![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ bembem; Toen het ergste gebeurde wilde ik ook niet meer leven.
Ik had toen al mijn vader en mijn broer verloren. Wat de druppel was; de dood van mijn kleinkindje. Ze was amper 3,5 maanden oud. Wiegendood.... Toen wilde ik sterven want ik kon de pijn niet verdragen. Niks of niemand kon mij troost brengen. Ik werkte toen nog; dat heeft mij een klein beetje afleiding gegeven maar vanbinnen voelde ik mij al dood. Ik kon en wilde niet meer verder leven en tranen had ik zelfs niet meer... Toch is het mij gelukt om mezelf te pushen om uit die leegte en de pijn te geraken. Daar ben ik nu heel dankbaar voor. De pijn blijft maar ik WIL gewoon verder met mijn leven. Wat ik bedoel te zeggen: geef jezelf een kans bembem! En zoek HULP. Begin met het aan je huisarts te vertellen; die kan je zeker helpen. Veel sterkte! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bof, een helpende hand uitreiken, die wordt toch alleen maar gebeten.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen mijn oudste zoon ooit zegde dat hij zich van kant wilde maken (na een lief waar hij van af was) heb ik hem gezegd dat hij, zoals zo vaak, zijn prioriteiten weer eens verkeerd had. Hij had nog een ganse eeuwigheid om dood te zijn, maar het leven, dat is maar enkele jaren. Er waren nog enkele jaren te beleven, dat zou zonde geweest zijn van dat teniet te doen, wie weet welke leuke dingen er nog waren, terwijl die eeuwigheid aan dood zijn toch meer dan genoeg tijd had.
Niks te winnen (oneindig plus een pruts is nog altijd oneindig), en enkele potentieel leuke jaren te verliezen. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 oktober 2023 om 19:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon tijdelijk anti-depressiva nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Goede Vlamingen nemen geen stemmingsverbeteraars. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vierluik De afhaalchinees is te zien op NPO 3 en NPO Start/Plus
https://www.vprogids.nl/documentaire...n-adoptie.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Het feit dat deze draad bestaat is eigenlijk al een soort kreet dat je hulp wil en dus niet echt dood "wil", je voelt wel dat je beter dood zou zijn, maar als je dat echt zou willen zou je deze draad niet gemaakt hebben. Je bent misschien wanhopig, maar dood willen?
Dat is de gemakkelijke uitweg kiezen en dat past niet bij iemand die zo veel dromen heeft. Aan degenen die hier wat komen kwaken en mekkeren over belachelijke banaliteiten: Schaamteloos en walgelijk.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bemchen, ik heb liever dat je het niet doet, maar mocht je het niet kunnen laten, we zien elkaar in Walhalla.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin bref het gaat bergaf hier momenteel. Mentaal maak ik me sterk tot verkoop en dan is het tijd voor mij om er stilaan een einde aan te maken.
Zal hoogstwaarschijnlijk dus toch Korea worden. So be it. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De emotionele rollercoaster gaat intussen verder, it's like a vicieuze cirkel
![]() ![]() The idea of death stays in my mind..... Sometimes I romantise it by picturing beautiful Seoul scenery while rethinking about the delicious & mouth watering food....... Namely their bbc tables, so yummy! ![]() I think I will have lots of them before finally dying. A sweet taste/scent of garlic & kimchi & grilled meat will envelop my body.......... At least the food did not disappoint me ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 19 oktober 2023 om 20:01. |
![]() |
![]() |