![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zeg ik dat?
Maar voor hetgeen je hier al hebt aangetoond is die mogelijkheid niet onbestaande nee. Als het over uw boerderij gaat heeft u nog niets, helemaal niets, aangetoond. Geen aankoopprijs, niet de staat van de boerderij ten tijde van de aankoop, niet de kosten die u heeft moeten maken om ze bewoonbaar te maken. Dus ik heb evenveel reden om aan te nemen dat wat u zegt leugens zijn dan dat ik kan aannemen dat het de waarheid is. U geeft me nergens een reden om uw uitleg zo maar te geloven. Terwijl dat vrij simpel zou zijn. Laat mij een paar zoekertjes zien van vergelijkbare boerderijen voor vergelijkbare prijzen. Hoe moeilijk is dat? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar even een paar links geven naar gelijkaardig geprijsde boerderijen... Nee, dat gaat niet lukken. Laat me niet lachen.
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Afgewerkte woningen (niveau Vlaanderen) zijn vergelijkbaar in prijs. Regio Auxerre / regio Hasselt. Ik denk dat je de impact van dat gegeven wel kan inschatten.
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
Tevreden?
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag u gewoon om hetgeen u hier beweert ook eens te bewijzen. U hebt dit vast al vaker meegemaakt op een forum. Iets in het wilde weg beweren kan iedereen. Daarom dat dat op een forum niet pakt. Men vraagt naar bronnen, naar bewijzen. U kent dat vast uit uw rechtzaak vs fiscus draad. Daar post u met de regelmaat van de klok brieven en dergelijke. En dus is uw uitleg daar niet te weerleggen. Hier doet u dat niet. Hier beweert u vanalles over huurwoningen, over boerderijen en nergens post u daar een bewijs van. Nu ik daar al ettelijke keren achter gevraagd heb gaat u binnenkort de aankoopakte van uw boerderij posten. Waar u dan ook weer niets mee bewijst want die boerderij kon bij aankoop evengoed een compleet verkrotte woning geweest zijn. Als u uw beweringen wil staven gaat u dus ook foto's van uw boerderij ten tijde van de aankoop moeten geven. En rekeningen die aantonen wat u betaalt heeft voor de renovatie. JIJ bent met je eigen boerderij gekomen om iets aan te tonen eh? Niet ik. Het kan echter ook veel simpeler. Laat mij gewoon een aantal zoekertjes zien waarin vergelijkbare boerderijen aangeboden worden voor vergelijkbare prijzen. Dan moet u geen foto's nemen van u prive-woning, geen aankoopactes posten,.... Ik laat u de keuze maar blijkbaar ligt dat toch niet zo makkelijk.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu niet doen alsof ik degene ben die je tot dingen verplicht. Voor mijn part post je wat je wil. Is gewoon een paar vergelijkbare zoekertjes posten niet veel makkelijker? En minder privacy-gevoelig?
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Daarom is het expertiseverslag zo belangrijk. Heb geduld en lees.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar denk jij mee te kunnen bewijzen Jean makkelijk een vergelijkbare boerderij kan vinden? Weet je hoe ze dat noemen Johan? Zo iets wat je amper kan vinden en waar je met heel veel geluk er misschien eens in je leven toch eens eentje van tegenkomt? Een uitzondering noemen we dat Johan. Of een zeldzaamheid, dat kan ook. Jean is niks met uw aankoopakte en expertiseverslag want Jean zoekt al weken de zoekertjes van huizen en boerderijen in zijn buurt af en heeft nog geen enkele boerderij gevonden die qua prijs nog maar in de buurt komt van de uwe. Jean laat overigens weten dat hij hoort dat er wel eens zwart geld betaald wordt bij de aankoop van een woning. Hij had graag geweten hoe u van plan bent aan te tonen dat dat bij de aankoop van die absurd goedkope boerderij niet is gebeurd. Ik kan het ook niet helpen, Jean is nu eenmaal niet de gemakkelijkste.
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En in afwachting van de akte des waarheids:
Waarom lukt dit niet? Citaat:
Gewoon een paar zoekertjes zoeken, hier er naar toe linken et voila. Als dat niet lukt mag u voor mijn part nog 200 aktes posten. Maar dat gaat niet zorgen dat ik uw ongeloofwaardig verhaal ga geloven. En ik denk dat ik niet de enige ben.
![]() |