Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 mei 2023, 09:20   #21
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Fixed that for you..
Knoeien met een bericht van een andere forummer is niet toegelaten volgens het reglement van forum.politics.be.
Je zou dus best ophouden met dat “fixed that for you” want “I didn’t ask you to fix. If you crave to fix something, then fix your own messages. Not mine.”
Oud 13 mei 2023, 09:22   #22
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat hebben die LGBTQ'ers dan gedaan misschien?
De mensen vastgepakt? Hebben ze een preek afgestoken? Gedwongen tot bekeren?

Komaan.. hoe hebben ze die gastjes niet met rust gelaten? Door ze een regenboogsticker aan te bieden? Serieus?

Het zijn vooral heteroseksuelen die de vlag zwaaien om te indulgen in zelfrechtvaardigheid
Oud 13 mei 2023, 09:23   #23
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Knoeien met een bericht van een andere forummer is niet toegelaten volgens het reglement van forum.politics.be.
Je zou dus best ophouden met dat “fixed that for you” want “I didn’t ask you to fix. If you crave to fix something, then fix your own messages. Not mine.”
Ik knoeide niet met uw bericht, maar met een kopie ervan.
Het origineel is nog steeds intact gebleven. Maar goed, ik zal het niet meer doen hoor quercus..
Anderzijds: veiligheidsschoenen hebben een stalen tip om gevoelige teentjes te beschermen.. lijkt me voor vele partijen handig.

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 13 mei 2023 om 09:26.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2023, 10:49   #24
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat hebben die LGBTQ'ers dan gedaan misschien?
De mensen vastgepakt? Hebben ze een preek afgestoken? Gedwongen tot bekeren?

Komaan.. hoe hebben ze die gastjes niet met rust gelaten? Door ze een regenboogsticker aan te bieden? Serieus?

Hoe zou je reageren mocht je in een homo gezelschap zitten en er komen een paar sloebers jullie hetero stickers opdringen?

Laatst gewijzigd door Mambo : 13 mei 2023 om 10:50.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2023, 11:10   #25
jad°relen°ir
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Hoe zou je reageren mocht je in een homo gezelschap zitten en er komen een paar sloebers jullie hetero stickers opdringen?
In hun gezicht spuwen?
Vrienden opbellen en met z'n allen die sloebers bedreigen en intimideren?
Misschien zelfs enkele van die gasten achtervolgen en in mekaar kloppen?

Zeg, sta ik nu aan de juiste kant van de geschiedenis..?

:confused:

Nee serieus.. ik zou antwoorden dat ik die sticker al heb..
Oud 13 mei 2023, 13:48   #26
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Allez, popcorn

We gaan de wokes en linkies nu eens de vrede laten prediken tussen hun verschillende knuffelgroepen: de overseksten en de makakken 't amuzement

Toen hun makakken het opnamen tegen katholieken en witten vonden ze het nog plezant. Nu eens zien hoe ze hun wespennest van de verdraagzaamheid gaan ontrafelen

Laatst gewijzigd door patrickve : 13 mei 2023 om 13:49.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2023, 14:09   #27
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Tis zo. Die lgbqt psychose is alleen maar een trappensysteem naar de transhuman.
Gedaan met verdraagzaamheid en spuwen erop
(Let op, niet op de lgbqt mensen spuwen maar die er agenda mee voeren om de volgende generatie in de war te brengen)
Oud 13 mei 2023, 14:30   #28
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Allez, popcorn

We gaan de wokes en linkies nu eens de vrede laten prediken tussen hun verschillende knuffelgroepen: de overseksten en de makakken 't amuzement

Toen hun makakken het opnamen tegen katholieken en witten vonden ze het nog plezant. Nu eens zien hoe ze hun wespennest van de verdraagzaamheid gaan ontrafelen
Ook de normale homosexuelen en transexuelen die behandeld zijn voor genderdysphorie en zich verder koest houden en normaal proberen te functioneren in de maatschappij worden door de lgbtqia+ activisten als afvalligen en ketters gezien die op de brandstapel moeten.

