![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Genkse scholieren spuwen en jouwen naar regenboogvlag op speelplaats: “De sfeer was erg grimmig"
Roepen die gasten Allah ? moeten we nieuwkomers verplichten om een charter te ondertkenen waarbij ze zich achter onze vrije waarden te scharen, op straffe van intrekking verblijfsvergunning als ze zich er niet aan houden ?
Laatst gewijzigd door koe de poing : 12 mei 2023 om 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leerlingen hebben gelijk.
Trop is Teveel.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart ‘antiwoke’ De Wever likes this.
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() verdraagzaamheid is teveel ?
Verklaar...
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verdraagzaamheid is keuzes respecteren.
Leerlingen hebben gekozen.
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Respect vragen voor anders-geaarden is woke? Djeezes fok.. 't linkse sneeuwvlokje is al verblind door het beetje zon dat dit voorjaar kent.. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 13 mei 2023 om 08:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Jazeker. Ze komen zelfs steeds vaker uit de kast om te tonen wie ze echt zijn. En dat moet kunnen eh.. ze willen zich uiteindelijk ook maar gewoon wat amuseren. Niets mis mee, paar mensen geïntimideerd.. no sweat.. hoe erg kan het zijn..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() m.a.w Van mij mogen er veel homo's zijn (die jonge gasten snappen dat nog niet, maar hoe meer homo's hoe beter, des te meer vrouwen zijn er beschikbaar. ![]() Het enige wat ze niet moeten doen is nichterig gedrag opdringen of dat als de levensstijl propageren. Als ge in de blue oyster bar met ne bussel pluimen in uw gat ne leatherboy wil verleiden die zich eigenlijk vrouw voelt is dat uw zaak. Maar hou dat wat in de blue oyster bar. Dat ge op school les geeft over het fenomeen en de mogelijkheden van a sexueel to zeer sexueel en alle andere letters van t alfabet dat kan ik nog verstaan. Maar propaganda moet ge er ook niet voor voeren. Verder vindt ik het heel onbeleefd van zomaar op mensen te gaan spekelen en spuwen. Ik zal het anders zeggen, maar best dat ik het niet heb zien gebeuren. Een meute hyenna''s die wat arme weerloze schapen aanvallen, daar kom ik graag even in tussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Allahu Akbar!", loud & clear. Dat zijn trouwens grotendeels géén 'nieuwkomers', maar hier geboren en getogen jonge mensen die een 'identitaire'/'communautaire' oplossing voor hun problemen lijken te verkiezen. Hoe dan ook vind ik het behoorlijk akelig klinken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het trans-, het lbtq… en andere lettersoepgedoe wordt de mensen tegenwoordig wel door de strot geramd. De amateurs van al die afwijkingen mogen wat mij betreft hun “hobby” blijven beoefenen. Maar ze zouden met hun reclamecampagne beter ophouden. Want tot nader order hebben zij niet te bepalen wat de norm moet zijn.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Respect is uw mening voor zichzelf houden. Ook uw sexuele voorkeuren niet in het openbaar verspreiden. Dat moet opnieuw geleerd worden ja.
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat moet opnieuw geleerd worden ja. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 13 mei 2023 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De lgbtq komt shockeren en de leerlingen uiten hun verontwaardiging. Mogelijks zijn ze getraumatiseerd zelfs. Al eens bij stilgestaan dat je de mensen moet gerustlaten?
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Zoals een tekening van een profeet maken. Ja.. 't wordt duidelijk.. een bepaalde groep mensen mag echt niet op de tenen getrapt worden eh.. oh wee de trauma's.. en ze hebben het al zo moeilijk.. Wat is het volgende? Geen alcohol meer in 't openbaar..? Alle vrouwen sluieren..? Want we mogen die gastjes niet shockeren met onze vrije levensstijl eh.. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 13 mei 2023 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De mensen vastgepakt? Hebben ze een preek afgestoken? Gedwongen tot bekeren? Komaan.. hoe hebben ze die gastjes niet met rust gelaten? Door ze een regenboogsticker aan te bieden? Serieus? ![]() Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 13 mei 2023 om 08:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De LGBQT vlag is de nieuwe swastika. Niet moeilijk dat mensen dan wat meer open hun ongenoegen uiten. Het is als homoseksuelen die een symbool van de duivel hijacken om daar dan propaganda mee te voeren op een vlag in naam van heteroseksuelen. Op den duur komt dat ook de spuigaten uit he.
Laatst gewijzigd door CUFI : 13 mei 2023 om 09:12. |
![]() |
![]() |