Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juni 2024, 07:27   #21
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het combi pissen van de witte ridders van Q was wel de druppel
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2024, 07:54   #22
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Volgens prof Bart Maddens gaat de 0VLD waarschijnlijk de Melsenstraat moeten verkopen. Maar geen nood, ze hebben al een ander hoofdkwartier.

Oud 11 juni 2024, 10:54   #23
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Dan vergeten we nog de staatsecretaris die hij voor de bus wierp.
Ja, maar wat ik opwerp, daar ben ik weer de eerste in die dat opwerpt: dat hij de pikorde niet respecteerde, en dat dat wordt afgestraft.
De pikorde komt van bij de kippen, zelfs daar is er een hiërarchie.
Als bijv. 5 kippen voedsel toegeworpen krijgen, dan is er een die dominant is, die mag eerst een graantje pikken, en dan pikt de rest.
Dan pikt de dominante kip weer, en dan pikt de rest weer.
Bij mensen is dat ook zo, maar De Croo heeft dat niet gerespecteerd.
Hij heeft, ondanks een slecht verkiezingsresultaat in 2019, zich met kronkelen en bedriegen ten onrechte tot premier gekroond.
Ik denk dat onbewust hem dat nooit vergeven werd, dat gevoel dat hij nooit premier had mogen worden, en een tafelspringer is, heeft ervoor gezorgd dat hij afgestraft werd.
Oud 11 juni 2024, 10:58   #24
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Humor op 11 juni

https://www.openvld.be/
Oud 11 juni 2024, 11:12   #25
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Humor op 11 juni

https://www.openvld.be/
Een beetje naar onder toe zie je ze allemaal lachen.
De foto is duidelijk genomen voordat de uitslagen bekend raakten.
Daarna was het plots de PVDW: Partij Van De Waterlanders...
Oud 11 juni 2024, 11:24   #26
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Het combi pissen van de witte ridders van Q was wel de druppel
Een kopstuk van de NVA in volle glorie in een drukke straat in Brussel. Dat is meer dan een druppel.

Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2024, 11:42   #27
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Een kopstuk van de NVA in volle glorie in een drukke straat in Brussel. Dat is meer dan een druppel.
De hele pipi-gate van Quick, inbegrepen het spelen van luchtgitaar, haalden internationaal het nieuws, zelfs tot in New-York en Singapore.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 11 juni 2024 om 11:42.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2024, 11:43   #28
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Volgens prof Bart Maddens gaat de 0VLD waarschijnlijk de Melsenstraat moeten verkopen. Maar geen nood, ze hebben al een ander hoofdkwartier.

kkkjkjkiujkiokjnhy
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2024, 11:46   #29
De gemuilkorfde

Standaard

Citaat:
Zie je dan niet dat hij luchtgitaar speelt?
Oud 11 juni 2024, 11:47   #30
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Dan vergeten we nog de staatsecretaris die hij voor de bus wierp.
Het leuke is dat die staatssecretaris dan de enige van heel de Open VLD is die niet afgestraft wordt. Ze haalt op eigen kracht haar zetel binnen. Zoontjes Degucht en Dewael kunnen er achter fluiten. Zo leuk allemaal.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2024, 11:47   #31
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht

De architectuur van hun secretariaat was dan nog het enige aantrekkelijke aan die partij.

Citaat:
Oud 11 juni 2024, 11:48   #32
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Het verschi is dat die gewoon toegaf dat m daar eens moest pissen en wat zattekes was op die moment.

ja wie heeft er niet zijn patatjes eens afgegoten toen het hoog water is nietwaar ?
Oud 11 juni 2024, 11:49   #33
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
+ veel te links beleid (weliswaar onder druk van Magnette, maar soit)
+ ontslag Lachaert + ondemocratische aanstelling van Ongena
+ "verraad" van De Bleeker
+ Pipi-gate van Quick
+ affaire Rutten die zou stoppen en dan minister werd.

en waarschijnlijk heb ik nog een paar zaken vergeten.
De foefelpoedel Kouwe kiwi
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2024, 11:50   #34
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Het leuke is dat die staatssecretaris dan de enige van heel de Open VLD is die niet afgestraft wordt. Ze haalt op eigen kracht haar zetel binnen. Zoontjes Degucht en Dewael kunnen er achter fluiten. Zo leuk allemaal.
Er moet toch ne god in den hemel zijn die die goddeloze liberalen eens op hun plaats heeft gezet.
Oud 11 juni 2024, 11:50   #35
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
De foefelpoedel Kouwe kiwi
Zeker, hoe kon ik haar over het hoofd zien

Citaat:
Oud 11 juni 2024, 13:28   #36
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Zeker, hoe kon ik haar over het hoofd zien
die krullen gaan in uw ogen gezeten hebben, dat overkomt de besten wel eens.
Oud 11 juni 2024, 13:50   #37
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik blijf het grappig vinden dat dit als argument gebruikt wordt om Q uit de wind te zetten.

