Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Israëlisch-Palestijns conflict
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juli 2024, 11:26   #21
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
De propagandisten van een paar decennia geleden bestaan nog steeds , alleen in een nieuw jasje.
Van de Hugo Boss geëniformeerde gladjakkers via haatbaarder tot kunstvernietigende asfaltklevers..
Citaat:
Dat zijn personen die er alles aan doen om een bepaalde bevolkingsgroep op alle denkbare manieren af te schilderen totale inhumane idioten die het verdienen om vernietigd te worden.
Yep, voor de laatste groep die ik aanhaalde zijn technologie-gebruikers het ultieme kwaad. Dat verklaart waarom ze de Palestijnen hoog in't vaandel dragen.
Citaat:
Dat is nergens voor nodig , daar zorgt het huidige conflict vanzelf voor.
Het helpt wel enorm nietwaar om samen kumbaya te zingen, een cultuur die niet/andersgelovigen bestempeld als minderwaardig en regels heeft om slavernij en rooftochten in goeie banen te leiden.
Citaat:
Hier op het forum zijn vooral de moslims de basis van al het kwaad.
Nope, een kleine minderheid van de moslims die hun haatboek en voornamelijk geweld gebruiken om hun goesting te krijgen.
Oud 21 juli 2024, 09:28   #22
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Hamas & co eenzijdig als strijders tegen onderdrukking voorstellen, is de onderdrukking van Palestijnen door dit soort religieuze terreurgroepen uit de wind zetten. Van veel respect voor de Palestijn in de straat getuigt dat niet.
Het is onmiskenbaar dat in de Islam ons Westers principe van scheiding tussen Kerk en Staat volstrekt onverenigbaar is met hun theocratisch Sharia-ideaal. Israël is een land waarin de meerderheid van de bevolking min of meer seculier leeft. Diegenen die orthodox-joods leven er tegenwoordig en hooguit 15% van de Joodse bevolking. De overige 85% is daarom niet anti-religieus, integendeel in veel families worden Joodse feestdagen ook gevierd ook al beschouwen ze zichzelf niet als “orthodox”.
Oud 21 juli 2024, 19:43   #23
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Het is onmiskenbaar dat in de Islam ons Westers principe van scheiding tussen Kerk en Staat volstrekt onverenigbaar is met hun theocratisch Sharia-ideaal.
Waarom voeren ze de sharia dan niet gewoon volledig in , in moslim landen?
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2024, 19:50   #24
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Van de Hugo Boss geëniformeerde gladjakkers via haatbaarder tot kunstvernietigende asfaltklevers..

Yep, voor de laatste groep die ik aanhaalde zijn technologie-gebruikers het ultieme kwaad. Dat verklaart waarom ze de Palestijnen hoog in't vaandel dragen.

Het helpt wel enorm nietwaar om samen kumbaya te zingen, een cultuur die niet/andersgelovigen bestempeld als minderwaardig en regels heeft om slavernij en rooftochten in goeie banen te leiden.

Nope, een kleine minderheid van de moslims die hun haatboek en voornamelijk geweld gebruiken om hun goesting te krijgen.
Nagenoeg elke opmerking hier gaat net zo goed op voor Israeli's , welke nog veel meer geweld gebruiken om hun goesting te krijgen, met hun bijbelse claims op land. u zeikt de islam continu af en bestempelt Palestijnen evident als minderwaardig .

Een hoop slap gelul ter rechtvaardiging van grootschalige moordpartijen, haatbaarderij van de bovenste plank .
Oud 21 juli 2024, 20:00   #25
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Als palestijnen geweld gebruiken is er altijd iets mis mee , als Israel het doet komt het ook weer door dat er iets mis is met de Palestijnen.

Er is nooit iets mis met het geweld van israel, sterker nog, ze gebruiken te weinig .

