![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Poetin is minder zeker van zijn troepen, een volksbevraging over die krijgsheer dringt zich meer op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U ziet zelf de hypocrisie in uw post niet? Mocht putin hetzelfde dan zelensky doen, dan was het kot hier te klein.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 29 juni 2023 om 07:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De EU toppers zitten almaar te emmeren over democratie. Dat ze zelf amper stemmen halen mag niet vermeld worden. Dat Zelinsky zijn voorganger niet in staat was voldoende stembureaus te openen in de Oekraïense gebieden die zich verzetten tegen de macht van Kiev wordt in onze media amper belicht. Als de soevereiniteitsverkiezingen van de Oekraïense gebieden in de media komen wordt steeds benadrukt dat de stemming niet democratisch verliep. Dat Zelinsky van plan is de parlementaire verkiezingen van 2023 naar het voorbeeld van Adolf Hitler voor onbepaalde duur op te schorten hoor je niet als eerste op VRT journalen. Als Valdimir Poutin er op wijst dat het regime van Kiev neo-nazi's zijn argumenteren onze Westerse media dat Zelinksy een Jood is alsof Adolf Hitler geen Jood ware. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 29 juni 2023 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De reden dat België geen verkiezingen organiseerde tijdens Wereldoorlog II is omdat ze vreesde dat nazi en communistische politieke partijen de absolute meerderheid zouden halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan er ook niet aan doen dat Poetin gatlikkers hier een minderheid zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
noodtoestand in Nederland afkondigen, Staten Generaal neemt macht over, regeren per decreet, oorlogstoestand instellen. Idem dito alle europese lidstaten met verplichte dienstplicht v alle jonge, sterke hetero mannen, militarisatie totalitair om met een europees leger van 2 miljoen man heel Rusland en Oekraine te bezetten en in te lijven, v PAN Europese Arische Machtsblok. De DROOM van Napoleon en Hitler kan nu uitkomen, who will finish the job. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() En dictator zelensky bakt er intussen niets van.
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We gaan ondertussen ,nadat al meer dan een jaar lang "zeveraars" aan het werk waren in zowel de "professionele" pers (en het mag gezegd,onze Vlaamse pers zijn echt wel ZEVERAARS!)als in de "andere media",nog meer moeten oppassen...
Het zou me niet verwonderen dat ondertussen middels die nieuwerwetse AI-technieken al "persberichten" ontsnappen richting de wijde wereld Generaals die per gros dood zijn,leiders die doodziek zijn,spectaculaire oorlogwendingen (waar 48 uur later niks van blijkt...),dingen die al talrijker kapot zijn dan ze ooit geleverd zijn geweest..... We hebben nog NIKs gezien.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 29 juni 2023 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was Churchill een dictator ? Nood breekt wet ! Laatst gewijzigd door Boduo : 29 juni 2023 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Mss dat dictator zelensky eens iets kan doen om illegale orgaanhandel, waarvan de oogst ontstaat bij 11 maanden oude baby’s, te stoppen.
De orgaanhandelaren zijn geen russen. https://pjmedia.com/news-and-politic...rgans-n1707161
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Zelensky schafte intussen ook de oppositie af. Deed de sigarenringmaat dat ook?
![]() |
#36 |
|
![]()
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die bestaat dus niet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Knijp uw oogjes maar hard toe, dan gaat het probleem vanzelf weg.
Hoe noemt ge iemand die de oppositie verbiedt en verkiezingen afschaft? Juist…
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 29 juni 2023 om 18:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onder andere: een oorlogspremier.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |