![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze morgen was ik zo stram, dat ik me begon af te vragen of het al lijkstijfheid was.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goede moed !
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een goede vriend uit onze vriendenkring overleed vrij plots. De brave man had het zijn hele leven niet al te breed gehad, daarom besloten wij, ik en twee vrienden, om hem wat geld mee te geven naar het hiernamaals. We kwamen overeen dat we ieder 100.000 Bf zouden meegeven. En omdat ik bij de begrafenisondernemer het onderhoud van de lijkenfrigo deed, kon ik perfect bij onze vriend komen zonder dat anderen het zagen. ik kreeg dus de opdracht om dat geld in de kist te smokkelen. Ik had niet onmiddellijk cash geld in huis, daarom besloot ik om een cheque uit te schrijven. Ik schreef dus een cheque uit van 300.000 Bf, stak die in de kist en nam de tweehonderdduizend Belgische franken mee naar huis. Het moet zijn dat hij het daarboven goed heeft, tot nu toe heeft hij de cheque nog niet geïnd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BTW is daar natuurlijk niet mee gemoeid. De particulier rekent die niet aan, de antiquair recupereert die niet. Koopt een antiquair van een andere handelaar wordt er gewoon een factuur opgemaakt.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grote handelaars handelen internationaal en ja; op sommige plekken zijn ze nog zot van meubels die hier bijna gratis weggegeven of zelfs weggegooid worden. Ook heeft de naam "Europese antiek" in bv Amerika nog steeds een klank als "Belgisch bier", "Franse wijn" of "Zwitserse horloges". Ik heb ooit meegewerkt aan een gigantische levering antieke eiken balken waar één of andere miljonair in Colorado zijn blokhut-woning mee ging optrekken. Nochtans is eik (ook oude) ginder ook vlot verkrijgbaar. Maar mijnheer wou "Franse eik". Puur om mee uit te kunnen pakken als er bezoek komt want geen mens ziet het verschil. Met hetgeen die gast betaalde voor zijn europese eiken balken kon je hier met gemak 5 huizen bouwen.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Uitgegeven in 2003 door Manteau ISBN 90 223 1784 6 Blz 161 tot 163. Fantastisch verhaal met veel humor, soms om te gieren. Aanrader. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kunst is tegenwoordig vooral verkoopspraatjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een banaan met ducttape tegen de muur plakken kunnen we uiteindelijk allemaal he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die dit kan beamen of nuanceren?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan met die banaan !! ![]() Stel dat er iemand is die die banaan dan steelt , en eventueel opeet ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() Heeee , da's van mij , verdomme , afblijven !!!!!!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb zonet iemand gesproken die in 2016 meegedaan heeft. De opname was in een kasteel te Edegem. Hij heeft daar gepoogd een dansorgel van de Gebroeders Decap te verkopen. De verkoop is uiteindelijk niet doorgegaan, de verkoper moet namelijk een contract ondertekenen waarin staat dat de expert een maand de tijd heeft om zich te bedenken en de koop kan afblazen. Ik heb altijd graag naar het programma gekeken, nu ik dit weet zal ik het met de nodige argwaan bekijken. Het wordt ineens duidelijk waarom er soms absurde prijzen geboden worden. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |