante gebruikers van alle drie de subfora's tegelijk, je net zoals ik tot de conclusie zal moeten komen dat ze allen gedomineerd worden door de ultrarechtse wing van het VB. Als je dat wenst zal ik dat graag aantonen, maar wel op voorwaarde dat je de waarheid kan accepteren als ze zich aandient. Ik pleit nog steeds voor het opdoeken van al die subfora daar ik ze als nutteloos en overbodig vind vermits 82% van de actieve deelnemers aan dit forum zich als rechts tot extreemrechts heeft geout. Zie ook topic De Purperen Muur van censor SuperStaaf.
Oud 27 december 2004, 19:57   #39
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben ervan overtuigd dat in de door mij drie geviseerde subfora, dat wanneer ik een analyse zou maken van de dominante gebruikers van alle drie de subfora's tegelijk, je net zoals ik tot de conclusie zal moeten komen dat ze allen gedomineerd worden door de ultrarechtse wing van het VB. Als je dat wenst zal ik dat graag aantonen, maar wel op voorwaarde dat je de waarheid kan accepteren als ze zich aandient. Ik pleit nog steeds voor het opdoeken van al die subfora daar ik ze als nutteloos en overbodig vind vermits 82% van de actieve deelnemers aan dit forum zich als rechts tot extreemrechts heeft geout. Zie ook topic De Purperen Muur van censor SuperStaaf.
Ow... wil je nu al subfora gaan verbieden ook ? Wacht eens even... kan je me nog even zeggen waarom ik niet op het Belang zou stemmen ? Is het omdat ze alle tegengestelde meningen zouden verbieden ? Is het omdat ze een dictatuur zouden beginnen ? Je bent een gevecht bezig om WIE de dictatuur mag vestigen, niet of ze mag worden gevestigd.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 27 december 2004, 20:17   #40
ossaert
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ow... wil je nu al subfora gaan verbieden ook ? Wacht eens even... kan je me nog even zeggen waarom ik niet op het Belang zou stemmen ? Is het omdat ze alle tegengestelde meningen zouden verbieden ? Is het omdat ze een dictatuur zouden beginnen ? Je bent een gevecht bezig om WIE de dictatuur mag vestigen, niet of ze mag worden gevestigd.
Ik sluit me hierbij volledig aan...

En verder: nu stel je al dat deze twee fora (het VB-forum laat ik even buiten beschouwing) 'gedomineerd' worden door VB-leden en dat is een wel erg vaag criterium. Als je nu zou kunnen aantonen dat de meerderheid onder hen VB'ers zijn, dan zou je al iets verder staan, al is dat nog geen reden om een forum te sluiten. Bovendien viseer je nu al niet enkel extreem-rechts, maar blijkbaar ook al rechts zonder meer. Ik situeer me op heel wat punten rechts van het midden, maar dat maakt van mij nog geen malloot uit het straatje van Radicaal, Guderian et al. Tot slot heb je wel heel grote oogkleppen op: je wil rechts-radicalen van het forum bannen, maar blijkbaar erger je je niet aan stalinisten, maoïsten, en ander ondemocratische types; er zitten godbetert zelfs negationisten bij! Wat zei ik ook alweer over balken en splinters?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be