![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een bekeerling tot Trump. Dat kan in het voordeel van Trump spelen. Vance zal wel een goede uitleg klaar hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De agressieoorlog die Moskou nu voert tegen Oekraïne is geen proxy oorlog. Het is een open oorlog tegen Oekraïne en, tot ellende van Moskou en tot tandenknarsen van mensen als u, verdedigt Oekraïne zich en heeft ondertussen aanvoerlijnen weten uit te bouwen om de verdediging verder mogelijk te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat de VRT zegt, beter zelf factchecken, want die blaten Biden en de rest van het Westblok natuurlijk na, ook in het geval Trump/ Volgens de VRT... HA TSJ IEEE!
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
We zijn evengoed ge"gaslight" als het over de oorlog in Oekraïne gaat. Was die "uitgelokt?" En gezien de not-Rino's in de republikeinse partij de wind duidelijk in de zeilen hebben, mag dat laatste nu ook eens duidelijk gezegd worden. TIJDENS de RNC, voor iedereen dus ook "loud and clear" hoorbaar. https://www.zerohedge.com/political/...ne-forever-war Of de oorlog nu uitgelokt werd of niet, het vraagstuk staat momenteel wél op de politieke agenda in de US.
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom ook is het nog steeds wachten op de eerste bewijzen van die veronderstelde "uitlokking". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Er moesten van de main-stream media ook "bewijzen" aangeleverd worden om de dementie van biden te staven, tot ze het gewoon niet meer konden ontkennen. En nu gooien ze hem dagelijks onder dus bus. (hij is dan gestorven van covid, sorry, kon het niet laten ![]() Er is overigens ook geen ENKEL bewijs dat rusland, terwijl de hele wereld al jaaaaren onder een parasolletje duvels aan't drinken was, ineens, zonder enige vorm van aanleiding of provocatie, op een blauwe maandag wakker werd, en besliste AL het politieke kapitaal dat ze zéér zorgvuldig opbouwden na de val van de muur, plots overboord te kappen door een andere staat binnen te vallen. Zomaar. Voor de fun. Uit verveling. Waar is DAT bewijs, mijn beste Jan? DAT is dan géén zotte "theorie???" Uw positie is nooit houdbaar geweest, en gezien de compleet gedraaide politieke wind op het wereldtoneel zal dat ook snel duidelijk gaan worden.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 17 juli 2024 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is inderdaad geen "proxy oorlog" zoals sommigen in een bepaald hoekje dat graag als papegaaien herhalen.
Er is des te meer een imperialistische agressieoorlog die door Poetin tegen Oekraïne wordt gevoerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kijk, Johnson werd geïnformeerd en... het hulppakket voor Oekraïne werd gestemd. Dus, helemaal niet in de richting zoals u had verhoopt. Wie echt geïnformeerd wordt, gaat niet in uw richting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is echter geen bewijs voor de zotte theorie dat het Westen de oorlog uitgelokt zou hebben. Daarom ook heeft nog niemand de volgende vraag van mij kunnen beantwoorden: "Waardoor werd Rusland existentieel bedreigd, waardoor Poetin wel moest overgaan tot een aantal op Oekraïne?" Kunt u een antwoord geven? Ik betwijfel het. Heel sterk, zelfs. Maar kijk, probeer maar eens! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu schaart u zich achter een groot supporter van... Israël. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Hou het aub bij inhoud aub in plaats van de hele tijd op de man te spelen. Gaza heeft ondertussen meer van een exterminatiekamp dan van een concentratiekamp. De beelden van uitgehongerde kinderen zijn niet te harden. En ze tonen wordt propaganda genoemd in westerse kringen. Men moet ver terug gaan om nog een misdaad op dergelijke schaal van dergelijk misprijzen voor de mens te zien. De westerse steun aan die misdaad zal niet minder zijn onder Trump, noch Kennedy, noch de opvolger van Biden. Enkel Jill Stein heeft de moed zich er tegen uit te spreken in de VS. Helaas vanuit een niet verkiesbare positie in een partij die ook in Europa met de dag meer autoritaire reflexen begint te tonen. Stein is waarschijnlijk nog niet trouw gaan zweren aan een muur gemaakt door de Romeinen. Laatst gewijzigd door Bach : 18 juli 2024 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
Dus, doe jij eens een poging. Waarom viel rusland oekraïne binnen? Zomaar? Omdat Putin ne compleet gekke idioot is? Om zijn lief te impressioneren? Omdat hij de gaanderijen in Oostende wil innemen? Omdat hij opnieuw verkozen wilde geraken? Omdat hij aan de chinezen wilde laten zien dat hij "durft?" Omdat hij niet meer tevreden was met "een plaats aan de westerse tafel, maar een eigen tafel wilde?" (en de enige manier om dat te bereiken is de huidige demarcatie) Mijn geld staat al sinds het begin van de oorlog op het laatste.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die kerel is bereid om alles te zeggen om zijn doel te bereiken.
"He felt the touch of god" ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op Russische bodem, was de vraag.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |