![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Banneling
|
Exact ja, bron?
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.krealine.be/gvpt/assisenkiosk.html dit is de bron maar u zult daar niet al te veel op kunnen terug vinden aangezien dit een betalende site is. de maker van die site is een gerechtsjournalist en heeft al meer dan 800 assisenzaken gevolgd en heeft ook het boek geschreven , Beschuldige Sta Op , een echte aanrader die de grootste assisenzaken uit de Belgische geschiedenis behandeld van de laatste 25 jaar, maar dan achter de schermen bekeken |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er bestaan zelfs al tientallen jaren kachels op mazout waarop de hele centrale verwarming is aangesloten.
|
|
|
|
#25 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ik heb nog zo een goede Leuvense stoof.Das gezellig
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
hieronder staan enkele gegevens die u met een beetje moeite in staat stellen om de juistheid van mijn onderwerp na te gaan. PS. de achternaam zal ik vervangen door puntjes om veroordeelde zijn familie niet in discredit te brengen. dit maar ten titel van inlichting voor u mij nog meer beschuldigd van schrifvervalsing. als alle leden van uw clubke dezelfde mentaliteit hebben als u is het droevig gesteld met uw partij en ziet de toekomst van BUB er niet goed uit. [size=4]Assisen Bruxelles-Capitale 7 jaar voor dodende messteek aan ex-lief [/size]Vrijdagavond 10 december 2004 - Flash: om 19u20 werd François De .... veroordeeld tot 7 jaar opsluiting. De eerbiedwaardige Karin Gérard zit - het wordt een gewoonte - dit proces voor. Bernard Dauchot treedt op als aanklager, in naam van alle Franstalige Brusselaars. Opnieuw 3 advocaten voor het slachtoffer. Dat kan tegenwoordig omdat familiale verzekeringen dit moeten betalen. Ditmaal zijn het Eric Libert, Patrick Gueuning en Nicolas Kuczynski. De vermeende Vlaams Blokker wordt verdedigd door Juliette Moreau en Olivier Bastyns. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Minister
|
Sta ons toe om niet te geloven wat we niet kunnen checken. Zoals reeds eerder gezegd: het zou echt niet de eerste keer zijn dat men ons iets in onze nek probeert te draaien. Als ik morgen een topic start met "blokker opgepakt wegens kinderverkrachting" en een onraadpleegbare bron, dan gelooft u dat in eerste instantie ook niet. Dit is niet anders.
Alle namen die nu vermeld worden, zijn mij onbekend. Ik ben nog nooit een François tegengekomen bij B.U.B. En als ze mij morgen zouden oppakken, dan zullen ze ook VB propaganda vinden bij mij thuis... PS: het wordt op prijs gesteld als u enige kritiek op mijn antwoorden in deze topic, ook in DEZE topic plaatst en niet aan de andere kant van het forum.
|
|
|
#30 |
|
Banneling
|
Ik denk dat Daiwa gelijk heeft. Ik ken advocaten Moreau en Bastyns heel goed. Het zijn strafpleiters.
Nu ja, fait divers. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Minister
|
Ah... ok dan. Had het nog nergens zien staan...
|
|
|
#32 |
|
Banneling
|
Een procureur treedt wel op in naam van de Belgische staat. Geen erg accurate journalist blijkbaar.
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
u blijft het licht van de zon ontkennen en wat die kritiek in een andere topic betreft, ik vraag mij af hoe u zou reageren als men u volledig ten onrechte verdenkt van schriftvervalsing. of is het zo dat al wat niet in uw kraam past per definitie schrifvervalsing is? Laatst gewijzigd door daiwa : 3 januari 2005 om 11:51. |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Minister
|
Deze verdenking is mij reeds te beurt gevallen. Wees gerust: dat raak je gewoon op den duur, en als je zelf even (meermaals) de nadelen ondervind van het slachtoffer te worden van vervalsingen, namakingen etc van je tegenstanders, dan is opeens niets meer te vertrouwen.
|
|
|
#35 |
|
Partijlid
|
Ik geloof het niet.
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
zij en ALLEEN zij hebben gelijk |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Gouverneur
|
Allee een kwart van de bubbelclubzotten in de bak,nu moeten ze een andere voorzitter-penningmeester-secretaris-erelid-WCmadam zoeken
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen |
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
maar met 4 man komde toe voor te kaarten hé Laatst gewijzigd door daiwa : 9 januari 2005 om 22:17. |
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Parlementslid
|
|
|