![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
He, ik behandel andere mensen enkel als gelijke en spreek heb aan op hun gedrag hoor. Niet dat ik me er zo hard aan stoor. Het blijft wel zo dat het 'jongeren' zijn tussen aanhalingstekens en dat het mijn recht is het belachelijk te vinden. ![]() Laatst gewijzigd door Weyland : 25 juni 2023 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die hebben daar zelfs een eigen partij voor. Een grote partij, dat zeker, maar nog altijd een minderheid in België.
Citaat:
Wat je iig NIET hoort in het filmpje is iets negatiefs over Walen. Nochtans de verdediging van JLB, die niet in zijn eerste leugentje gestikt is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() In zekere zin vind ik het zelfs ok, omdat het zeer anti-woke gedrag is en de tenen tegenwoordig overdreven lang geworden zijn. Laatst gewijzigd door Weyland : 25 juni 2023 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() T'ja de lippenslaan, T'zal wel van twee kanten komen zeker ge moet daar als automobilist en fietser dubbel uit uw doppen kijken juist gelijk overal zeker. ben ook juist terug van een toerke fietsen en de ikikikik mentaliteit was weer zoals het zomerweer is "warm en onbeschoft"
Ik vraag mij af hoeveel fietsers nog een stopteken kennen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral dan dat éne commentaar: "Ouaah, ces Belges!"
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ts: ze werden uitgemaakt voor "vuile Walen" waarop zij de pedalen verliest & met "sales Flamands!" antwoordt.
Dus bon. 't Is duidelijk dat ze werd uitgelokt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Franstalige Belgicisten zijn ook niet mijn favoriete demografische groep, maar als ik in Wallonië 'sale flamand' genoemd werd en geduwd, dan zou ik ook iets zeggen van 'Allez, quel est le problème' ofzoiets. De schimpnaam 'Walenkop' zal waarschijnlijk ook niet ver af zijn indien het echt escaleerde.
![]() Ooit kajakte ik eens in op de Lesse en de persoon die bij me was had minder remmen dan ik wat dat betreft. Ruziezoeker bij Walen lol. Laatst gewijzigd door Weyland : 25 juni 2023 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bouchez is trouwens kleiner dan ik dacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De Vlaamse vrouw of die Waalse..? Want wie is er begonnen met uitlokken? Er moet toch een reden zijn om zomaar die Waalse uit te schelden voor Vuile Walen eh..? Heeft die Waalse de Vlaamse van de baan willen rijden omdat ze een vuile Vlaamse boerin herkende? Of heeft die Vlaming geklopt op de wagen omdat die geroken had dat daar een vuile Waalse profiteur in zat..? Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 25 juni 2023 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een short met een topje + blouse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En zij 'springt' uit de auto nadat Bouchez dus die duw kreeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kortelings werd een Rotterdamse politieagent een promotie onthouden omdat hij "kutneger" had geroepen. https://www.ad.nl/rotterdam/agent-di...zijn~ab15ff21/ Citaat:
Boos achter een fietser aanracen en dan agressief je auto uitspringen omdat je vermoedt dat jouw bolide is aangetikt is niet niet-woke hoor. Van een nationale toppoliticus verwacht je veel meer sereniteit. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bekijk het filmpje. Daar is duidelijk te zien + horen hoe die boer zomaar aanvalt. Gratuite verkeersagressie dus door een Vlaamse boer. Mais bon daarom zijn het dus ook boeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wel, ik het het eerder over de video zelf en hoe erop gereageerd wordt. De woke-tenen zijn gelukkig aan het verkorten, voel ik en hoop ik.
Laatst gewijzigd door Weyland : 25 juni 2023 om 15:17. |
![]() |
![]() |