![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We missen in Vlaanderen vooral een liberale partij.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet getreurd, de domme Europeanen leveren hun terroristen wel weer uit in ruil voor 1 of andere activist die persé in Iran iets wou gaan doen, en daar opgepakt werd als ruilmateriaal.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is ‘liberaal’ volgens u?
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het niveau bereikt ongekende dieptepunten.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht letterlijk de taalpolarisatie van de Vlondereir niet zo extreem van nature zijn zouden denkende Vlonderse burgers Bouchez gelijk geven. Dat gij dat kunt is duidelijk niet de regel binnen de Vlonderse extreme subregio van de Belgenlandse staat, eerder een uitzondering. Waarvoor mijn felicitaties bij deze hein ![]() En dat meen ik ook. Voor ene keer.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een poging doen om dat taalminderwaardigheidsgevoel (in één woord?) van jullie af te zetten zou trouwens een groot deel van het probleem oplossen.
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mertens heeft gelijk: het is een afgrijselijke daad. Zoals zoveel daden in tijden van oorlog.
Maar Bouchez heeft nog meer gelijk: meesterlijk in de conceptie en in de uitvoering, om een groot deel van de structuur van die terror-groep af te slachten, met een absoluut minimum aan nevenschade ten nadele van burgers. (dat Panda ook van dit gedacht is, moge niet verwonderen. Hij durft zelfs niet openlijk te dromen van een soortgelijke actie, weliswaar mogelijks minder bloederig, die het Vlaams Belang zou decimeren)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Libanon luistert niet naar meningen die er niet toedoen.
De pogingen om het land te verdelen mislukken, integendeel, Libanon verenigt zich.
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarna volgt gezinshereniging naar België want die meisjes hebben de dubbele nationaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, het is duidelijk dat jij, Vlaming zijnde, daaromtrent een soort minderwaardigheidscomplex hebt. Je zit hier voortdurend te lullen over "Vloms" en "Vlondereirs". Ik weet niet of het reeds is doorgedrongen tot de Chinese hoek waar jij verblijft, maar niemand gebruikt hier de terminologie waarmee jij hier voortdurend zit te jennen. Jazeker het "Vloms" bestaat nog. Maar dan als een containerbegrip, een waaier van Vlaamse dialecten. Maar dialecten zijn er in alle talen, zelfs in het door jou zo hemelhoog ingeschatte Frans. Hou alstublieft nu eens op met hier dat denigrerend "proza" uit jouw toetsenbord te kloppen. Ga eens kijken naar de Belgische grondwet, artikel vier. Het zal voor jou leerzaam zijn. De taal in onze media en in ons onderwijs is Nederlands, of jou dat nu bevalt of niet. En ik ben in Vlaanderen nog nergens een winkelzaak binnengestapt waar men mij niet begrijpt wanneer ik mijn desiderata mededeel in het Nederlands.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Van waar deze bijzonder vreemde assumptie ? Sind die gedanken nicht frei ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanaf de hoeveelste generatie stoppen door blanken geimporteerde koreaantjes in europa meestal met gekookte hond met kimchi te eten ? Of blijft bosintang op het feestmenu staan bij de belangrijke momenten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet waarmaken en hij is zijn geluk dan maar gaan beproeven in China. Deze mislukking in Vlaanderen heeft hem waarschijnlijk opgezadeld met een afkeer tegen Vlaanderen en de Nederlandse taal. Dat verklaart zijn denigrerende terminologie van" Vloms" en Vlondereir". Meer moet je daar niet achter zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ben jij de voice of Lebanon ? Kun je ook een linkje geven om je beweringen te staven ? Of is het gewoon leuke kretologie ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien toch aan Vader Abt ook toelating vragen voor een abo op reguliere media, en niet enkel op 'Kerk & Leven" ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat erom dat iemand die, om god weet welke reden in China is blijven hangen, hier op dit forum om de haverklap zijn minachting voor zijn eigen taal en volk zit uit te braken en doet alsof wij zijn blijven hangen ergens in de 19e eeuw. Het wordt tijd dat hij eens voor een tijdje uit dat Aziatisch nest terugkeert en zich eens vergewist dat de tijd van Vloanderen en Vloms reeds zeer lang achter ons ligt. M.a.w. hij ligt hopeloos achterop. Overigens, hij merkt en weet ook wel dat hij met dat geneuzel compleet het Noorden verloren is als het over het huidige Vlaanderen gaat. Ik vermoed dat er ergens bij hem een zeer diepe, wellicht professionele, frustratie aan de basis ligt.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 28 september 2024 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
van die geïmporteerde Koreaanse zullen er nog niet te veel in den bak zitten, enkel uw sluierwijven hun gebroed heeft daar een vaste verblijfplaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |