Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juni 2024, 20:56   #21
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Nogmaals: dat is dan een gesprek van dovemansoren.
Allicht. Want wij weten het wel heel zeker dat je niet van geslacht kan veranderen, maar wel van geaardheid. Geaardheid wordt o.a. beïnvloed door opvoeding en zelfs trauma.

Wij onderwijzen dus vanuit de waarheid en die woke-bende vanuit dwaalleren.

Laatst gewijzigd door CUFI : 28 juni 2024 om 20:58.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2024, 21:10   #22
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Kolossenzen 2:8 Pas op dat niemand u als buit meesleept door de filosofie en inhoudsloze verleiding, overeenkomstig de overlevering van de mensen, overeenkomstig de grondbeginselen van de wereld, maar niet overeenkomstig Christus.
Oud 29 juni 2024, 02:46   #23
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Krachtige getuigenis, 1 uit de duizenden: https://youtu.be/MI0zd47T3_8

Je kan dus wel degelijk van je geaardheid bekeren om weer tot God te komen he.

En ik heb er wel bijna 1000 gezien, maar deze overheerst ze allemaal. Echt het kijken waardig om eens de vrucht van ons geloof te zien. We bevestigen dus niet en wij doen gewoon verder met conversietherapie zoals die vrouw in de film aanbeveelt als ex homo en bekeerd christen.

We doen dat nu gewoon openbaar voor de hele wereld lol. En terecht! We nemen wereldwijd een standpunt in en spreken en vechten reeds vanuit de waarheid.
Wanneer ze iets goddelijk willen verbieden, gaat het dus gewoon viraal. Christ is Lord. Amen.

Laatst gewijzigd door CUFI : 29 juni 2024 om 03:15.
Oud 29 juni 2024, 12:56   #24
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik lees slechts dat hij zijn mening geeft. Is dat "opdringen"?
Citaat:
Dat is dus zijn mening.
Citaat:
Dat is zijn mening. Hij uit een mening.
Citaat:
Dat moet ook niet. Alleen is dat onze mening.
Citaat:
U snapt het dus nog steeds niet. Die "dus" slaat nergens op. Ik herhaal: hij geeft zijn mening; wij geven onze mening. Meer gebeurt er niet.
Citaat:
Nogmaals: het is zijn mening dat het onderwezen moet worden op school. U als ik zijn van mening dat het daar niet hoort te zijn. Beiden uiten een mening.
Ocharme Cufi...

Speciaal een draad openen die bestaat uit quotes van mij in de hoop bijval te vinden in je aantijging dat ik beweer de waarheid in pacht te hebben en dat ik mijn waarheid op wil dringen aan anderen en dan (zelfs zonder dat ik tussen moet komen) zo op je plaats gezet worden...

Had ik eerder van deze draad geweten had ik zelf wel iets gepost.

Nu is de afgang echt wel compleet.

Als je zelfs een mede-christenen niet mee krijgt...

Laten we er over ophouden Cufi.

Het begint triest te worden...
Oud 29 juni 2024, 12:58   #25
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Ocharme Cufi...

Speciaal een draad openen die bestaat uit quotes van mij in de hoop bijval te vinden in je aantijging dat ik beweer de waarheid in pacht te hebben en dat ik mijn waarheid op wil dringen aan anderen en dan (zelfs zonder dat ik tussen moet komen) zo op je plaats gezet worden...

Had ik eerder van deze draad geweten had ik zelf wel iets gepost.

Nu is de afgang echt wel compleet.

Als je zelfs een mede-christenen niet mee krijgt...

Laten we er over ophouden Cufi.

Het begint triest te worden...
Ik ga het onderwerp blijven gebruiken. Als mensen dan in binnenland, maatschappij edm over mijn geloof zouden beginnen, kan ik dat naar hier nemen en wordt dat onderwerp daar er niet mee "bevuild".
Oud 29 juni 2024, 12:59   #26
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Dus ik moet de Geest geen ruimte meer bieden om u te woord te staan?
Oud 29 juni 2024, 13:03   #27
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Punt blijft wel dat die hele genderideologie een dwaalleer is en geslachtsoperaties finaal genitale mutilatie zijn.

