![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Vlaanderen wint het VB & in Wallonie de PTB. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 10 juli 2023 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herhaal mijn overtuiging omtrent wanneer de nva zal willen in coalitie gaan met het vb.
Het is een gegeven dat er bij alle andere partijen een gretige bereidheid is om de nva ofwel ook achter een cordon te steken, ofwel politiek dood te knijpen. Maar om dat te verwezenlijken, moeten ze allemaal aan hetzelfde zeel trekken, en dan nog ook in dezelfde richting. Zodra de nva en het vb samen sterk genoeg zullen zijn zodat de nva niet meer moet vrezen voor die doodsteek, zal de coalitie een feit zijn. Bart De Wever zal dat rechtvaardigen als: "de kiezer moet gerespecteerd worden". Het vb zal moeten wat symbolische dingen doen die lijken op een min of meer grote kuis. Er is nog één element dat voor mijn verwachting/voorspelling roet in het eten kan gooien. als de PS begint te geloven dat het onvermijdelijk wordt dat vb en nva samen zullen gaan, dan zullen ze zelf de stekker er tijdig uittrekken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke regering zonder het BLOK verdient een fles Veuve Clicquot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij verstaat mijn zin uit mijn post niet misschien?
Even herhalen: Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, die naam klinkt "chique en elitair" eh.
![]()
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan mij geen reet schelen. Het is niet omdat ik N-VA-er ben dat ik geen eigen mening mag hebben over die potsierlijke CS-komedie.
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet voor uzelve denken, bang en onderdanig zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hun ENIGE politieke draagvlak is "we willen het VB niet", en dan verschieten ze dat het instort en dat de oppositie in Vlaanderen alleen maar groter en groter wordt? De kruik gaat zolang te water tot ze barst...
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |