![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Is het 'toeristje' uithangen tss 150.000 doden verantwoord ? | |||
Tuurlijk..het leven gaat gewoon verder... |
![]() ![]() ![]() |
15 | 38,46% |
Schandalig |
![]() ![]() ![]() |
18 | 46,15% |
Who cares... |
![]() ![]() ![]() |
6 | 15,38% |
Aantal stemmers: 39. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Zal zeer moeilijk gaan om niet te zeggen onmogelijk.
Saddat vermoord door fundamentalisten. Opvolger Moumbarak stond ook op de lijst en dan nog wel door de clan van osama bin laden himself. Vandaar dat ze binladen uit de Soudan geschopt hebben omdat hij iets van plan was te doen in Egypte. Is dan gevlucht bij de Saoudi's, maar die vroegen aan de amerikanen hun olievelden te beschermen tegen Irak. Binladen was razend en zo hebben ze hem daar ook buiten geschot. Is dan naar Pakistan-Afganistan gevlucht. Dit gaat dus over een periode van +/- 15 jaar geleden. MAW fundamentalisten = niets anders dan miserie |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoeveel Irakezen zaten er in Belgie? Of elders in Europa? Begrijp me niet verkeerd. Dit heeft niets te maken met Saddam verdedigen. Geloof me, ik kén z'n "palmares". Maar denk je dat de rekruteerders van moslimterroristen in het Irak van Saddam ooit enig succes hebben gekend? Geloof het maar niet. NU wél. Als je halve familie is vermoord ben je uiteraard een stuk vatbaarder voor de onzin van die fundamentalisten. Zie je wat ik aan het doen ben? Ik ben even de houding van de VS aan 't illustreren. Als ze een dictatoriaal regime willen steunen, dan gebruiken ze het excuus dat het regime tenminste voor "stabiliteit" zorgt in het land. (Zie Saddam, Taliban, enz..) Als ze van een regime afwillen zorgen ze voor een mediashow over de misdaden van de dictator. Dat even voordien deze "demons" nog bondgenoten waren van de VS, daar wordt uiteraard geen mediashow aan gewijd. Ik kan best aannemen dat sommige persoonlijkheden de politiek van de VS goed keuren, om welke reden dan ook, maar dat ze niet met dat verhaaltje over "hun hoge moraal" en "democratie brengen" afkomen, want dat dient alleen maar om de massa te misleiden.
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Het merendeel van die doden zijn islamieten. Geen reden dus om een zonnige rustgevende vakantie af te gelasten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens heeft het woord "ramptoerisme" er weer een nieuwe dimensie bijgekregen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Die kerel op de 100ste foto heeft denk ik niet echt door dat de zon niet schijnt. Goeie reden voor beetje zonnecreme uiteraard. Ik hoop alleszinds dat de zonnecreme waterproof is
![]() Nee serieus, schandalig. 150.000 doden, waanzin gewoon. Het is meer dan wat er in sommige Vlaamse hoofdsteden woont. Het minste dat men kan doen is weggaan of helpen. Maar toch niet in het zicht van mensen waarvan gans hun familie uitgestorven is.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dat u ook eens wegspoelt,samen met uw familie. Want wat is 1 christen niet waar...
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar soit, het zal bij ons inderdaad van de badkraan moeten komen, want een Tsunami zal hier nog zo snel niet plaatsvinden. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 situatie of uitspraak die vrolijke verbazing en gelach opwekt Jij doelde toch hierop,wat ook te merken is aan jouw smiley. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als rechtgeaard Vlaming, walg ik van sommige reakties hier.
Ik vind dat die toeristen daar groot gelijk hebben. Als er nog een hotel rechtstaat en nog funktioneert, dan moet ge heel die personeelsstaf van kuisvrouwen, koks, obers, kamermeisjes enz. niet werkloos maken. Ge moet juist hun job ondersteunen, zodat ze wat extra kunnen verdienen om 't een of 't ander bouwmateriaal te kunnen kopen ... Maar waar ik wel voor zou zijn, om eens een pittige vergelijking te maken: een weg of een kruispunt in Vlaanderen waar een kind het leven liet in een ongeval, mag voor mijn part gerust een week geblokkeerd worden voor alle gemotoriseerd verkeer. Zelfs al zou het een autostrade zijn. Voor het overlijden van een volwassene, volstaat het afsluiten van de weg gedurende één dag. En voor een vijftig-plusser, zoals den deze, volstaan 5 minuten. (zeg nu zelf: is dat geen leuke en pittige vergelijking?)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() och dat die zonners zich niets van de anderen aantrekken...
da's toch logisch... vermits heel wat mensen enkel nog aan zichzelf denken... en daarvoor zelfs willen afscheiden van de leefgemeenschap waar ze al jaren in leven... gelukkig zijn er nog een grote meerderheid die meeleven... die geld storten wanneer ze niet zelf kunnen gaan... en van afscheiding niets moeten weten...
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men mag toch niet vergeten dat in Thailand slechts de korte kuststrook getroffen werd en dat hotels in het binnenland totaal ongedeerd zijn.
Zelf zou ik nu zeker niet boeken, waarschijnlijk afzeggen moest ik reeds geboekt hebben. Gaan zwemmen in de zee daar lijkt me niet zo gezond op dit ogenblik. Zelfs in die omgeving verblijven lijkt me evenmin bijster gezond wegens gevaar voor epidemieën. Zich omringd weten door mensen die op zoek zijn naar vermiste personen, een 'kijkje' gaan nemen naar de crisiscentra waar ze de lijken nog aan het identificeren zijn is niet bepaald mijn idee van een exotisch verlof. Edoch: zoals hierboven reeds vermeld is het voor de mensen ginder letterlijk BROODnoodzakelijk dat de toeristische industrie niet stilvalt, anders hebben ze helemaal geen inkomen meer. Ik zou dus maar even wachten met de daar verblijvende toeristen met een grote vinger na te wijzen: ze helpen de plaatselijke bevolking waarschijnlijk meer dan jouw storting op 1212 en uiteindelijk is het hùn verlof dat eraangaat.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 januari 2005 om 23:17. |
![]() |
![]() |