![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
Bekijk resultaten enquête: Paola bekende politiek kleur: moet ze opstappen ? | |||
ze moet haar titel verliezen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 35,29% |
ze is koningin af, ze mag doen wat ze wil |
![]() ![]() ![]() |
4 | 23,53% |
ze moet haar titel verliezen en gedeporteerd worden |
![]() ![]() ![]() |
3 | 17,65% |
Laurent for president |
![]() ![]() ![]() |
4 | 23,53% |
ze moet gratie krijgen van de koning |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
ze mag geen publieke optredens meer doen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,76% |
ze moet volgende keer verplicht op de sossen stemmen |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
op de brandstapel met die heks |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,76% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 12 juni 2024 om 07:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
In eerste instantie werd gepoogd het Nederlands met wortel en tak uit te roeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ageer tegen mensen die alleen maar "krijgen" en jij zegt dat al wat ik ken "krijgen" is.
Eerder sprak je erover of demente mensen nog wel stemrecht zouden moeten hebben. https://forum.politics.be/showpost.p...4&postcount=17 Ben jij zeker dat jij niet dement aan het worden bent?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 12 juni 2024 om 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar land van herkomst en gans haar gebroed mee!!
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nu las ik echt gerestaureerd i.p.v. geroyeerd.
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je serieus wil genomen worden, dan schrijf je zo’n absolute debiliteit niet op een openbaar forum. Er zijn wel degelijk ambtenaren die bijdragen, zeker, zoals alle uitvoerend personeel. Althans, is een vuilnisman een ambtenaar? Héél veel respect voor die mannen én vrouwen. Maar gooi 90% van de ambtenaren op de arbeidsmarkt, dan is meteen de krapte erop opgelost, dalen de staats-schuld en de -tekorten zienderogen, en, daar gaat het over, merkt de rest van het land niets van het feit dat die ambtenaren er niet meer zijn.
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) Laatst gewijzigd door E. Gidius : 12 juni 2024 om 15:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik spin doctor van het koningshuis was, had ik een Vlaamse partij op dat kattebelletje geschreven en aan de pers geshowed, kwestie van de Vlaam wat te paaien. Want die denkt nog altijd dat het koningshuis franskiljons zijn, nietwaar. Il fait que la Flandre se sent aimée. In het kotje stemmen ze dan toch wat ze willen hé.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “Waarom kwam koning niet naar Turnhout? Hier stierven ook vier mensen”
Het koningshuis is er blijkbaar niet voor iedereen ...
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 14 juni 2024 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 | |