En dan gaat het niet over bespuwen maar over knuppelen.
De intersectionaliteit pakt niet uit zoals de wokeys hadden gehoopt.
Oud 13 mei 2023, 14:36   #29
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Allez, popcorn

Ik ga niet weten wat eerst zien, Eurosong, de lifestream van dat dorp in zwitsersland of de battle of the wokes.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2023, 14:58   #30
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
moeten we nieuwkomers verplichten om een charter te ondertkenen waarbij ze zich achter onze vrije waarden te scharen, op straffe van intrekking verblijfsvergunning als ze zich er niet aan houden ?
Mensen verplichten hun mening te veranderen lijkt me mensenrechtelijk gezien nogal schimmig, en ook weinig effectief.

De manier waarop deze haat-uiting gebeurde kan natuurlijk wel aangepakt worden. Los van hoe bedreigend die bozige menigte in het filmpje is, jutten ze eigenlijk elkaar nog eens op ook. Als hun troglodytische mening al dan niet gedwongen op een meer ordelijke manier gekanaliseerd zou worden, dan zit de passie er al minder in en kun je daar als leerkracht beter op inspelen. Liefst nog iets dat ondertekend kan worden, een petitie of manifest, zodat je meteen een lijstje van probleemgevallen krijgt.

Maar bon, veel verwacht ik ook niet echt van ons falend onderwijssysteem.
Citaat:
Ik knoeide niet met uw bericht, maar met een kopie ervan.
Dat is slechts semantiek: https://forum.politics.be/showthread.php?t=252340
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2023, 15:12   #31
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In hun gezicht spuwen?
Vrienden opbellen en met z'n allen die sloebers bedreigen en intimideren?
Misschien zelfs enkele van die gasten achtervolgen en in mekaar kloppen?

Zeg, sta ik nu aan de juiste kant van de geschiedenis..?

:confused:

Nee serieus.. ik zou antwoorden dat ik die sticker al heb..
Hah je hebt geluk of je zou anders een laspost zijn die dringend geheteroriseerd moet worden.

Stel u ook eens voor. Je komt een feestzaaltje binnen en overal hangen er hetero slogans tegen de muur.

Ook niet leuk voor een homo denk ik dan.

Laatst gewijzigd door Mambo : 13 mei 2023 om 15:15.
Oud 13 mei 2023, 15:32   #32
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.....
Twee medewerkers van de stad en een vrijwilliger van de LGBTQIA+-werking OGWA (Ook Genks Wel Anders) zijn donderdag belaagd door leerlingen van het Atlascollege Techniek & Innovatie in Genk.
Ze waren er te gast in het kader van een actie rond diversiteit in de samenleving met als thema de Internationale Dag Tegen Holebifobie en Transfobie (IDAHOT).
Een onderwijsinstelling hoort geen actie...euh, propaganda, te voeren, voor geen enkele minderheid - holebi - of geesteszieken - trans/genderdysforie, onder het mom van "diversiteit in de samenleving."
Daar dient en mag een onderwijsinstelling zich niet voor lenen.
Dat hebben de leerlingen al duidelijk gemaakt.
Hou politieke propaganda buiten de school, de kinderen worden al met genoeg nutteloze en schadelijke zever geïndoctrineerd in het onderwijs.
Leer de kinderen beter wat ze moeten weten zoals communicatie- en basisvaardigheden en foutloos Nederlands, bende hypocriete pilaarbijters.
Oud 13 mei 2023, 15:55   #33
jad°relen°ir
Minister

Standaard

Citaat:
Hah je hebt geluk of je zou anders een laspost zijn die dringend geheteroriseerd moet worden.

Stel u ook eens voor. Je komt een feestzaaltje binnen en overal hangen er hetero slogans tegen de muur.

Ook niet leuk voor een homo denk ik dan.
Nee, zeker niet leuk voor homo's.. enfin, voor sommige homo's, er zullen er ook zijn die zich daar niet aan storen. Maar in ieder geval: dan begrijp je toch ook wel dat die homo's de samenleving liever wat minder 'hetero' zien eh..? Dus wat homo-slogans tussen de hetere-slogans opdat elk zich welkom voelt.. of met andere woorden: wanneer hetero's hand-in-hand mogen lopen, dan homo's ook.. komt de ene op tv, dan ook de andere.. etcetera.. Allemaal geen probleem voor mij, want ik volg dan ook geen debiel geloof dat stelt dat homo's foei zijn. Ik voel dus ook geen noodzaak om te spuwen en oerwoudgeluiden te maken telkens ik een regenboog zie. Geaardheid is wat het is. Ze mogen nog zoveel met regenboogvlaggen zwaaien, mijn geaardheid gaat daar niet plots door veranderen, dus ik ervaar geen bedreiging en laat die mensen gewoon zijn. Zij die dat laatste niet doen, zijn degenen die wel schrik hebben, zich genoodzaakt voelen zich te verdedigen; en dus (verbaal/fysiek) geweld te gebruiken. En neen, dat krijgt niet mijn goedkeuring. Confronteer uzelf met uw angst en werk daaraan, dat is de weg naar vreugde. En vreugde in uzelf is de weg naar begrip voor de ander en het andere.. lol.

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 13 mei 2023 om 16:14.
Oud 13 mei 2023, 16:42   #34
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Mensen verplichten hun mening te veranderen lijkt me mensenrechtelijk gezien nogal schimmig, en ook weinig effectief.
Inderdaad, en dat is dan ook de reden waarom zulke mensen nooit hadden mogen toegelaten worden tot onze maatschappij, en nu dus eruit geelimineerd moeten worden. Want zoals je zegt: meningen kan je niet echt veranderen als ze cultureel ingegeven zijn. Als die mensen met die cultuur die die meningen propageert dus als storend ervaren worden, moeten ze uit de maatschappij geelimineerd worden als ze er aanvankelijk geen lid van waren.

Dat is inderdaad het grote probleem waar al die "verdraagzamen" ons gebracht hebben, en nu zal de opkuis bijzonder drastisch moeten zijn.

Dat gezegd, die regenboogkwieten zijn OOK van die opdringerige lui. Er moet helemaal geen propaganda gemaakt worden voor die bijzondere seksgroepen. Die hebben het recht te bestaan, maar die hebben niet het recht te eisen dat we hen leuk vinden. Wij vinden leuk wat we zelf bepalen dat we leuk vinden.

Normale homoseksuelen, beestenneukers, en dergelijke mogen hun ding doen, en wat seks betreft is dat normaal iets dat tot de prive sfeer behoort en wat men dus anderen niet moet opdringen, noch waar anderen zaken mee hebben. Komen "reclame maken" voor de voorkeur van uw penetraties en orgasmen lijkt mij nogal "ongepast", zeker op een school. Ik begrijp de noodzaak niet om daar "reclame" rond te maken. Ik ga toch ook geen standje oprichten op een school met beschrijvingen van hoe ik neuk en wat ik neuk, zou ik denken ? Dat is toch iets dat prive moet blijven zou ik denken ?

Maar vooral de oversekste mannen-die-met-hun-lul-graag-naar-vrouwenWC's-gaan, ook transvrouwen genoemd, zijn an sich ook bijzonder onverdraagzame lui met zij die niet vol bewondering lopen voor hun rariteiten, en als dusdanig hebben ze wel iets gemeen met die makakken: hun eisen voor verdraagzaamheid, staande op een mesthoop van dogmatisch-religieuze bullshit en onverdraagzaamheid.

Het zijn daarom de lievelingskes van het linkse knuffel-wij-staan-aan-de-goeie-verdraagzame-kant-van-de-geschiedenis blaaskaken, en het is gewoon ZAALIG om te zien hoe die schatjes van verdraagzaamheid elkaar ineen rammen.

Laatst gewijzigd door patrickve : 13 mei 2023 om 16:46.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2023, 17:49   #35
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allez, popcorn

Haal maar een grote familieverpakking binnen:

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/05...sels-gewest-r/

< Burgemeester Sint-Pieters-Woluwe is boos omdat Brussels gewest regenboogzebrapad aanlegt: "Het is een schandaal" >

< ... Cerexhe maakt wel duidelijk dat het hem niet gaat over de waarden waarvoor het regenboogzebrapad staat: "Iedereen ongeacht afkomst, kleur of seksuele geaardheid, is welkom in onze gemeente. Maar ik heb in januari al duidelijk gemaakt dat ik geen voorstander ben van regenboogzebrapaden."

Volgens Cerexhe is zo'n regenboogzebrapad niet in lijn met het ministerieel besluit over verkeerstekens. "Een zebrapad heeft slecht één doel: veilig oversteken mogelijk maken. Het moet niet gekaapt worden om andere doelen te steunen, hoe nobel ook", aldus Cerexhe. Daarnaast verwijst hij ook naar het feit dat het visuele contrast minder sterk is wat voor slechtzienden een probleem kan vormen... >

< ... Minister Elke Van den Brandt heeft intussen ook gereageerd op de verwijten van de burgemeester: "Ik ga niet inbinden op vlak van inclusiviteit in onze stad. Iedereen is welkom, iedereen mag zichzelf zijn. Jaarlijks schilderen we een aantal zebrapaden in de regenboogkleuren. Dat doen we elk jaar, ter ere van de Pride. En dat gaan we blijven doen." >

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2023, 17:54   #36
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vroeger zagen wij ook wel jonge mensen die zich op een of andere manier profileerde.
Jonge lesbische meisjes die wat stoerder waren en zo. Maar die hadden er verder geen probleem mee en anderen ook niet.
Idem voor homo's.

Maar nu zie je jonge vertwijfelde meisjes die bij god hun borsten platdrukken en zo met schouders naar voor lopen en kop naar beneden gekleed met bijna lompen omdat ze geen raad met zichzelf meer weten.

En dat is de schuld van al dat transgedoe en dergelijke.

Laat die kinderen toch eens gerust.
Hun aard is hun aard en laat ze eens puberen zoals ze zijn.

Laatst gewijzigd door Mambo : 13 mei 2023 om 17:56.
Oud 13 mei 2023, 18:43   #37
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vroeger zagen wij ook wel jonge mensen die zich op een of andere manier profileerde.
Jonge lesbische meisjes die wat stoerder waren en zo. Maar die hadden er verder geen probleem mee en anderen ook niet.
Idem voor homo's.

Maar nu zie je jonge vertwijfelde meisjes die bij god hun borsten platdrukken en zo met schouders naar voor lopen en kop naar beneden gekleed met bijna lompen omdat ze geen raad met zichzelf meer weten.

En dat is de schuld van al dat transgedoe en dergelijke.

Laat die kinderen toch eens gerust.
Hun aard is hun aard en laat ze eens puberen zoals ze zijn.
Ze profiteren van de beïnvloedbaarheid van jongeren en buiten dat massaal uit.

Transgender individuals who undergo gender-affirming medical or surgical therapies are at risk for infertility.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6626312/

X procent van de populatie reduceren door vaccins
Y procent van de populatie reduceren via genderdysforie.

Allemaal moedwillig by design. Ik zou er een boek over kunnen schrijven, de realiteit overstijgt de fictie.
Oud 13 mei 2023, 21:44   #38
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allez, popcorn

daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2023, 21:51   #39
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Tja, we zullen er maar aan wennen zeker?
Als je vandaag geen lid bent van de lgbtqwtf gemeenschap ben je abnormaal
Oud 13 mei 2023, 22:59   #40
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Tja, we zullen er maar aan wennen zeker?
Als je vandaag geen lid bent van de lgbtqwtf gemeenschap ben je abnormaal
Neen zeg ik u.
Defend uw patriarchaat en keer terug naar de natuurlijke orde van zaken.
Repent toch dames en heren!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be