Met zijn actie toonden Q en zijn gevolg het manifest gebrek aan respect aan tegenover justitie en politie door enerzijds de actie zelf en anderzijds de leugens die hij daarna manifest bleef volhouden. Dat zijn dingen die bij 99% van de bevolking niet goed vallen want ze kunnen er zich totaal niet mee identificeren. Luchtgitaar spelen, hoe verzin je het zelfs.

Een vent in de wind die ergens aan het wildplassen is, daar kijkt niemand van op. Het is volks en iedere man die ooit al eens een pint teveel op gehad heeft kent de situatie. Het is herkenbaar en dus neemt niemand daar echt aanstoot aan. Als hij gepakt wordt krijgt hij een boete voor wildplassen en daarmee is de kous ook af. Elke dag worden boetes uitgeschreven voor wildplassen.

Dus het telkenmale proberen om beide zaken op gelijke voet te zetten komt vrij wanhopig over moet ik zeggen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 11 juni 2024, 14:21   #38
N-Vb
Minister-President

N-Vb's schermafbeelding

Standaard

Waarom vicepremier Paul Van Tigchelt slechts 603 voorkeurstemmen haalde in ‘zijn’ Zoersel: “Hij zal wel bekwaam zijn, maar hij zit bij de verkeerde partij”
Zoersel - Minister Paul Van Tigchelt (Open Vld) haalde in zijn eigen Zoersel, waar hij kandidaat-burgemeester is in oktober, slechts 603 voorkeurstemmen. Dat is weinig. De lokale Open Vld ziet het nog goedkomen. “Paul pakt geen verlof. Hij gaat de hele zomer campagnevoeren, zo heeft hij beloofd”, zegt raadslid Olivier Rul (Open Vld).
Kristin Matthyssen
Gisteren om 18:10
Paul Van Tigchelt woont al achttien jaar in Halle-Zoersel. Zijn vrouw had vroeger een apotheek in Sint-Antonius. Toen hij in oktober vorig jaar Vincent Van Quickenborne opvolgde als minister van Justitie en de Noordzee, wisten veel mensen niet dat de bekende ex-topmagistraat in Halle woont.

Niet dat hij nooit buitenkomt in zijn dorp. Hij gaat er naar de bakker, beenhouwer en kruidenier, drinkt wel eens een pintje in café De Pelikaan of Hal-Central, gaat lopen in het Zoerselbos en wordt wel eens bij KFC Halle op een quiz gesignaleerd. Maar zeggen dat hij geworteld is in het lokaal gemeenschapsleven is niet waar. In zijn rootsdorp Weelde staan veel meer verkiezingsaffiches. In Halle telden we er twee. Onder meer een bescheiden pancarte aan bakker Trapke Op, waar Van Tigchelt als bakkerszoon op Verloren Maandag mee worstenbroden kwam maken dit jaar.

Een verkiezingsbord in een veld in Halle-Zoersel. Dat soort borden zijn er op één hand te tellen, terwijl heel Zoersel vol staat met borden van Vlaams Belang en N-VA.
Een verkiezingsbord in een veld in Halle-Zoersel. Dat soort borden zijn er op één hand te tellen, terwijl heel Zoersel vol staat met borden van Vlaams Belang en N-VA. — © KMA

Verkozen voor Kamer

Als Antwerps Open VLD-lijsttrekker voor de Kamer raakte Paul Van Tigchelt wel verkozen met 23.274 voorkeurstemmen. Maar normaal hebben de ministers in eigen gemeente de grootste achterban. Katrien Schryvers (CD&V), die waarschijnlijk voor de gemeenteraadsverkiezing de lijst van CD&V/Vooruit in Zoersel zal trekken, haalde als lijsttrekker van de Vlaamse CD&V-lijst 1.506 voorkeurstemmen in Zoersel, meer dan het dubbele van Van Tigchelt. Die laatste gelast zelf even een radiostilte in, om de sereniteit te bewaren nu het volledige partijbestuur maandag opstapte. Schepen Olivier Rul (Open VLD), die de enige liberale zetel heeft in Zoersel, ziet het nog goedkomen tegen oktober.