Dat is precies hetzelfde als de mening van mensen die uitsluitend de acties van de Palestijnen als terrorisme zien, maar dan in een ander jasje.
Oud 22 juli 2024, 03:41   #26
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nagenoeg elke opmerking hier gaat net zo goed op voor Israeli's
Ah, welke in praktijk gebrachte regels ivm slavernij zijn legaal in Israël?
Citaat:
Welke nog veel meer geweld gebruiken om hun goesting te krijgen,
Die discussie hebben we al gehad, en u hebt schoorvoetend toegegeven dat de enige reden waarom de Palestijnse vrijheidsstrijders niet meer geweld gebruiken is omdat ze het niet kunnen.
Citaat:
met hun bijbelse claims op land.
Tja, relidioten, ze zijn zo lief meneer.
Citaat:
U zeikt de islam continu af en bestempelt Palestijnen evident als minderwaardig .
Ik heb ferme kritiek op de islam als politiek systeem met een religieus sausje over.
Maar "de Palestijn" bestempel ik niet als minderwaardig. Het bent u die ze regelmatig untermensch noemt.
Het minst positieve dat ik over "de Palestijn" schrijf is dat ze onbekwaam en/of onwetend zijn.
En dat dat het gevolg is van de door hun leiders gekozen Islamitische bestuursvorm. Een cultureel/politiek bestel dat onwetendheid en willoos volgen van arbritaire regels als hoogste goed stelt voor de massa, en goed voor de meer agressieve mannetjes zorgt.

Citaat:
Een hoop slap gelul ter rechtvaardiging van grootschalige moordpartijen, haatbaarderij van de bovenste plank .
Vanuit mijn standpunt dat er maar 1 recht is, en de rest gunsten (die volgens u afgedwongen moeten worden, jippie, Yizah.) of natuurwetten die overtredingen per direct afstraffen, is dat geen slap gelul.
En haat is een emotie die inspanning van me vergt, en dat zijn uw troetels niet waard.

Laatst gewijzigd door maddox : 22 juli 2024 om 03:43.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2024, 13:07   #27
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah, welke in praktijk gebrachte regels ivm slavernij zijn legaal in Israël?
In Gaza mag alles legaal , en het is onderdeel van de door Israel bezette gebieden.

Citaat:
Die discussie hebben we al gehad, en u hebt schoorvoetend toegegeven dat de enige reden waarom de Palestijnse vrijheidsstrijders niet meer geweld gebruiken is omdat ze het niet kunnen.
Dat heb ik helemaal niet toegegeven. U veroordeeld gazanen alvast op basis van veronderstellingen.

Citaat:
Ik heb ferme kritiek op de islam als politiek systeem met een religieus sausje over.
Maar "de Palestijn" bestempel ik niet als minderwaardig. Het bent u die ze regelmatig untermensch noemt.
Ik noem ze geen untermenschen , ik zeg dat anderen ze zo behandelen. Ik vind dat zelf natuurlijk helemaal niet .
Het politiek systeem van Israel is er ook een met een religieus sausje

Citaat:
En dat dat het gevolg is van de door hun leiders gekozen Islamitische bestuursvorm. Een cultureel/politiek bestel dat onwetendheid en willoos volgen van arbritaire regels als hoogste goed stelt voor de massa, en goed voor de meer agressieve mannetjes zorgt.
Elke Palestijn die iets tegen Israel onderneemt is voor u een untermensch.
Oud 22 juli 2024, 15:40   #28
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In Gaza mag alles legaal ,
Als het maar Hamas-sharia ok was. Israëli ordediensten of militairen waren er maar sporadisch en na zware provocatie te zien.
Citaat:
en het is onderdeel van de door Israel bezette gebieden.
Belegerder/geblokkeerd, maakt ervan wat u wil, maar in 2005 wou Israël van Gaza af. Maar die lap grond is op zichzelf geen probleem, en zet daar 2 000 000 ouwe Belgen op, en het is nog steeds geen probleem. (maar dan wil Egypte die lap grond wel terug)

Citaat:
Dat heb ik helemaal niet toegegeven.
Met een paar 1000 berichten gaat het moeilijk worden dat terug te vinden, maar we weten ondertussen dat u draait als een windhaan in een windhoos om uw troetels uit de wind te zetten.
Citaat:
U veroordeeld gazanen alvast op basis van veronderstellingen.
Ik veroordeel Gazanen omdat hun Hamas-vrijheids-strijders af en toe een succesje boeken, waar dan de Gazaan de vruchten mag plukken.
Dat die vruchten in de vorm van zware en vrij goed gemikte bommen komen, is natuurlijk zuur.

Citaat:
Ik noem ze geen untermenschen
Neen, maar u herhaalt het wel met plezier.
Citaat:
Ik zeg dat anderen ze zo behandelen.
Zeker wel, er steken nog kweetniehoeveel genaqbaarde Palestijnen met UNWRA uitkering in kampen. Maar ze zijn niet welkom in de landen waar die kampen zijn; met een bepaalde reden. En het is niet omdat de Palestijnse vrijheidsstrijders zich zo lief gedroegen.
Ik vind dat zelf natuurlijk helemaal niet .
Citaat:
Het politiek systeem van Israel is er ook een met een religieus sausje
Ja, maar er is een detail dat het voor mij minder moeilijk verteerbaar maakt.
Om een vergelijking te maken
Uw geliefde islam is een in zwavelzuur opgelegde papaverbol , het judeaisme is een Morticia Adams Roos.
Citaat:
Elke Palestijn die iets tegen Israël onderneemt is voor u een untermensch.
Waar heb ik dat geschreven?

Laatst gewijzigd door maddox : 22 juli 2024 om 15:41.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2024, 16:36   #29
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als het maar Hamas-sharia ok was. Israëli ordediensten of militairen waren er maar sporadisch en na zware provocatie te zien.
De zwaarste provocatie is de bezetting en blokkade , dat beetje verzet is peanuts.
Citaat:
Belegerder/geblokkeerd, maakt ervan wat u wil, maar in 2005 wou Israël van Gaza af. Maar die lap grond is op zichzelf geen probleem, en zet daar 2 000 000 ouwe Belgen op, en het is nog steeds geen probleem. (maar dan wil Egypte die lap grond wel terug)
Lees eens een keer wat er over 2005 door Israelische regeringsleden gezegd is als redenen voor de terugtrekking . ze wilden nooit af van de controle over Gaza.
Citaat:
Met een paar 1000 berichten gaat het moeilijk worden dat terug te vinden, maar we weten ondertussen dat u draait als een windhaan in een windhoos om uw troetels uit de wind te zetten.
Onschuldigen in een kooi opsluiten en ze vervolgens verwijten dat ze u willen vernietigen(maar het niet kunnen, als men iets vanuit de kooi naar u toegooit. En dan op basis daarvan de kooibewoners gaan vernietigen, want ze willen ons immers vernietigen.

Kortom het maakt niet uit wat wij doen, daar is niets mis mee , als zij iets naar ons gooien is het terreur en een teken dat ze ons willen vernietigen. wij moeten ons daartegen verdedigen door aan te vallen.

Citaat:
Ik veroordeel Gazanen omdat hun Hamas-vrijheids-strijders af en toe een succesje boeken, waar dan de Gazaan de vruchten mag plukken.
Dat die vruchten in de vorm van zware en vrij goed gemikte bommen komen, is natuurlijk zuur.
Als het leven maar zuur genoeg is , neemt men dat op de koop toe.

Citaat:
Zeker wel, er steken nog kweetniehoeveel genaqbaarde Palestijnen met UNWRA uitkering in kampen.
Waarom krijgen ze die 'uitkering '?? geen woord daarover natuurlijk. Hulp verlening aan een hongerende bevolking is uitkeringsverstrekking. Onzin natuurlijk. Het is steeds de blokkade geweest die het noodzakelijk maakt hulp te verlenen. De hulpverlening wordt overigens ook weer door Israel gecontroleerd. Zodra de gazanen er te veel van dreigden te krijgen grepen ze in.

Citaat:
Maar ze zijn niet welkom in de landen waar die kampen zijn; met een bepaalde reden. En het is niet omdat de Palestijnse vrijheidsstrijders zich zo lief gedroegen.
u suggereert hiermee dat de Palestijnen in de bezette gebieden hebben gevraagd of ze naar die andere kampen mochten verhuizen, wat niet het geval is.
Oud 22 juli 2024, 16:50   #30
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De zwaarste provocatie is de bezetting en blokkade , dat beetje verzet is peanuts.
Het punt is dat er niet meer verzet is, omdat ze niet kunnen, anders hadden er meer kapingen, gijzelingen en zelfontploffers geweest, meer staatsgrepen, meer ellende voor iedereen geweest.
Citaat:
Lees eens een keer wat er over 2005 door Israelische regeringsleden gezegd is als redenen voor de terugtrekking . ze wilden nooit af van de controle over Gaza.
Natuurlijk wilden ze controle over de grens houden, en zelfs met miljarden investering was dat geen groot succes.
Citaat:
Onschuldigen in een kooi opsluiten en ze vervolgens verwijten dat ze u willen vernietigen(maar het niet kunnen, als men iets vanuit de kooi naar u toegooit. En dan op basis daarvan de kooibewoners gaan vernietigen, want ze willen ons immers vernietigen. Kortom het maakt niet uit wat wij doen, daar is niets mis mee , als zij iets naar ons gooien is het terreur en een teken dat ze ons willen vernietigen. wij moeten ons daartegen verdedigen door aan te vallen.
Het feit dat die onschuldigen hun leiders hebben gekozen maakt ze niet langer onschuldig.
Citaat:
Als het leven maar zuur genoeg is , neemt men dat op de koop toe.
Dat uw leiders ervoor zorgen dat het maar zuur genoeg is, dan is dat toch goed meegenomen in een systeem waarbij onderwerping en hersenloze gehoorzaamheid een groot goed is.
Citaat:
Waarom krijgen ze die 'uitkering '?? geen woord daarover natuurlijk.
De VN kreeg medelijden met de genaqbaarde Moslim Arabieren die gaan lopen waren uit de oorlogszone die ontstond door de extreem weerbarstige Israëlische verdediging in 1948.
Citaat:
Hulp verlening aan een hongerende bevolking is uitkeringsverstrekking.
76 jaar lang.
Citaat:
Onzin natuurlijk. Het is steeds de blokkade geweest die het noodzakelijk maakt hulp te verlenen.
Voor 2005 was er geen blokkade.... maar wel pizzaria's en bussen die Israëli burgerledenmaten uitspuwden.
Citaat:
De hulpverlening wordt overigens ook weer door Israel gecontroleerd. Zodra de Gazanen er te veel van dreigden te krijgen grepen ze in.
Gaza heeft er teveel van gekregen, een belangrijk deel is gebruikt om wapensmokkeltunnels te bouwen.
Citaat:
u suggereert hiermee dat de Palestijnen in de bezette gebieden hebben gevraagd of ze naar die andere kampen mochten verhuizen, wat niet het geval is.
Ik vraag me af hoe u dat in mijn schrijven kan lezen.
Oud 25 juli 2024, 17:07   #31
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het punt is dat er niet meer verzet is, omdat ze niet kunnen, anders hadden er meer kapingen, gijzelingen en zelfontploffers geweest, meer staatsgrepen, meer ellende voor iedereen geweest.
Dat zegt dat er sprake is van onderdrukking . Zonder die onderdrukking valt de wens om te kapen enz... ook weg.

Citaat:
Natuurlijk wilden ze controle over de grens houden, en zelfs met miljarden investering was dat geen groot succes.
vandaar dat echt onderhandelen ook een veel betere optie is.

Citaat:
Het feit dat die onschuldigen hun leiders hebben gekozen maakt ze niet langer onschuldig.
Totaal niet mee eens. Het kan niet anders dan dat er binnen gaza steun komt voor anti Israëlische leiders.

Citaat:
Dat uw leiders ervoor zorgen dat het maar zuur genoeg is, dan is dat toch goed meegenomen in een systeem waarbij onderwerping en hersenloze gehoorzaamheid een groot goed is.
Daar zorgt Israel voor , zij zijn de hoogste autoriteit geweest die normaal leven onmogelijk maakt , niet hamas. U kunt nog zo veel religieus gemotiveerde dingen verzinnen , maar de motivatie van de bevolking is simpel en duidelijk.

Citaat:
De VN kreeg medelijden met de genaqbaarde Moslim Arabieren die gaan lopen waren uit de oorlogszone die ontstond door de extreem weerbarstige Israëlische verdediging in 1948.
Ze zijn niet gaan lopen , maar verdreven en vermoord. Tja dan heb je een oorlogszone.

Citaat:
Voor 2005 was er geen blokkade.... maar wel pizzaria's en bussen die Israëli burgerledenmaten uitspuwden.
En dat was er zo maar vanuit het niets of vanwege religie. Onzin, want de Palestijnen in Israel deden dat niet.

Citaat:
Gaza heeft er teveel van gekregen, een belangrijk deel is gebruikt om wapensmokkeltunnels te bouwen.
Een belangrijk deel is gegaan naar het bouwen van tunnels om de effecten van de blokkade tegen te gaan. Heel veel tunnels gaan de grens niet eens over. Verder zie ik het probleem van de tunnels niet zelf al zouden ze uitsluitend voor wapens gebruikt worden. Ze hebben immers ook het recht zichzelf te verdedigen.
Oud 25 juli 2024, 17:53   #32
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zegt dat er sprake is van onderdrukking . Zonder die onderdrukking valt de wens om te kapen enz... ook weg.
Die kapingen en dergelijke kwamen pas nadat duidelijk werd dat de Arabische Liga, zelfs met uitgebreide Sovjet steun steeds stuk liep op de hardnekkige Israëli. Namelijk na de 6 daagse oorlog, die oorlog waarbij Egypte en Jordanië de net ontstane Palestijnen als vergiftigd geschenk lieten aan de winnaar van die oorlog.
Citaat:
vandaar dat echt onderhandelen ook een veel betere optie is.
Geef eens een voorbeeld van geslaagde onderhandelingen op dat niveau.
Citaat:
Totaal niet mee eens.
Dat mag.
Citaat:
Het kan niet anders dan dat er binnen Gaza steun komt voor anti Israëlische leiders.
Die situatie was er al voor Gaza ontjood werd.
Citaat:
Daar zorgt Israel voor , zij zijn de hoogste autoriteit geweest die normaal leven onmogelijk maakt , niet hamas. U kunt nog zo veel religieus gemotiveerde dingen verzinnen , maar de motivatie van de bevolking is simpel en duidelijk.
Ja, de gewone Gazaan mag kiezen, maar petsen blijven ze krijgen. En van hun leiders als ze niet goed meewerken, en van Israël, omdat hun leiders het kanonnenvoer inzet.
Citaat:
Ze zijn niet gaan lopen , maar verdreven en vermoord. Tja dan heb je een oorlogszone.
Kip en ei, zo moeilijk voor u.