Bewijs mij dat geaardheden aangeboren zijn.
Bewijs mij dat je van geslacht kan veranderen.
Bewijs mij dat geslacht niet bepaald is bij conceptie.
(en voor ge die gender propaganda nablaat, bewijs dan ineens gender)
Oud 29 juni 2024, 13:11   #28
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Punt blijft wel dat die hele genderideologie een dwaalleer is en geslachtsoperaties finaal genitale mutilatie zijn.

Bewijs mij dat geaardheden aangeboren zijn.
Bewijs mij dat je van geslacht kan veranderen.
Bewijs mij dat geslacht niet bepaald is bij conceptie.
(en voor ge die gender propaganda nablaat, bewijs dan ineens gender)
Ik heb die dingen nergens beweerd dus ik zou niet weten waarom ik ze moet bewijzen?
Oud 29 juni 2024, 13:14   #29
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb die dingen nergens beweerd dus ik zou niet weten waarom ik ze moet bewijzen?
Je zegt dat je in de wereld van vandaag leeft en de Bijbel achterhaald is. Maar de Bijbel zegt dat homofilie een zondige conditie is, de praktijk leert ons dat je van geaardheid kan veranderen en niet van geslacht.
Dus? De wereldgeest van vandaag verkondigt dwaalleren over geaardheden/geslacht en de Bijbel verdeelt dat naar de natuurlijke orde.

Dus als je van geaardheid kan veranderen, spelen de condities een rol en is homofilie dus een "conditie", ergo: geconditioneerd.
We doen er dus wijs aan in alle waarheid te blijven belijden dat er enkel een man en een vrouw is en beide elkaar aanvullen. Man met man = teken dat er onderweg iets fout ging. Of de moeder tijdens haar leven teveel hormonale verstoringen onderging, door de pil, pijnstillers, medicamenten, ...

In Amerika gebruiken ze zelfs insecticides waarvan kikkers tweeslachtig worden. De toename heeft een oorzaak: hormonale verstoring en conditionering.

Repent Vlaanderen, repent!

Laatst gewijzigd door CUFI : 29 juni 2024 om 13:24.
Oud 29 juni 2024, 13:25   #30
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, daar ging de discussie niet over. Eigenlijk ging de discussie geen enkele keer daarover. Hij verwoordde enkel de mening dat die genderideologie een plaats moet krijgen in het onderwijs.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2024, 13:32   #31
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Want als een kind in de war is met seksuele geaardheid of eenders wat. Dan is daar een heel "gamma aan etaleren" ze moedwillig meer in de war brengen en dus de conditie inlepelen.
Oud 29 juni 2024, 13:33   #32
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, daar ging de discussie niet over. Eigenlijk ging de discussie geen enkele keer daarover. Hij verwoordde enkel de mening dat die genderideologie een plaats moet krijgen in het onderwijs.
Ik nodig u uit dat aan te sluiten op heel zijn betoog binnen het regenboog onderwerp, waar hij dan afdweepte en later in een ander onderwerp terug kwam met aanpassing in taal.
Er is een totaalpakket waar ik vanuit ga nu. Maar dat enkel BigF en ik (op een paar na) overzichtelijk in ons brein hebben.
Oud 29 juni 2024, 13:37   #33
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij zei onrechtstreeks dat hij de waarheid heeft e die waarheid onderwezen mag worden aan andermans kinderen.
Daarna kwam hij wel terug met "geslachtsoperaties".

Maar wij leren reeds "hoe het zit" en daarom conditioneren wij het er ook niet zélf in. Als het er in zit, is er iets mis gegaan.

Laatst gewijzigd door CUFI : 29 juni 2024 om 13:37.
Oud 29 juni 2024, 15:04   #34
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ela, ik had wel wat leden hoor. Tot ik aan een zuivering begon, nu een handjevol.
Welke kerk is dat precies?
Oud 29 juni 2024, 15:11   #35
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Welke kerk is dat precies?
Niet zeker of ik er goed aan doe dat met iedereen te delen.
Vertel meer over uzelf, privé.
Oud 29 juni 2024, 15:16   #36
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet zeker of ik er goed aan doe dat met iedereen te delen.
Vertel meer over uzelf, privé.
't Was maar een vraag uit nieuwsgierige interesse. Maar ik wil hier niet gaan poken in privézaken, dus nee.
Oud 29 juni 2024, 15:34   #37
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
't Was maar een vraag uit nieuwsgierige interesse. Maar ik wil hier niet gaan poken in privézaken, dus nee.
Een handjevol die nog den goede strijd leveren.
Oud 29 juni 2024, 18:11   #38
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je zegt dat je in de wereld van vandaag leeft en de Bijbel achterhaald is. Maar de Bijbel zegt dat homofilie een zondige conditie is, de praktijk leert ons dat je van geaardheid kan veranderen en niet van geslacht.
Dus? De wereldgeest van vandaag verkondigt dwaalleren over geaardheden/geslacht en de Bijbel verdeelt dat naar de natuurlijke orde.

