![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Ge moet ook niet zat zijn om te zeveren, nietwaar Fezelaar...8)
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Was het Filip himself die U wegens incompetentie bij het Blok heeft buitengesmeten misschien? Dat zou mij trouwens niet verwonderen hoor Lucienneke. Maar alla, ik begrijp het, als je door de grootste politicus die Vlaanderen ooit heeft gehad naar je echte waarde wordt beoordeeld en je ziet zijn talent in tegenstelling tot het jouwe van dag tot dag meer succes oogsten; tja, dat moet idd erg pijnlijk zijn. Maar om daarvoor nu op allerlei fora jezelf komen te kakken zetten vind ik toch te ver gaan hoor. Ga eens rustig met iemand praten Lucienneke. ![]() Of pak een Valiummeke.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het echter niet zo begrepen op 'volksmenners'. Volksmennen lukt nu eenmaal alleen in de taal van het volk... De vraag is: wat doen volksmenners doorgaans met de macht die ze aan het volk ontleenden dat ze in hun gareel deden lopen? FDW zal zeker een sterk figuur zijn want anders was hij allang kapot gemaakt door het establisment of had hij, moegejend, ongelukken gedaan. Ik denk desalniettemin dat ik toch maar beter Annemans vertrouw dan een begenadigd volksmenner, geniaal tacticus en levende legende. Ik vrees dat ik niet tot het mensensoort behoor dat zich lichtvaardig laat mennen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 januari 2005 om 00:28. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() De idiotie van extreem-links kent blijkbaar geen grenzen...8) Cheers. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor het geval je het nog niet doorhad, Hans.
Het linkse Belgique doet vreselijk hard zijn best om het rechtse Vlaanderen te bewerkstelligen.
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Patje was ook niet geschikt als voorzitter van de partaai denk ik. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat moeten de organisaties inzien, we blijven de gedachten trouw, het word gewoon anders geformuleerd. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen cumuleren van politieke postjes voor de toekomstige, fatsoenlijke politiekers, hé? ![]() We gaan toch niet al die onfatsoenlijke, postjescumulerende politici naäpen zo gauw we ze kwijt zijn, zeker? ![]() Welke passende functie had jij weer voor Annemans op het oog? ![]()
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De ergste vorm van eigen volk eerst is vollop aan de gang. Er worden fortuinen ingezameld om personen te identificeren teneinde de verzekeringsmaatschappijen een wettelijke basis te geven om ze te verplichten om schadeclaims uit te betalen. En dat alles onder het mom van humanitaire hulp. ![]() Laatst gewijzigd door Bobke : 4 januari 2005 om 03:15. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Al die onfatsoenlijke, postjescumulerende politici zouden lopen om hun kazak te draaien naar de wind. |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [quote=Fieseler]
Ikzelf vind Filip eerder het frontzwijn, de soldaat met de bajonet op zijn geweer, de man waar de vijand ongelooflijk veel schrik en absoluut te verbergen respect voor heeft. Een man die zo ontzaglijk veel politiek talent heeft dat elke vijand, zelfs degenen die hem willen imiteren, op debate- of strategisch gebied in het zand moet bijten. Een enorme snelle denker, een groot redenaar, een consequent Vlaming, een hardwerkende familievader. En vooral een begenadigd volksmenner en geniaal tacticus.QUOTE] Ondanks dat ik de term 'frontzwijn' ook wel vind passen bij FDW, ga ik u toch tegenspreken. FDW is dus een man die ontzagwekkend veel politiek talent heeft? Zoveel zelfs dat ik als zeventienjarig broekventje hem bij een interview met zijn mond vol tanden gezet heb... Het enige waar die man een genie in is, is het volk opruien en provocateur spelen. (en de achterlijke Vlaamse bevolking loopt er dan nog in ook) |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid