![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Knack heeft er zelf een eind aan gemaakt en mijn geld terugbetaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij zal zeker mijn stem krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() De Wever heeft zeker totaal verkeerde keuzes gemaakt toen hij burgemeester werd. Vooral uit onwetendheid en door het feit dat hij een echte oerconservatieve Vlaming is, wat tevens impliceert dat die ook wat wereldvreemd is en huivert van iedere verandering.
Mobiliteit is daarvan het perfecte voorbeeld. Aanvankelijk schreeuwde hij van de daken dat in Antwerpen iedereen met de auto van harte welkom was. De koopjesperiode volgend op die uitspraak diende de politie op te roepen om absoluut niet met de wagen naar Antwerpen te komen daar er een compleet verkeersinfarct was in en rond de stad. Het is nogal wiedes dat dergelijke politiek een wiskundige onmogelijkheid is in een stad wegens de ruimte beperkingen, doch tegen beter weten dacht de Vlaming in De Wever daar anders over. En nu, dan toch de bocht. De realiteit heeft De Wever ingehaald waardoor hij zich genoodzaakt ziet zijn beleid aan te passen. Ondertussen hebben we 10 kostbare jaren verloren, maar goed, beter laat dan nooit.
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 28 april 2023 om 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vanaf augustus gedaan met gratis parkeren op zon en feestdagen in Antwerpen.
BDW zijn parkeerbeleid draait maar om één ding, eurokes vaar de stadskas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bijzonder dom allemaal, daar de gevolgen van dat aanvankelijke idiote beleid al bijzonder lang welgekend zijn aan de hand van tal van voorbeelden in het buitenland. Helaas wisten ze het in Antwerpen weer beter, of althans dat dachten ze ...
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De handelaars en toerismesector in de stadskern zullen het wel voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de statistieken is Bart De Wever de slechtste burgemeester ooi in Antwerpen.
De statistieken gaan over de periode 1-1-2013 tot heden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwerpen had beter af geweest met Kris Peeters. Kris Peeters!!! <3
Maar nog beter met Jinnih Beels. Ik hoop dat ze ooit burgemeester wordt. Repent BDW, repent! ![]()
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zie hier maar weinig lieden die zich openlijk als Antwerpenaar laten kennen, maar wel een heleboel die menen commentaar op de burgemeester van die stad te moeten spuien!
Ikzelf ben tevreden met deze burgemeester alhoewel het altijd beter kan. Ik steun trouwens zijn vorige politiek van toegankelijkheid van de stad voor de auto. Ik heb daar mijn voordeel bij. Natuurlijk is door het wegvallen van de enorme parkeermogelijkheid (gratis) op kaaien en de gedempte zuiderdokken het voor bezoekers niet meer zo eenvoudig een langtijd parkeerplaatsje te vinden zonder te moeten betalen. Men heeft wel grote parkeerruimtes aan de rand van de stad gebouwd, maar daar houdt de bezoeker niet erg van. (betalen, ook al is het schappelijk) Zeker omdat hij gewoon was op een paar 100 meter van de kathedraal te parkeren. Tijdens de corona viel het niet zo op, maar die bezoekers die op zoek zijn naar een parkeerplaats in de binnenstad en tergend traag rondrijden uitkijkend naar een zeldzame opportuniteit ,blokkeren uiteraard de rest. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/04...en-straatpark/ Daarom zijn de huidige maatregelen verdedigbaar. Goed beleid! Zeker als ik aan Mechelen denk, dat door het organiseren van een waar labyrint de automobilist tot wanhoop drijft en onervaren chauffeurs in deze doolhof van verboden naar hartenlust beboet.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beels, hoe die ooit bij de Politie geraakt is met haar lengte dat is een raadsel. Het zal zeker die de commissaris Roels (geen idee van of de man nog in leven is) niet geweest zijn die de examens afgenomen heeft want dan vloog je zo onder een bepaalde lengte. (van horen vertellen van iemand die deelgenomen heeft aan de examens in het verleden in de Beurs te Antwerpen nog)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 april 2023 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raoul Hedebouw is ook nen hartendief. Dat is wat ons landje nodig heeft.
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is onze Beria.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En een clown bovendien. Wanneer hij in het parlement aan het woord komt krijg je evenzeer een gebarentaal voorgeschoteld.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen hebben zoveel commentaar op links. Maar wat heeft rechts nu wezenlijk verwezenlijkt? Of de linkse en centrum partijen die rechts pleasen omdat het volk opportunistisch stemt en beïnvloedbaar is?
Alles werd duurder, hopen geld naar oorlogen (wat massa migratie tewerk stelde en daarna een aanzuigeffect van nog meer migratie met illegalen als gevolg), voedseltekorten, lage pensioenen voor de weinigen die er nog van kunnen genieten. In de pvda hebt ge zo geen graaiers als die politici die zichzelf constant opslag geven en hoge opzegpremies toekennen terwijl ze ons alles verbieden om hun vervuilende economie verder te stimuleren. Ik stem niet maar als ik federaal en Europees zou stemmen was het PVDA. Voor de provincie Vooruit. Maar stemmen is tegen mijn godsdienst.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 1 mei 2023 om 09:39. |
![]() |
![]() |