![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vrouwen.
Mijn ziel is de liefde voor alle vrouwen die ik heb gekend. Mijn ziel is de vrouw zelf. Ik ben teveel verwend.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lieve Jezus.
Ik wil niet klagen. Ik mag niet vragen. Maar lieve Jezus, denk ook eens aan mij, ik sta al zo lang in de rij... ![]()
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de stilte , een kilte
mensen gaan over de rooie is da' gene mooie !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schepping.
Hoe zal ik, Pythagoras, verwoorden hoe uit Gods eeuwige Geest het tijdelijke is geworden nog het meest krachtens zijn woord en rede dat de eeuwigheid zich ook manifestere in het heden als zijnde het eeuwige Nu en als eenheid van eindeloos veel momenten dus ook deze enkele Hier uit de veelheid als deel is ontsnapt en nedergedaald als zijn Zoon in wien de liefdespassie is ontbrand tot Vuur en de aarde schiep uit de volheid zijns gemoeds en geile verbeelding om haar te kunnen begeren en de Liefde hoog vereerd aldus geheel en al om te keren tot lichamelijke kracht en verrijzenis
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jezus.
Laat de Here Jezus tot Mij komen tussen de bladeren, de bloemen en de bomen. Laat Hem ook weer gaan Hij is zo krom als een banaan niet recht op te kunnen staan zich voor God te krommen die het niet kan bommen uitgestrekt aan het kruis voelt Hij zich beter thuis. Mijn God, mijn God waarom hebt Gij Mij verlaten sprak Hij David na Ook die zat op de pot en huilde om zijn Pa Het was Zijn lot te komen en te gâ David mocht nog even koning zijn Jezus ging weldra Het eerste was toch wel fijn Het tweede zo zuur als azijn
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zaadjes.
Jezus bedoelde het zo goed: Ja, er is een God en een hemel zo zoet en ondanks de dood als ons aller lot zijn wij ook geschapen tot het eeuwig leven ook dat wordt ons gegeven en vergiffenis van onze zondigheid als logische noodzakelijkheid tot verheffenis der heiligheid Maar Jezus wist het niet uit te leggen Hij had het slechts van horen zeggen Daarvoor moest Hij eerst boeren, ploegen en eggen om in de voren zijn zaadjes te kunnen leggen
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het leven is schoon
ook waar ik woon ik poep u met een slappe en zo wordt het verdraaid gene rappe ik bewonder u doordacht in alle pracht het vrouwtje zegt nee en ik zeg daarop , ojee wat is er aan de hand met ons gestoord land !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 11 december 2024 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De klok en de klepel.
Jezus had de klok wel horen luiden maar Hij wist niet waar de klepel hing daarom moest Hij hangen in een eeuwig rechtsgeding
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kindeke.
Jezus had de klok wel horen luiden maar Hij wist niet waar de klepel hing Het hing tussen zijn benen dat rare ding Het was Zijn zondigheid Zijn zaad moest Hij kwijt Toen is Hij ter kruize gegaan om daar voor lul te staan en te sterven voor het nageslacht en de engelen te horen: "er is een kindeke geboren!" al zo lang verwacht.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag...
Ik zag een snaphaas hondje spelen. Ik zag een juffrouw langs de Maas. Ik zag mosterd zonder kaas. Ik zag de hemelpoort wagenwijd open en engelen kerstballen kopen. En ik zag God op zijn troon in Zijn nette pak met gouden knopen.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kruis van Jezus.
Wie is zo gek aan zijn kruis te gaan hangen? Het is Jezus. Tussen zijn linker en zijn rechter been, tussen zijn anus en zijn penis, voor zijn ouwe vader en zijn jonge moer, en voor alle mensen die niets beter konden wensen, maar ook voor zichzelf gedaan want Hij was zo krom als een banaan en nu hoopt Hij na twee duizend jaar gestrekt te hangen weer eens recht op te kunnen staan
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ware getal.
