![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In tegenstelling tot Afghanen, zijn Nederlanders EU-burgers en hebben zij binnen de EU de vrijheid om te gaan wonen waar ze willen. Wij Belgen kopen toch ook massaal vastgoed op in Spanje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn echtgenote heeft de woning overgekocht van haar moeder in 1998, die redelijk recent weduwe was geworden toen. Schoonma wou met dat geld een chalet in de Ardennen kopen, en meer was niet nodig. Dus een verkoopsacte opgesteld. Notaris en alles erop en eraan.... En dan kwam de FOD voorbij: "Jamaar, in deze straat zijn er kleinere woningen voor een stuk meer geld verkocht, jullie hebben een deel in't zwart geregeld, opleggen , en als jullie het voor de rechter willen trekken, én gelijk krijgen, krijgen jullie misschien een stukje terug...." Het puntje "zonevreemd" kwam pas in 2007 boven water, bij de herziening van de hypotheek.... Nadat er politiek gezever rond zonevreemde woningen was ontstaan. Het feit dat
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan dat laten doen, maar hoeveel mensen laten dat doen.... mijn schoonmoeder alvast niet, die had op het moment van erven wel iets anders aan haar hoofd, zoals kersverse weduwe zijn...
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat denk ik ook. Ik zie niet goed in hoe ze in dergelijke regelgeving zouden kunnen aantonen dat hier geen ongelijkheid is. Dat ze objectief meetbare criteria zoals inkomen, antecedenten op vlak van aantal jaren ingeschreven zijn enz enz gebruiken doet daar geen afbreuk aan.
|
![]() |
![]() |