![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn bereid daarvoor te vechten en het eerste wat ze dan ook doen als ze vrij komen, is NAVO-lidmaatschap aanvragen. Niet het westen of de VS hebben die staten in de NAVO gedwongen, ze wilden er zelf zo snel mogelijk bij uit angst voor en afkeer van de Russen. Het westen heeft hen toegelaten mits ze al de stappen voor lidmaatschap doorliepen. Ook Finland en Zweden werden niet gedwongen hé. Dat zijn democratieën die beslissen dat ze de NAVO nodig hebben voor hun veiligheid. Het is daarom belachelijk te spreken van een NAVO- of westerse "omsingeling" van Rusland. Beter zouden de Russen eens in eigen boezem kijken en uitzoeken waarom zovele van hun buren/voormalige satellieten hen haten. En laat toch dat fabeltje van een "mondelinge belofte" om de NAVO niet uit te breiden achterwege. Dat is nog nooit bewezen en de enige bron daarvoor is een Russische debatfiche.
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het feit of wij het "eens" zijn met de russen, of hun "omsingelingsangst" reëel is of niet, of ze "beloftes" werden gedaan of niet, is voor hen niet meer van tel. Ze zijn rechtgestaan, en ze komen niet meer terug aan tafel zitten, en ze hebben de wapens om "piss off" te zeggen. Jij staat daar met uw vermanend vingertje te zwaaien, en te roepen, "Hela, dat mag niet, zenne." Evengoed debatfiches te herhalen. Evengoed blind voor de fouten die de russen (terecht of onterecht) ons verwijten. En de russen zeggen, "En dan." DAT is het punt. Maar ja, het gaar hier over die kleine Franse keizer hé. Ik heb DAAR eigenlijk niet zo veel over te zeggen ![]() ![]() ![]() ![]()
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 16 juni 2024 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Uw conclusie daaruit gaat enkel meer oorlog en doden opleveren, bevriezing van het conflict is het enige alternatief. Of gaan we het kernwapenarsenaal inzetten? De russen komen niet meer aan onze tafel zitten. Wat is daar zo moeilijk aan om te begrijpen?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 16 juni 2024 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hebben wij toch helemaal niet nodig. Zolang ze aan hun tafel blijven en de onze gerustlaten is alles OK hé. Maar dat willen ze nu precies niet.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zouden de Amerikanen er van vinden als de Russen in pakweg Mexico kernwapens zouden plaatsen? Hun reactie was duidelijk als er op Cuba gezet werden. De Russen voelen de uitbreiding van de navo hetzelfde aan en reageren vergelijkbaar. Bizar dat jullie dat niet kunnen/willen begrijpen.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 16 juni 2024 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staan helemaal geen kernwapens in Oekraïne, Litouwen, Estand of Letland. En er zijn ook geen plannen voor. U vertelt onzin dus.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Oekraïne bij de navo komt is dat een mogelijkheid die de Russen niet zullen aanvaarden. Die eens een kleine inspanning om het van hun kant te bekijken.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 16 juni 2024 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs de Russische propaganda beweert niet dat er kernwapens staan in Oekraïne.
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ons continent?
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 16 juni 2024 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat we als Europa Rusland zeer goed begrijpen. We hebben daar trouwens een aantal experten-landen voor in huis die maar al te goed begrijpen wat het betekent om door de Russen onderdrukt te worden. Zij zijn de grootste fans van de NAVO. Daarom kunnen wij ook best de NAVO en de VS omarmen, want ze zijn onze enige veiligheidsgarantie.
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is uw visie
Ik bekijk dat anders. De expansiedrang van de navo zou u wel eens uw veiligheid kunnen kosten.
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Wat als ze zeggen; wij willen onze eigen tafel, en oost-oekraïne als de virtuele muur die tussen ons staat? De demarcatielijn? En wat als zij dan zeggen, jazeker, op ons communiezieltje, we zullen alleen maffia-baas spelen over onze wijk, welk argument hebt ge dan nog om niet met hen aan tafel te gaan zitten? Ik weet het, dat is een noord-korea/zuid-korea toestand, maar das nog altijd beter dan het moorden waar ze nu mee bezig zijn.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 16 juni 2024 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Een van de twee. Ik zie het echt niet gebeuren dat de russen naar hier komen, ze hebben ons langs geen kanten nodig, en vinden ons volgens mij maar een bende woke, genitaal-gemutileerde, kinderlokkende, cultuurgenocidaire hangmatters. Dus, excess weight zeg maar. Die zijn ons liever kwijt dan rijk.
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige manier om Europa in te nemen is als de Russen nucleair gaan. Maar dan is er hier zeker niets meer te rapen.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 16 juni 2024 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ela, mannekes!?
't Gaat hier om den deze: ![]()
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als kwade trouw kan dat wel tellen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om het voor u te visualiseren: https://en.wikipedia.org/wiki/Enlargement_of_NATO
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 17 juni 2024 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het laatste target was Nederland dat ze interessant vonden om te nuken. |
|
![]() |
![]() |