Uit het getal is God gekomen van 0 tot 1, tot 2 tot drie Maar dat het er oneindig veel zijn dat had God nog niet durven dromen Daarvoor moest Hij eerst aan het kruis In de oneindig vele microgoden is Hij weer thuis. Piep zei de muis in het voorhuis Mijn geld zit in de kluis.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het laatste oordeel.
Jezus verschijnt op de wolken. De boer heeft zijn koe gemolken. De hemelpoot zal open gaan: allen in de rij gaan staan God opent zijn boek voor wie geprezen wordt en voor de billenkoek God besteedt aan elkeen een uur dat maakt 8 miljard mensen voor een kuur goed voor een miljoen jaar de laatste is de sigaar hij kijkt wat zuur
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Willempie.
Wilhelmus van Nassauwe ben ik van Hollands bloed den Vaderland getrouwe ben ik tot in den doet bereid om te sterven als dat zo nodig moet nog even en het is zo ver het doet mij goet dan zullen zij Mij eindelijk geloven als ik niet meer ben op aard' maar hier boven
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Harrieman.
HarrieChristus van Amsterdam. Ben ik van Germaanse stam. Den waarheid getrouwe ben ik tot in den dood Dat men daarom rouwe want ik ben oneindig groot oneindig klein bovendien Niemand heeft Mij ooit gezien
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamse Leeuw.
Zij zullen hem niet temmen, de fiere Vlaamse Leeuw, Al dreigen zij zijn vrijheid met kluisters en geschreeuw. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft. Toch is de Leeuw slechts een Beest. Hij is wel de koning der dieren, maar niet de Geest. Ziet hoe hij het zachte lieve Lam opvreet. Het komt als drollen uit zijn reet. Hij is dom en heeft geen weet.
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamse Leeuw bromt en gromt.
De leeuw brult en steekt zijn klauwen uit. En zijn bek gaat open met zijn sterke tanden. Hij vreet het lieve en zachte Lam met haar en huid. Waar zal het arme dier belanden? Volgevreten gaat de leeuw vredig slapen op de schoot van mijnheer pastoor hij droomt zich in het hemelrijk zo heerlijk op een oor en nog even moet hij gapen... ![]()
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 21 december 2024 om 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamse Leeuw moet huilen.
En weer ziet de Leeuw het Lam zo angstig en in het nauw en heeft oprecht berouw Ach lieve Lam, zegt Hij tegen het Lam wij zijn van eenzelfde stam tranen uit zijn ogen vol van mededogen ik bedoelde het niet zo slecht maar omwille van het recht opdat jij naast Mij komt op mijn troon als weder geboren ben je mijn Zoon wij zijn nog slechts dieren de Heilige Geest woont in Amsterdam lieve Lam dat zullen wij vieren... ![]()
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maria Magdalena
Maria Magdalena zag Jezus voor een tuinkabouter aan zij zag Hem met een harkje en een schoffeltje bij de bloemen staan Kom, zei zij doe je rode puntmuts op dat staat zo leuk op je bolle kop En Jezus deed aldus en Maria gaf Hem een dikke kus en wilde Hem omarmen Maar Jezus zeide luid raak Mij niet aan want daarvan krijg ik de kriebels in mijn fluit en ik moet nog naar Mijn Vader gaan en die staat zoiets helemaal niet aan een vrouw te beminnen Hij is een jaloerse nicht en zal Mij opnieuw veroordelen in het laatste gericht
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ware Liefde.
Jezus, mijn tuinkabouter daar hangt hij aan de muur hij kijkt wat zuur heeft hij het niet naar zijn zin? ik sla er nog drie extra spijkers in in zijn hart in zijn hoofd en in zijn kruis daar beneden daarvoor is alle goede rede drie plus vier is de eenheid van God en Godin hoe krachtig gaan die spijkers er in drie plus vier is zeven het heilige getal eeuwig zal hij leven voor straf want hij is zo laf Maria Magdalena te vergeten en zelf de grootste zondaar is het is geen kattenpis maar de mensheid tot getuigenis omtrent wat werkelijke Liefde is