Citaat:
En dat was er zo maar vanuit het niets of vanwege religie. Onzin, want de Palestijnen in Israël deden dat niet.
Natuurlijk niet, de hoofdmoot zijn afstammelingen die in 1945-1948 een keuze gemaakt hebben, dat hen in't vizier bracht van de progromisten.

Citaat:
Een belangrijk deel is gegaan naar het bouwen van tunnels om de effecten van de blokkade tegen te gaan. Heel veel tunnels gaan de grens niet eens over. Verder zie ik het probleem van de tunnels niet zelf al zouden ze uitsluitend voor wapens gebruikt worden. Ze hebben immers ook het recht zichzelf te verdedigen.
Dat de hoofdmoot van de tunnels de Israëli grens niet over gaan is technologisch, geen terughoudendheid van Hamas en hun voetvolk.
Maar een aantal grotere tunnels gaan toch ergens naartoe om de spullen binnen te smokkelen die Israël tegenhoud.

En, ja, Hamas mag geweld gebruiken om hun goestingkes te bekomen. Maar dat geld ook voor de anderen.
Israël lijkt net iets beter uit de voeten te kunnen met dat idee.
Oud 25 juli 2024, 19:32   #33
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

76 jaar lang.
Het is dan ook geen uitkering verstrekken , dat maakt u er weer van om het belachelijk te kunnen maken.

Citaat:
Israël lijkt net iets beter uit de voeten te kunnen met dat idee.
Wat doet dat er toe ? niet bepaald iets om trots op te zijn.

Laatst gewijzigd door atmosphere : 25 juli 2024 om 19:36.
Oud 25 juli 2024, 19:34   #34
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is dan ook geen uitkering verstrekken , dat maakt u er weer van om het belachelijk te kunnen maken.
Wat doet de UNWRA dan? Uitgezonderd hand en spandiensten verlenen aan Hamas?
Oud 26 juli 2024, 20:51   #35
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat doet de UNWRA dan? Uitgezonderd hand en spandiensten verlenen aan Hamas?
https://www.unrwa.org/what-we-do
Oud 27 juli 2024, 04:53   #36
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh, het zijn niet alleen uitkeringen, het is ook het betalen van Vinex woonwijken, het vergoeden van de juiste onderwijzers, zelfs het verstrekken van microleningen....
Oud 27 juli 2024, 14:49   #37
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh, het zijn niet alleen uitkeringen, het is ook het betalen van Vinex woonwijken, het vergoeden van de juiste onderwijzers, zelfs het verstrekken van microleningen....
Met als doel de positie van vluchtelingen te verbeteren. Het is niet zo dat iedere vluchteling een uitkering kreeg.
Hun hulp had echter weinig nut vanwege alle opgelegde beperkingen en de lawnmowing van Israel.

Voor u komt het er altijd op neer dat de slachtoffers en hun hulpverleners schuldig zijn, en niet het land dat de controle heeft over alles wat er in en uit mag.
Oud 27 juli 2024, 15:51   #38
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom voeren ze de sharia dan niet gewoon volledig in, in moslim landen?
Omdat dat extreem achterlijk zou zijn, ze kiezen meestal voor half achterlijk.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2024, 19:11   #39
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Omdat dat extreem achterlijk zou zijn, ze kiezen meestal voor half achterlijk.
In de VS stemt ook de helft op D. Trump.
Oud 27 juli 2024, 21:27   #40
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In de VS stemt ook de helft op D. Trump.
Op zijn minst mogen ze nog kiezen. Maar tja, dat mogen de Noord Koreanen ook.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be