Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 november 2024, 14:52   #21
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dank je.
Ik ben me terug in het geloof aan het ankeren om mijn gevoelens van berouw plaats te geven.
Ik ga ook proberen mijn geest te herwinnen en vergiffenis toe te passen. Want als ik niet vergeef en loslaat, zal er nooit een herstel komen....
Vergeven is moeilijk. Zeker voor mij.
Je staat er niet alleen voor. Ik zit zelf al decennia met een brolverslaving, uitstelgedrag, rancuneuze gedachten, bedriegerssyndroom, internetverslaving en frustratie in wat ikzelf percipieer als mislukte carriëre met minderwaardigheidscomplex en gebrek aan gevoel voor zingeving.

Wat mij de laatste tijd helpt de mantra "It's me, hi, I'm the problem, it's me" te herhalen in mijn hoofd om een stukje van mijn administratie gedaan te krijgen, het lang uitgesteld contact te leggen of een stukje van mijn rommel op te kuizen.

Door rancuneuze gedachten tegen cijferberoepers zat ik maanden te wachten op een klaar en duidelijk antwoord op een concrete vraag die ik hen stelde. Bleek dat ik dit antwoord reeds maanden terug had gekregen op mail. Dit misverstand werd uitgeklaard na telefonisch contact.

BTW ik was zelf vragende partij om alles zo veel mogelijk via mail af te handelen. Door rancuneuze gedachten gelezen.

Verba volant, scripta manent.

Soms blijkt er echter nood te zijn aan rechtstreekse menselijke interactie. Ook al heb je het gevoel dat tijdens zo'n conversatie jouw broek openstaat of ben je voor jezelf een voorstander aan het maken hoe de andere er in hun blootje uitzien.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2024, 16:33   #22
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Je staat er niet alleen voor. Ik zit zelf al decennia met een brolverslaving, uitstelgedrag, rancuneuze gedachten, bedriegerssyndroom, internetverslaving en frustratie in wat ikzelf percipieer als mislukte carriëre met minderwaardigheidscomplex en gebrek aan gevoel voor zingeving.

Wat mij de laatste tijd helpt de mantra "It's me, hi, I'm the problem, it's me" te herhalen in mijn hoofd om een stukje van mijn administratie gedaan te krijgen, het lang uitgesteld contact te leggen of een stukje van mijn rommel op te kuizen.

Door rancuneuze gedachten tegen cijferberoepers zat ik maanden te wachten op een klaar en duidelijk antwoord op een concrete vraag die ik hen stelde. Bleek dat ik dit antwoord reeds maanden terug had gekregen op mail. Dit misverstand werd uitgeklaard na telefonisch contact.

BTW ik was zelf vragende partij om alles zo veel mogelijk via mail af te handelen. Door rancuneuze gedachten gelezen.

Verba volant, scripta manent.

Soms blijkt er echter nood te zijn aan rechtstreekse menselijke interactie. Ook al heb je het gevoel dat tijdens zo'n conversatie jouw broek openstaat of ben je voor jezelf een voorstander aan het maken hoe de andere er in hun blootje uitzien.
We worstelen met dezelde zaken...
Yes, the problem is me!
Ik gaf zo eens af op de Lijn door zélf verstrooid aan de foute halte te staan, door in de verkeerde gebouwen te lopen, door mensen die aan mijn kant stonden als vijanden te zien.
Zwart wit... ik ben de kleur verloren, maar ik heb mijn prisma eens afgestoft om meer kleur door te laten.

De zwaarste worsteling is de demon van nicotine. Ik zou me daar best 3 dagen voor laten opnemen vrees ik.
Oud 24 november 2024, 22:38   #23
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We worstelen met dezelde zaken...
Yes, the problem is me!
Ik gaf zo eens af op de Lijn door zélf verstrooid aan de foute halte te staan, door in de verkeerde gebouwen te lopen, door mensen die aan mijn kant stonden als vijanden te zien.
Zwart wit... ik ben de kleur verloren, maar ik heb mijn prisma eens afgestoft om meer kleur door te laten.

De zwaarste worsteling is de demon van nicotine. Ik zou me daar best 3 dagen voor laten opnemen vrees ik.
Als je twijfelt : eens flink zuipen en dan de Spartaan terug loslaten !

Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2024, 09:29   #24
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Wanneer het echt niet meer gaat: ik ben er nog steeds en het is nog niet te laat.
Oud 6 december 2024, 11:34   #25
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Ik ben herboren in iets dat ik niet ga loslaten.
Vuurdopen...
Oud 7 december 2024, 09:24   #26
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben herboren in iets dat ik niet ga loslaten.
Vuurdopen...
De vuurdoop is voor ketters.
Zulk een "christelijke" wreedheid bestaat gelukkig niet meer.
De waarheid is slechts in de geest van het denken.
De rest is bijgelovigheid.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be