![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grootste fascisten - de voorstanders van een expertenregering - zitten bij Groen en open VLD - dat verwondert me niet -, en - de voorstanders van leger en leider - bij het VB - dat verwondert me wel -. Het opvallendste aan de ondervraging is echter het totale ontbreken van het concept directe democratie.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 12 mei 2023 om 08:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Figuren met kwaliteit zullen nooit voor de VLD kiezen om hun integriteit niet te beschadigen.
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De vraag werd in die enquête gesteld, en een hoog percentage van de Belgen vindt dat België niet democratisch bestuurd wordt.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dan moet je niet verschieten dat burgers blijven voor VB of PVDA kiezen, en dat het steeds moeilijker wordt om nog een regering te maken, en die regeringen steeds meer vleugellam geboren zijn.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 12 mei 2023 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() De censuur is een goeie indicator. Op dit forum is die ook aanwezig (De waarheid over De Croo en zijn maitresse mag niet gezegd worden)
En rechtsgezinde commentaren die perfect wettelijk zijn, worden op sociale media van online kranten gewoon verwijderd. België is inderdaad geen democratie. De overheid doet het tegenovergestelde van het stemgedrag van burgers, en de vrije meningsuiting wordt op allerlei laffe manieren de kop ingedrukt.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Babylonische hoeren van de NWO en Big Pharma. Minions die experimentele bazaar in kinderen spuiten voor hun Arisch ras, wat vandaag de transhuman is, en ze daarvoor moedwillig verwarring in de genders zaaien. Repent!!! ![]()
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 13 mei 2023 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu hebben hun volgelingen van het Jehova-type wat. Politieke vernieuwing? NUL. Nieuwe politieke Cultuur? ZERO. Maar om het met de woorden van Di Rupo te zeggen: Belkië oewerkt!
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan hoor je achteraf ook niet te klagen en te kritiseren.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is voor mij niet allemaal goed! Deze generatie politici hebben ons naar het verval geleid dat geen enkele partij nog kan oplossen. Ze maken zelfs van een pandemie een verdienmodel waar ze ons tegen elkaar uitspelen en nu gaan ze al op de lagere school genderdysforie conditioneren. APAB
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"niks is voor mij goed genoeg"? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stem dan voor de oppositie. Ganz einfach...
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die oppositie is evenmin 'goed genoeg'.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil je stemmen of niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het de moeite loont: graag zelfs.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat de machthebbers héél goed weten dat het tegen hun eigen belang is om de mensen te dwingen om te gaan stemmen gooien ze het over een andere boeg. EEN ding is zeker: door machteloos toe te kijken is er nog nooit ergens iets veranderd. Zeker in dit apenland niet. Als er geen verzet was geweest spraken alle Vlamingen vandaag Frans. Ik ben oud en gehandicapt, maar met een scootmobiel kan ik zelfs op de eerste rij staan als er geméénd verzet komt tegen het regime. En ja. Stemmen ga ik zeker ook! Maar NOOIT meer op de enige partij waar ik ooit een lidkaart van had. Dat doe ik pas weer als er rekening wordt gehouden met wat de meeste N-VA-ers willen: een einde maken aan het cordon!
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik geloof niet dat zij nog het tij kunnen keren. En als dat toch mogelijk zou zijn zou ik er nog niet op stemmen. Wie voor een cannabisverbod is is leiderschap onwaardig.
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Knuppel;10164134
EEN ding is zeker: door machteloos toe te kijken is er nog nooit ergens iets veranderd. Zeker in dit apenland niet. Als er geen verzet was geweest spraken alle Vlamingen vandaag Frans. [/QUOTE] Anarchie is het nieuwe verzet. Politiek is gewoon een machtsovername van uw zelfbeschikkingsrecht. Dat ze ons met rust laten en stoppen met ons in de weg te zitten en alles naar zich toe te trekken. Wat we zelf doen, doen we beter.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 15 mei 2023 om 11:41. |
![]() |
![]() |