Dus als je van geaardheid kan veranderen, spelen de condities een rol en is homofilie dus een "conditie", ergo: geconditioneerd.
We doen er dus wijs aan in alle waarheid te blijven belijden dat er enkel een man en een vrouw is en beide elkaar aanvullen. Man met man = teken dat er onderweg iets fout ging. Of de moeder tijdens haar leven teveel hormonale verstoringen onderging, door de pil, pijnstillers, medicamenten, ...

In Amerika gebruiken ze zelfs insecticides waarvan kikkers tweeslachtig worden. De toename heeft een oorzaak: hormonale verstoring en conditionering.

Repent Vlaanderen, repent!
Cufi, jij hebt zelf niet door dat je compleet naast de kwestie zit te lullen eh?

Jij blijft maar doordrammen over wat er volgens jou fout is met geslachtsoperaties. En dat mag je hoor maar daar heeft het bij mij nooit over gegaan.

Mij gaat het erover dat zo'n operaties bestaan. Dat ze nu goed of fout, vredig of zondig, zwart of wit, goed of slecht,... zijn maakt mij niet uit.
Ik spreek me niet uit over de noodzaak van zo'n operaties.
Ik wil niemand aanzetten tot zo'n operaties.
Ik zeg nergens dat die steeds succesvol zijn, ik zeg nergens dat die nooit succesvol zijn.

Ik zeg enkel dat ze bestaan. Wat begrijp jij daar niet aan? Waarom begin jij steeds weer dingen op te sommen waarom die operaties volgens jou fout zijn? Ik verdedig die operaties niet eens. Ik wil gewoon aan kinderen laten weten dat ze bestaan.
Simpeler kan ik het echt niet maken.
Oud 29 juni 2024, 18:13   #39
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom ben ik de discussie niet met jou aangegaan Jan?
Jij begrijpt tenminste wat ik bedoel.
En dan hoef je niet eens akkoord met me te zijn maar jij haalt er tenminste niet massa's dingen bij die met heel de zaak niets te maken hebben.

Ik vertel kinderen gewoon over iets wat bestaat, zonder ze een mening op te dringen. Maar ik geef ze wel voldoende, correcte info zodat ze er zelf een mening over kunnen vormen.

En dan word ik beschuldigd dat ik mijn mening op wil dringen...
Oud 29 juni 2024, 18:15   #40
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Cufi, jij hebt zelf niet door dat je compleet naast de kwestie zit te lullen eh?

Jij blijft maar doordrammen over wat er volgens jou fout is met geslachtsoperaties. En dat mag je hoor maar daar heeft het bij mij nooit over gegaan.

Mij gaat het erover dat zo'n operaties bestaan. Dat ze nu goed of fout, vredig of zondig, zwart of wit, goed of slecht,... zijn maakt mij niet uit.
Ik spreek me niet uit over de noodzaak van zo'n operaties.
Ik wil niemand aanzetten tot zo'n operaties.
Ik zeg nergens dat die steeds succesvol zijn, ik zeg nergens dat die nooit succesvol zijn.

Ik zeg enkel dat ze bestaan. Wat begrijp jij daar niet aan? Waarom begin jij steeds weer dingen op te sommen waarom die operaties volgens jou fout zijn? Ik verdedig die operaties niet eens. Ik wil gewoon aan kinderen laten weten dat ze bestaan.
Simpeler kan ik het echt niet maken.
Gij hebt uw betoog aangepast, maar ik niet.
Ge leidt af door het te vanochtend of gisteren naar geslachtsoperaties te leiden.

Maar mij gaat het nu over de hele toestand die te genezen of voorkomen is door NIET te bevestigen
Duizenden ex homofielen en detransitioners onderstrepen het.

Geslachtsoperaties zijn dus genitale mutilatie.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be