![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beroeps of Reservist of National-Guard (Er zijn in de VS geen dienstplichtigen meer!) .....en weet dus,van bij de ondertekening best wat hem/haar te wachten kan staan.De VS-strijdkrachten zijn konstant in verre en dichte buitenlanden aanwezig geweest de laatste 100 jaar. Mogelijk wordt de situatie nog even aanzien tot na de verkiezingen in Irak.Indien niet bevredigend zal de VS in de Koerdische Zone een defacto Koerdische Republiek tolereren,en mogelijk wat strategische zaken als Basra en de olievelden blijven "bezetten". Ik kan me niet voorstellen dat de VS zijn handen van Irak zal wegtrekken.... De rest mag dan wegrotten vrees ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Misschien was de Amerikaanse invasie niet de beste manier om dat op te lossen, maar niets doen was nog veel slechter. Het geeft de Amerikanen natuurlijk niet de toestemming om nu de beest te gaan uithangen. Oh, nog even dit : het gaat om olie zei je? wel hoeveel olie hebben ze al uitgevoerd uit Irak?
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja die amerikanen toch he....
als die ergens nen dictator weten zitten die hen uitdaagt dan komen ze af hoeveel doden dat ook mag kosten ....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() verzet noem ik enkel zoals die zich opblazen in die Amerikaanse basis. Das verzet.
Aanslagen waarbij vooral Irakezen gedood worden das gewoon terrorisme en wie dat goedkeurt wens ik een langaam einde toe op een markt als hij met nog een halve arm of een half been probeert weg te geraken...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Happy New Year 2005 Greatz Bart.L |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze terroristen willen dat de amerikanen vertrekken, de amerikanen willen dit zelf ook en daarom leiden ze iraakse mensen hiervoor op. Wat doen deze terroristen, ze blazen hun eigen volk op waardoor het doel dat ze zogezegt willen bereiken uitgesteld word. Wat willen ze nu? Dat de amerikanen hun land verlaten of niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Happy New Year 2005 Greatz Bart.L Laatst gewijzigd door Groentje20 : 31 december 2004 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
OK amerika en bush heeft een grote fout begaan door irak binnen te vallen.Helemaal mee eens.Waarschijnlijk heeft de olie er alles mee te maken en had hij ook gedacht van dit zal hier snel opgelost zijn en irak democratisch zijn. Nu de realiteit is helemaal anders.Maar terugtrekking van de amerikanen zou pas een overwinning zijn voor de moslim extremisten overal ter wereld. Daarbij komt nog eens dat wij in onze gebieden miljoenen moslims hebben wonen en hun aantal word elke dag groter.En je moet niet denken dat er hier geen moslim extremisten wonen zenne die steeds meer en meer aan macht winnen door ons belachelijk rechtssysteem. W moeten amerika steunen in hun strijd tegen het moslim terrorisme.Het word tijd dat deze mensen voorgoed worden uitgeschakeld want zij houden hun bevolking achter inzake kennis en economische welvaart.En het feit dat de islam de gelijkheid tussen man en vrouw niet respecteert is voor mij al genoeg om mijn steun aan de amerikanen te geven ongeacht de arrogante houding van de huidige overheid. We hebben ons laten horen dat we tegen de oorlog in irak waren en ze zijn doorgegaan zonder ons maar word het niet tijd dat we onze grote broer dit gaan vergeven en hem gaan helpen? En wat is europa zonder amerika?een bende dikke ganzen die de gods ganse dag zitten zagen en zeveren en eigenlijk niets doen dan af en toe eens wat geld te storten in bodemloze putten en corrupte regeringen. Zijn wij dan zoveel beter dan amerika?ik denk het niet. Wat de misbruiken betreft van de amerikaanse soldaten tegen gevangenen is het zo dat deze soldaten hoogswaarschijnlijk opdracht gekregen hebben van hogerhand en dus orders hadden. Deze soldaten deden dus hun werk en als jij hoort en ziet dat er dagelijks mensen van jouw leger barbaars worden vermoord dan krijg jij ook een afkeer tegen die mensen.Want geloof het maar ook jij kunt mensen martelen als je maar iemand genoeg haat. En dan moeten we niet vergeten dat die moslim extremisten veel ergere dingen doen.op film iemand onthoofden getuigd al weer van de achterlijkheid van die mensen.en het moest maar eens iemand van jou familie zijn die daar moest werken en word ontvoerd en zo vermoord? En dan wat saddammeke betreft.De mensen die denken dat onder saddam alles koek en ei was heeft het toch verm is zenne.Dagelijks werden er mensen zomaar vermoord,gemarteld en god weet wat nog allemaal. iedereen die tegenstand biedde tegen het regime of een bedreiging kon zijn of worden werd vermoord. Dus kom hier niet zeggen dat saddam beter was voor de iraakse bevolking. Als ik nu eerste minister was van belgië dan zou ik de amerikanen gaan helpen onder voorwaarden dat onze economische handelsbanden nog eens worden herbekeken in het voordeel van belgië alsook de steun van de amerikanen als wij die ooit zouden nodig moeten hebben op eigen grondgebied! op dit moment denk ik dat je betere kaarten hebt om met amerika te praten en te onderhandelen. En wat het moslim terrorisme betreft je moet niet denken dat wij zullen gespaard blijven van deze extremisten op lange termijn. Dus mijn steun blijft voor de amerikanen ook al had die oorlog er niet zo op die manier mogen komen en was ik er tegen maar toch blijft amerika onze beste bondgenoot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Te moeilijk he.
Ze vallen liever weerloze burgers aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Parlementslid
|
![]() De gemiddelde Iraki zit er meer mee in dat zijn leven beter wordt dan iets anders.
En geloof het nu of niet, maar die rebellen gaan daar helemaal niet voor zorgen. Zijn jullie nu allemaal zo naïef ? Is alles uit Amerika slecht ? De wereld is niet Zwart/Wit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat wil jij nu eigenlijk ? |
|
![]() |
![]() |