![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als dat al niet lukt, dan zal het daar s avonds en in het weekend een nog veel groter probleem zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Behalve verse naalden,methadon,speciale nachtbussen,gesubsidieerde kindercreches en huiskuischeques, moet de overheid blijkbaar ook volle brooddozen 24/7 voorzien.....Gezien al die ouders gewoon verder gaan met de "party of their life" zal toch IEMAND de kinderen,van wieg tot graf,moeten blijven verzorgen....
![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 1 augustus 2024 om 07:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb heel mijn volwassen leven in kleuter/lagere scholen gewerkt en nooit een lege brooddoos gezien. Nooit!
Wel gebeurde het heel af en toe dat het kind geen brooddoos mee had omdat de ouders het vergeten waren. En dat waren ouders die altijd goed voor hun kinderen zorgden. In dat geval kreeg kind een warme maaltijd. Of die maaltijd aangerekend werd aan de ouders weet ik niet. Dus: een lege brooddoos nooit gezien. Wèl gezien: - brooddozen met koude frieten - brooddozen met alleen rijst - broodddozen met TV-sauciskes van Zwan Voor deze kinderen werd er last minute een brood gehaald. Choco en confituur was er altijd aanwezig. Ook kregen die kinderen een kom soep. Soep werd nooit aangerekend aangezien er elke schooldag zo'n 5 liter teveel was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ipv een lege brooddoos kunnen de jongeren beter een vel alu-folie meenemen. Dat neemt minder plaats in hun boekentas
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er nooit 1 gezien! Nu is het wel zo dat er ouders zijn die hun kind elke dag hetzelfde meegeven. Bv boterhammen met choco. Maar ook zijn er ouders die overdrijven. Hun kind heeft dan bv 2 brooddozen met vakjes mee. Wat daar allemaal inzit! ![]() ![]() - 2 wraps met groenten/ kaas/hesp - druiven - snoeptomaten - een rauwe wortel - selderijstengel - paprika's - een gekookt ei - blokjes kaas - rijstwafel En het gaat dan over de kleuterschool! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat is ook wel waar de zwarte kas voor dient he, (schoolfeesten en al eens een gift van hier of daar. ) Ik weet dat de directie bij ons in den tijd voor de gasten die het thuis moeilijk hadden ook wel al eens iets deden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat zou pas raar zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen mijn kinderen klein waren kregen ze een brooddoos mee naar school.
Afhankelijk van hoe oud ze waren: 3-4-6 boterhammen met elke dag ander beleg. Géén fruit/ groenten in hun brooddoos. Fruit/ groenten/ kaasblokjes enz gaf ik mee in een ander doosje voor tijdens de ochtend-en namiddagspeeltijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt van't merk af.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat mijn collega de poetsmadam wèl stoorde: van die Babybel-kaasjes met dat rood omhulsel. Sommige kinderen smeerden dat over de tafel. Tegen dat de kinderen buiten gingen spelen was dat zodanig verhard dat het moest afgeschraapt worden. Gewoon met een vod kreeg ze dat er niet meer af. |
|
![]() |
![]() |