Een affiche van Paul Van Tigchelt hangt wel op bij bakkerij Trapke Op in Halle, maar voor de rest werden de affiches in Zoersel gedomineerd door Vlaams Belang en N-VA.
Een affiche van Paul Van Tigchelt hangt wel op bij bakkerij Trapke Op in Halle, maar voor de rest werden de affiches in Zoersel gedomineerd door Vlaams Belang en N-VA. — © KMA

“Je kan zo’n federale uitslag niet met een lokale uitslag vergelijken”, zegt hij. “Het was een strategische beslissing om onze lokale campagne pas na 10 juni te starten”, zegt Rul. “We gaan overal aanwezig zijn deze zomer, zonder opdringerigheid. Paul heeft gezegd dat hij niet op verlof gaat deze zomer, hij gaat vijf maanden campagnevoeren. Wij panikeren niet. Uiteindelijk vinden wij 603 voorkeurstemmen niet zo slecht als je van scratch moet beginnen.”

“Eerlijk gezegd kende ik Van Tigchelt niet. Het was pas toen ik die cameraploeg van VTM zondag in het stembureau zag, dat ik hem ben gaan googelen. Ik vrees dat het grootspraak is dat hij hier burgemeester kan worden. 40 procent van Zoersel heeft zondag voor N-VA gestemd”

Roy (38)

Woont aan het dorpsplein in Halle-Zoersel

Niet dat Van Tigchelt helemaal geen campagne voerde. Zo dook hij vrijdag nog op de braderij van Sint-Antonius op, waar op dat moment ook Jan Jambon en Annelies Verlinden rondliepen. Feit is wel dat hij als liberaal in Zoersel niet bij de evidente partij zit. Zoersel heeft weinig traditie met blauw. Stan Bartholomeeussen was van 1988 tot 1994 wel een liberale burgemeester. Maar over het algemeen is Zoersel, met de vele inwijkelingen uit de stad Antwerpen, Vlaamsgezind en tamelijk rechts. Het is niet voor niets dat Zoersel tot eind 2021 een Cyriel Verschaevelaan had.

“Toch geloof ik dat we kans maken”, zegt Olivier Rul. “Als er coalities gevormd moeten worden, heeft Open VLD zich altijd een betrouwbare partner getoond.”

Toen Paul Van Tigchelt zondag ging stemmen in de school Pierenbos, googelde Roy zijn naam om te weten wie hij was.
Toen Paul Van Tigchelt zondag ging stemmen in de school Pierenbos, googelde Roy zijn naam om te weten wie hij was. — © KMA

Paul Van Tigchelt ging zondagmiddag na het stemmen een pintje drinken in café Hal-Central bij de jonge ondernemer Laurens Van Dooren (25). “Hij is hier een uurtje gebleven. Die van ATV zijn hier nog een interview komen afnemen”, zegt Laurens. “’s Avonds is hij na Brussel nog teruggekeerd. Er zat hier vanaf een uur of acht een gezelschap van een veertigtal mensen hem op te wachten. De sfeer viel best mee”, zegt de cafébaas. “Paul Van Tigchelt is hier dan wat later toegekomen. Rond half twee ’s nachts is hij vertrokken. Het is een aangenaam gezelschap om over de vloer te krijgen, maar in oktober zal ik niet op hem stemmen. Ik woon in Antwerpen, dus ik kan niet.”

Roy (38) woont aan het dorpsplein in Halle. “Eerlijk gezegd kende ik Paul Van Tigchelt niet. Het was pas toen ik die cameraploeg van VTM zondag in het stembureau zag, dat ik hem ben gaan googelen. Ik vrees dat het grootspraak is dat hij hier burgemeester kan worden. 40 procent van Zoersel heeft zondag voor N-VA gestemd.”

Cafee ST In Sint-Antonius, met Amber achter de tap en twee Walters uiterst rechts en links.
Cafee ST In Sint-Antonius, met Amber achter de tap en twee Walters uiterst rechts en links. — © KMA

In Cafee ST in Sint-Antonius denken ze er hetzelfde over. “Het zal wel een bekwame en slimme mens zijn, maar hij zit bij de verkeerde partij”, zeggen Walter (68) en Hans (46). “Ik verwacht in oktober een strijd tussen Katrien Schryvers van CD&V en onze huidige burgemeester Liesbeth Verstreken van N-VA. Wouter Bollansée van Vlaams Belang zal ook hoog scoren.”

