![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit een mooie som getrokken (>€100.000) van een brandverzekering.
Grotendeels gebruikt om de brandschade te herstellen. De rest samen met het gezin door ramen en deuren buiten gesmeten! Allez, van de laatste paar duizend euro eens goed op verlof geweest eigenlijk maar dat klinkt niet zo spannend eh?
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Was zelfs een suite in het (destijds) grootste hotel ter wereld! En vooraleer ik hier afgeschoten word wegens net een beetje te decadent: we hadden het verdiend. De afhandeling van die brand had meer dan een jaar geduurd met een hoop juridisch gezeik en weet ik wat nog allemaal. Als je huurder het kot afbrandt, niet verzekerd blijkt te zijn en de dag erop ook nog eens met de noorderzon verdwijnt kan je je voorstellen dat er 't één en 't ander in gang wordt gezet eh?
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van mij moogt ge dat zulle, ik heb ook wel eens in ne 5 sterren geslapen. Dik in orde. Boven op den berg met zo een balkonneke van waarop ge het plebs kon toespreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was in de jaren '70 toen hij besloot een nieuwe auto te kopen. Omdat hij de banken niet vertrouwde lag al zijn spaargeld gewoon bij hem thuis. Op een dag zei hij tegen mijn vader (zijn zoon): "Komt ge straks eens mee? Ik wil vandaag nog mijne nieuwe auto kopen". Mijn vader en ik zijn dan 's namiddags met opa naar de toonzaal gereden. Opa kwam daar binnen en zei tegen de verkoper: "Hier si, deze auto wil ik". "Ik kom hem straks betalen". Toen zijn we terug naar het huis van mijn opa gereden. Hij ging naar boven en kwam terug beneden met nen hele stapel bankbiljetten! ![]() Wij dus terug naar die toonzaal gereden; mijnen opa gooide die stapel geld op de toonbank en hij zei: " hier si, tel het maar na. 't Is op de frank na (Belgische franken) juist. En ja 't was dus juist. ![]() Heerlijk toch, die goede oude tijd! Spijtig dat dit nu niet meer bestaat..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ne mercedes , cash op tafel, een cartier horloge, cash op tafel. geen meldingsplicht niks niemendal die juwelier met zijn casetje met cash naar de bank. geen lastige vragen van waar komt dat geld mijnheer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je het eerst onder dwang hebt afgegeven, telt dat ook?
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Speelt allemaal geen rol!!
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En kwam er veel volk kijken naar uw toespraak?
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tante lag in de kliniek.
"Ik moet hier nog een week of twee blijven, wilde mijn kasbons eens gaan halen, ze liggen buiten in de kast onder de veranda onder een stapel boeken onderaan. Steek ze in uw kluis" Bon, met een kleine 10 miljoen bfr van Watermael Bosvoorde naar huis... 'k Heb ze achteraf wel allemaal weer teruggegeven.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is dus vandaag ook de goede oude tijd, maar dan voor een andere generatie die over vandaag zal spreken binnen een jaar of 20.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze staken allemaal hun rechter arm omhoog en riepen heil, ... dus ik denk dat het wel goed zat.
![]() https://www.youtube.com/watch?v=A3clcfoXKbI Laatst gewijzigd door Herr Flick : 18 juli 2023 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig gaat het nu anders.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeger waren de mensen veel vrijer. Ze deden met hun eigen geld wat ze maar wilden. Vandaag den dag weten "ze" alles. Privacy bestaat niet meer. "Ze" weten waar ge uw boodschappen doet, hoeveel ge uitgeeft, welke producten ge gekocht hebt enz. Ik heb er geen goed gevoel over... Kleine aanvulling; ik heb 2j geleden samen met mijn bejaarde moeder een nieuwe relaxzetel gekocht; betaald met HAAR bankkaart. Dit was dus niet naar mij te traceren, aangezien ik de achternaam van mijn vader heb. Toch heb ik na die aankoop nog wekenlang elke dag reclame voor relaxzetels gekregen, op elke site die ik op internet bezocht. Adieu dus onze privacy! Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 18 juli 2023 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |