Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2023, 23:08   #21
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Het heeft wel één belangrijk voordeel (toch alleszins bij Cowboy): men is niets met een gestolen fiets. De specifieke fiets is gelinkt aan je account dat je gebruikt om de Cowboy app te gebruiken.

Indien men een fiets tweedehands wil verkopen, kan de verkoper een QR code aanmaken waarmee de koper een account kan maken om die specifieke fiets te gebruiken.

Fietsdieven die een klein beetje de markt kennen, zouden dus niet zo heel erg geïnteresseerd mogen zijn in Cowboy. Want een gestolen Cowboy heeft geen ondersteuning.

Bovendien zit er ook gps in de fiets en blijkbaar op een redelijk moeilijk bereikbare plaats.
Paar weken terug vond ik een fiets van de fietsambassade Gent.
Allez, een fiets, niet echt, de driehoek van het frame waarop in grote letters en met groot contrast "de fietsambassade" stond; lomp met een slijpmachine eruit gesneden. De netto buit is dan de fiets zonder het frame.
Ik zie vaak in Gent fietsen staan waar voorwiel of beide wielen ribbedebie zijn.
Dat belangrijk voordeel is dan dat ze niet je hele fiets kunnen stelen. Je bent zeker van de driehoek van je frame. Allez, als je zo ongeveer een idee hebt waar ze die gaan achterlaten.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2023, 22:23   #22
Johan Daelemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Tour 2023.
Vingegaard staat aan de kant. Kan niet terug opstarten, wachtwoord vergeten.
Jij maakt mijn dag goed.
Oud 20 juli 2023, 22:25   #23
Johan Daelemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik zou niet weten waarom. Bosch is al meer dan 50 jaar één van de betrouwbaarste leveranciers van auto-onderdelen en ze hebben nu met de aandrijving van e-bikes een nieuwe markt aangeboord. Die gaan hun reputatie niet te grabbel gooien.
Je gaat het niet weten. Al wat digitaal is leent zich tot oplichting.
Oud 20 juli 2023, 23:49   #24
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Het enige probleem dat ik heb met elektrisch rijden is dat je niet kan hamsteren.
Je bent ermee afhankelijk als een pasgeboren kalf aan de uier is. Als moeder koe gaat lopen of ziek wordt of sneuvelt is het over en uit.
Quasi heel de natuur doet aan hamsteren. Vet opslaan, eten stockeren voor nacht en winter en povere tijden door eender wat.
Enkel nazi's hebben motief om een dergelijke afhankelijkheid te wensen, en je moet goed gek zijn om daarin mee te gaan en ipv dat beloofde 1000 jarige grozzdeutschland een ruine te zien.
En dat element wordt in deze forumsectie quasi doodgezwegen. Waarom is niet moeilijk te raden.
Oud 20 juli 2023, 23:57   #25
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Daelemans Bekijk bericht
Je gaat het niet weten. Al wat digitaal is leent zich tot oplichting.
Niet enkel tot oplichting, ook tot spionage, controle en machtsuitoefening.
Kijk naar die capaciteitsmeter die ze forceren, die slaat elke zoveel milliseconden de tellerstand op, en belt de nog niet doorgebelde standen elke zoveel seconden door naar een server waar ze worden opgeslagen in een database. Als ze die database koppelen met andere databases, kunnen ze als ze willen elkeen met een Jood in de stamboom in het donker zetten. Of elke 50 plusser. Of iedereen met een auto. Of allen die Joske Piet of Bert noemen. De mogelijkheden zijn eindeloos, en dat is wat een totalitaire wereld, totale controle, in feite is.
Oud 21 juli 2023, 00:05   #26
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Het enige probleem dat ik heb met elektrisch rijden is dat je niet kan hamsteren.
Als ge een Ludiet bent, correct. Ik kan, als ik er moeite in steek, elektriciteit hamsteren. Korte , of lange termijn. Het begint nu pas interessant te worden.
Citaat:
Je bent ermee afhankelijk als een pasgeboren kalf aan de uier is. Als moeder koe gaat lopen of ziek wordt of sneuvelt is het over en uit.
Pfff, We gaan voor het plezier 14de eeuws leven. het enige probleem bij het instorten van een 21ste eeuwse beschaving is dat er zoveel kiesvee de voorraden verspilt.
Citaat:
Quasi heel de natuur doet aan hamsteren. Vet opslaan, eten stockeren voor nacht en winter en povere tijden door eender wat.
Hoe meer onnatuurlijk wil je de Homo Sapiens electivum pecus maken?
Oud 21 juli 2023, 06:51   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Niet enkel tot oplichting, ook tot spionage, controle en machtsuitoefening.
Kijk naar die capaciteitsmeter die ze forceren, die slaat elke zoveel milliseconden de tellerstand op, en belt de nog niet doorgebelde standen elke zoveel seconden door naar een server waar ze worden opgeslagen in een database. Als ze die database koppelen met andere databases, kunnen ze als ze willen elkeen met een Jood in de stamboom in het donker zetten. Of elke 50 plusser. Of iedereen met een auto. Of allen die Joske Piet of Bert noemen. De mogelijkheden zijn eindeloos, en dat is wat een totalitaire wereld, totale controle, in feite is.
Dus als je kan zorg je dat je een houtvuur of alles brander hebt, en dat je altijd wat kaarsen in huis hebt. Als ze dan toch den ellentriek uit laten vallen kan je nog altijd licht maken als dat nodig is en je verwarmen als dat nodig is.

een stuk vlees op de bbq en we zijn nog wel even in business.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2023, 07:06   #28
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Achtervolgingswaanzin, dat moet vreselijk zijn om dragen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2023, 07:19   #29
Johan Daelemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Achtervolgingswaanzin, dat moet vreselijk zijn om dragen.
Waar slaat dat nu op? Niemand denkt dat hij achtervolgd wordt.

Nu, ik geef toe dat ik liever een maand zonder de dagelijkse toevoer (van wat dan ook ) verder kan dan in de zomer amper één dag en in de winter amper enkele uren.
En iedereen die er zo over denkt geef ik groot gelijk.
Oud 22 juli 2023, 14:51   #30
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Last hebben van allerhande samenzweringstheorieën is een vorm van achtervolgingswaanzin.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juli 2023, 22:40   #31
Johan Daelemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Last hebben van allerhande samenzweringstheorieën is een vorm van achtervolgingswaanzin.
Lijkt mij gewoon inzicht in wat digitale technologie mogelijk maakt.
Cijfers tot 2021.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be