Amber (25), die achter de toog staat in Cafee ST, heeft zondag bewust blanco gestemd. “Ik heb nog nooit van Paul Van Tigchelt gehoord. Ik ken alleen Tom Van Grieken. Ik volg de politiek niet en vond het daarom van mezelf onverantwoord om te stemmen. Maar die minister mag hier zeker iets komen drinken”, zegt ze.
bron: GVa

Volgens N-Vb was het al meteen duidelijk dat hij niet geïnteresseerd was om Justitie te veranderen, en hij is ook niet bekwaam
N-Vb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2024, 14:35   #39
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-Vb Bekijk bericht
Waarom vicepremier Paul Van Tigchelt slechts 603 voorkeurstemmen haalde in ‘zijn’ Zoersel: “Hij zal wel bekwaam zijn, maar hij zit bij de verkeerde partij”
Zoersel - Minister Paul Van Tigchelt (Open Vld) haalde in zijn eigen Zoersel, waar hij kandidaat-burgemeester is in oktober, slechts 603 voorkeurstemmen. Dat is weinig. De lokale Open Vld ziet het nog goedkomen. “Paul pakt geen verlof. Hij gaat de hele zomer campagnevoeren, zo heeft hij beloofd”, zegt raadslid Olivier Rul (Open Vld).
Kristin Matthyssen
Gisteren om 18:10
Paul Van Tigchelt woont al achttien jaar in Halle-Zoersel. Zijn vrouw had vroeger een apotheek in Sint-Antonius. Toen hij in oktober vorig jaar Vincent Van Quickenborne opvolgde als minister van Justitie en de Noordzee, wisten veel mensen niet dat de bekende ex-topmagistraat in Halle woont.

Niet dat hij nooit buitenkomt in zijn dorp. Hij gaat er naar de bakker, beenhouwer en kruidenier, drinkt wel eens een pintje in café De Pelikaan of Hal-Central, gaat lopen in het Zoerselbos en wordt wel eens bij KFC Halle op een quiz gesignaleerd. Maar zeggen dat hij geworteld is in het lokaal gemeenschapsleven is niet waar. In zijn rootsdorp Weelde staan veel meer verkiezingsaffiches. In Halle telden we er twee. Onder meer een bescheiden pancarte aan bakker Trapke Op, waar Van Tigchelt als bakkerszoon op Verloren Maandag mee worstenbroden kwam maken dit jaar.

Een verkiezingsbord in een veld in Halle-Zoersel. Dat soort borden zijn er op één hand te tellen, terwijl heel Zoersel vol staat met borden van Vlaams Belang en N-VA.
Een verkiezingsbord in een veld in Halle-Zoersel. Dat soort borden zijn er op één hand te tellen, terwijl heel Zoersel vol staat met borden van Vlaams Belang en N-VA. — © KMA

Verkozen voor Kamer

Als Antwerps Open VLD-lijsttrekker voor de Kamer raakte Paul Van Tigchelt wel verkozen met 23.274 voorkeurstemmen. Maar normaal hebben de ministers in eigen gemeente de grootste achterban. Katrien Schryvers (CD&V), die waarschijnlijk voor de gemeenteraadsverkiezing de lijst van CD&V/Vooruit in Zoersel zal trekken, haalde als lijsttrekker van de Vlaamse CD&V-lijst 1.506 voorkeurstemmen in Zoersel, meer dan het dubbele van Van Tigchelt. Die laatste gelast zelf even een radiostilte in, om de sereniteit te bewaren nu het volledige partijbestuur maandag opstapte. Schepen Olivier Rul (Open VLD), die de enige liberale zetel heeft in Zoersel, ziet het nog goedkomen tegen oktober.

Een affiche van Paul Van Tigchelt hangt wel op bij bakkerij Trapke Op in Halle, maar voor de rest werden de affiches in Zoersel gedomineerd door Vlaams Belang en N-VA.
Een affiche van Paul Van Tigchelt hangt wel op bij bakkerij Trapke Op in Halle, maar voor de rest werden de affiches in Zoersel gedomineerd door Vlaams Belang en N-VA. — © KMA

“Je kan zo’n federale uitslag niet met een lokale uitslag vergelijken”, zegt hij. “Het was een strategische beslissing om onze lokale campagne pas na 10 juni te starten”, zegt Rul. “We gaan overal aanwezig zijn deze zomer, zonder opdringerigheid. Paul heeft gezegd dat hij niet op verlof gaat deze zomer, hij gaat vijf maanden campagnevoeren. Wij panikeren niet. Uiteindelijk vinden wij 603 voorkeurstemmen niet zo slecht als je van scratch moet beginnen.”

“Eerlijk gezegd kende ik Van Tigchelt niet. Het was pas toen ik die cameraploeg van VTM zondag in het stembureau zag, dat ik hem ben gaan googelen. Ik vrees dat het grootspraak is dat hij hier burgemeester kan worden. 40 procent van Zoersel heeft zondag voor N-VA gestemd”

Roy (38)

Woont aan het dorpsplein in Halle-Zoersel

Niet dat Van Tigchelt helemaal geen campagne voerde. Zo dook hij vrijdag nog op de braderij van Sint-Antonius op, waar op dat moment ook Jan Jambon en Annelies Verlinden rondliepen. Feit is wel dat hij als liberaal in Zoersel niet bij de evidente partij zit. Zoersel heeft weinig traditie met blauw. Stan Bartholomeeussen was van 1988 tot 1994 wel een liberale burgemeester. Maar over het algemeen is Zoersel, met de vele inwijkelingen uit de stad Antwerpen, Vlaamsgezind en tamelijk rechts. Het is niet voor niets dat Zoersel tot eind 2021 een Cyriel Verschaevelaan had.

“Toch geloof ik dat we kans maken”, zegt Olivier Rul. “Als er coalities gevormd moeten worden, heeft Open VLD zich altijd een betrouwbare partner getoond.”

Toen Paul Van Tigchelt zondag ging stemmen in de school Pierenbos, googelde Roy zijn naam om te weten wie hij was.
Toen Paul Van Tigchelt zondag ging stemmen in de school Pierenbos, googelde Roy zijn naam om te weten wie hij was. — © KMA

Paul Van Tigchelt ging zondagmiddag na het stemmen een pintje drinken in café Hal-Central bij de jonge ondernemer Laurens Van Dooren (25). “Hij is hier een uurtje gebleven. Die van ATV zijn hier nog een interview komen afnemen”, zegt Laurens. “’s Avonds is hij na Brussel nog teruggekeerd. Er zat hier vanaf een uur of acht een gezelschap van een veertigtal mensen hem op te wachten. De sfeer viel best mee”, zegt de cafébaas. “Paul Van Tigchelt is hier dan wat later toegekomen. Rond half twee ’s nachts is hij vertrokken. Het is een aangenaam gezelschap om over de vloer te krijgen, maar in oktober zal ik niet op hem stemmen. Ik woon in Antwerpen, dus ik kan niet.”

Roy (38) woont aan het dorpsplein in Halle. “Eerlijk gezegd kende ik Paul Van Tigchelt niet. Het was pas toen ik die cameraploeg van VTM zondag in het stembureau zag, dat ik hem ben gaan googelen. Ik vrees dat het grootspraak is dat hij hier burgemeester kan worden. 40 procent van Zoersel heeft zondag voor N-VA gestemd.”

Cafee ST In Sint-Antonius, met Amber achter de tap en twee Walters uiterst rechts en links.
Cafee ST In Sint-Antonius, met Amber achter de tap en twee Walters uiterst rechts en links. — © KMA

In Cafee ST in Sint-Antonius denken ze er hetzelfde over. “Het zal wel een bekwame en slimme mens zijn, maar hij zit bij de verkeerde partij”, zeggen Walter (68) en Hans (46). “Ik verwacht in oktober een strijd tussen Katrien Schryvers van CD&V en onze huidige burgemeester Liesbeth Verstreken van N-VA. Wouter Bollansée van Vlaams Belang zal ook hoog scoren.”

Amber (25), die achter de toog staat in Cafee ST, heeft zondag bewust blanco gestemd. “Ik heb nog nooit van Paul Van Tigchelt gehoord. Ik ken alleen Tom Van Grieken. Ik volg de politiek niet en vond het daarom van mezelf onverantwoord om te stemmen. Maar die minister mag hier zeker iets komen drinken”, zegt ze.
bron: GVa

Volgens N-Vb was het al meteen duidelijk dat hij niet geïnteresseerd was om Justitie te veranderen, en hij is ook niet bekwaam
Paul Van Tigchelt is een nieuwkomer, kwam voor de eerste keer op, maar werd wel verkozen met meer dan 23.000 stemmen. Al de rest is wat achterkklap die u toch zo graag verspreidt over de man en de OVLD

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 11 juni 2024 om 14:38.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2024, 14:42   #40
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Paul Van Tigchelt is een nieuwkomer, kwam voor de eerste keer op, maar werd wel verkozen met meer dan 23.000 stemmen. Al de rest is wat achterkklap die u toch zo graag verspreidt over de man en de OVLD
Annelies Verlinden kwam ook voor de eerste keer op. Het feit dat een minister die niet uit de media weg te slaan was zo een belabberd resultaat haalt zegt meer dan genoeg. Maar goed, uw alternatieve rekenkunde wordt ondertussen legendarisch op dit forum.

Laatst gewijzigd door fox : 11 juni 2024 om 14:42.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be