![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ubuntu/Kubuntu liggenog het dichtst tegen Windows dacht ik???? KALI??? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De linuxen zijn dozijnen cosmetische verschillende etiketten op doos met zelfde inhoud, zijnde Veiligheid, Registratie, Vaccinatie en Censuur. Ze beschermen u tegen afzetten van hun controle over u.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() c't magazine Adblockers...
Weetje daar was dat Google zijn Chrome browser vanaf juni 2024 zal vervangen door Manifest V3 Het is- en blijft een keuze wat men als browser neemt er zijn er genoeg de éne al wat beter tegen trackers & cookies dan de andere. Adblocker Ultimate, Adguard, Brave als browser dan wel, uBlock Origin andere...DuckDuckGo gebruiken als zoekrobot er zijn er nog tal van andere. Vrij recent las ik ook dat Microsoft het register (regedit) wilde blokkeren? Dat is dan weer iets voor de echte fan om daar in te gaan prutsen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
- door de staat gesubsidieerde TV - commerciële TV met reclame - commerciële TV met abbonement Staat die met reclame niet aan dan zijn er de andere twee opties he.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja die smeerlappen beslissen dat, graag of niet, je zult naar die publiciteit kijken.
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tjah, het blijft een verdienmodel
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw smart-TV weet naar wat u kijkt?
Ik maakte er al melding van de 'nieuwe' Ghostery browser. Alles werkt daar nog wel niet in toch leuke browser. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 augustus 2024 om 19:21. |
![]() |
![]() |