![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de muziek is alles he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk graag horrorfilms.
Liefst in het donker! Ik weet dat het allemaal niet echt is, waarom zou ik dan bang zijn? The Shining bv heb ik al 3-4 keer gezien; doet mij niks alhoewel ik het een fantastische film blijf vinden. The Saw heb ik zonder verpinken alle afleveringen van gekeken. Doet mij ook niks. Al dat bloed is nep en die acteurs leven nog allemaal ![]() ![]() IT 1 vond ik ietwat spannend toen ik die jaaaaaaaaaren geleden keek maar ik was er zeker niet bang van. IT 2 heb ik halverwege uitgezet. Saai! The Nun , Veronica, Orphan, Case 39 enz heb ik uitgekeken maar dat doet mij echt niks. Het is allemaal trucage ![]() Ik kan echt geen enkele film opnoemen waarvan ik echt bang was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anaconda heb ik ook ferm de creeps van gehad, maar op ander niveau dan de 3 eerder vermeld: meer zo echt bang vh dier zelf niet de film op zich.
Arachnophobia idem. Dit had ik zelfs absoluut niet in het donker kunnen bekeken hebben ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() En ik kijk niet naar griezlfilms, kom al genoeg griezels tegen op straat en ook hier zitten er echte drollige drollen te trollen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ironische is, ik kijk dat dus ook graag, het horror genre dus, alleen jaagt het me -afhankelijk vd film, de stuipen op het lijf. Vaak keek ik ze dan ook niet altijd geheel uit, om vervolgens (soms jaren nadien) de draad terug op te pikken.
Child's play met die Chucky pop. Nog zo iets. Ik heb die aanvankelijk niet eens uit kunnen zien, vond die pop zo eng..... Dan enkele jaren later was ik er wat 'overheen' laten we zeggen en kon ik er toch op min of meer normale wijze naar kijken (LOL). Laatst gewijzigd door bembem : 30 oktober 2023 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had wel 'medelijden' met die schrijver (Paul Sheldon?) . Maar tja, het is ook maar film. " Haaaaaiiiii Paul, I'm your number 1 fan"! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste aflevering was nog een klein beetje spannend maar al de volgende vond ik niks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en wanneer ze terugkeert en die pinguïn van plaats veranderd ziet staan..... zo creepy, mijn hart stond stil LOL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen horrorfilm maar een degoutant, schandalig waargebeurd verfilmd verhaal dat ik zo'n 2-3 maanden geleden gezien heb op Streamz.
Waargebeurd, hier in ons land. In Brussel. Daar draaide mijn maag echt van om; dat het echt gebeurd is. Voor degenen met een sterke maag: de film heet 'Animals'. Volgens mij nog te kijken op Streamz maar no way dat ik het nogmaals ga kijken. Ik ben er dagen niet goed van geweest ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer genoeg kan ik die film nergens terugkijken..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (Hum, ja zo'n realistische geweldscènes, ik zal er maar niet naar kijken.....
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |