![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
24 maanden recht op stempelgeld, natuurlijk op voorwaarde dat er voldoende gewerkt is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie spreekt er over afpakken? U leest veel, heel veel dingen die niemand ooit geschreven heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor u een vraag, voor mij een weet.
Laatst gewijzigd door reservespeler : 3 juli 2023 om 11:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() SN staat voor Sabena nu SN Brussels!
![]() Dat zou jij toch moeten weten ! ![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja, want je moet ieder jaar een nieuw dak leggen, je CV ketel vernieuwen, de hele elektriciteit aanpassen / vervangen, nieuwe ramen plaatsen, ... Ik kan u geruststellen.
Ik denk dat alle kosten die ik had en in de toekomst zal hebben, betaald kunnen worden met de huur van één jaar, en dan mag ik nog 25 jaar leven. Ondertussen stijgt de waarde van mijn woning zienderogen. O ja, ik liet mijn muren isoleren (inspuiten met wol), dat kostte mij net geen 2500 euro dankzij de premie die ik van Vlaanderen kreeg (bedankt Zuhal). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle kosten van aanpassing, herstellingen, afbetaling, rente, grondlasten..... Er zijn er natuurlijk ook veel die alles laten verkommeren.
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Pakt dat we 1000€ per maand zouden moeten betalen aan huur. Dan hebben we een jaarlijks budget van 12k€ voor renovaties. Wij moeten niet elk jaar een nieuw dak leggen ook niet he. Maar voor een huis als het onze (400 m²) zou je gemakkelijk 2-3 k€ aan huur dokken.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat doet in deze discussie helemaal niets ter zake. Werkloosheidsuitkeringen moeten naar beneden in de tijd. Zo simpel is dat.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 3 juli 2023 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hey, voor zij die willen huren tot ze dood gaan, geen probleem. Maar stop dan ook met zagen over een te klein pensioen. Mijn eigen huis geeft mij maandelijks 1100€ , en de grondlasten die ik jaarlijks betaal komen ongeveer overeen met zo één maal 1100€
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In beide gevallen zijn we slachtoffers van favoritisme in pensioenbeheer en slachtoffer van vastgoed makelaars. Als er ergens werk van moet gemaakt worden zijn het die dingen wel.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb mijn huis gekocht van een particulier zonder tussenkomst van een makelaar, en door wederzijds akkoord met slechts één notaris.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben we meteen een hoger netto loon ook. Sociale zekerheid is een verzekering. Opgericht wereldoorlog 2. We gaan niet betalen als de verzekering ook niet wenst te betalen.
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb gebouwd met duurzame materialen. De dakisolatie werd 5 jaar geleden bijna volledig terugbetaald door de overheid. De binnenmuren aan de buitenkant, zijn gebouwd met topargex, onlangs liet ik de spouwen volspuiten. Mijn ramen en buitendeuren zijn van Merbau, dit is een onverwoestbare houtsoort, onlangs liet ik ze opnieuw schilderen, de kostprijs was 1000 euro. Mijn trap is van eik Mijn binnendeuren zijn van eik Ik zou echt niet weten wat ik meer kan onderhouden dan wat ik nu doe. |
|
![]() |
![]() |