![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... wat dan?
Ik ga geen zotte zaken doen, maar wat doe ik hier eigenlijk nog elke dag tegen mijn goesting waar zelfs winkelen ergernissen opwekt en ik dat dus ook vermijd. Gisteren had ik een afspraak, administratief, wat door mijn ptsd die hele bureaucratische molen van die wereldrijkers in mij oproept en draconische methodes vereist om "normaal" mee om te gaan. Ik ben daar simpelweg niet geraakt omdat er enkele lijnen tussenuit vielen en meer mensen opzaten dat enkel in Aziatische landen normaal kan zijn. Ik moet nochtans mijn administratie op orde krijgen, maar zelfs dat lukt niet meer. Een simpele brief wekt veel onrust op, laat staan 20 pagina's doorworstelen. Het wekt teveel in mij op. Ik heb straks opnieuw een afspraak, ik ben nu al misselijk omdat het voorspelbaar fout gaat lopen. Ge kunt nu allemaal eens goed lachen met mijn kwetsbaarheid, of wie weet doe ik iets goed om dat voor het eerst in 10 jaar zo eerlijk te verwoorden. Ik wil geen contacten dus ik bespreek dit anders met niemand, zelfs niet met familie.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Administratie, verschrikkelijk, ik leef met je mee.
Overigens is het mij niet duidelijk om wat voor administratie het gaat. En waar die posttraumatische stress stoornis vandaan komt.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn ptsd is te wijten aan het feit dat ik ooit het kotteke van de muur moest lopen en zaken waar ik recht op had moedwillig werden tegengewerkt en ik de betekenis van dorst, honger en koud leerde kennen. Vele lotgenoten stierven tijdens deelname van die fascisten aka de nva.
En corona heeft dat herstel niet beter gemaakt. Ik ben nu 10 maal meer op mijn hoede dan daarvoor. Dan hebben ze nog andere zaken geprobeerd waar ik liever niet te open over ben. Niet dat corona die ptsd verergerde, maar dat vaccinatiebeleid en het stigmatiseren terwijl het tijdens mij te beboeten duidelijk werd dat die fascisten zelf superverspreidingen organiseerde en waardoor ik de vrijspraak kreeg. Den tv is mijn evangelie niet dus ik zou bijgod niet weten wat de waan van vandaag is anders dan het klassieke haatzaaien, demoniseren, vijandsbeelden en terwijl narcisme conditioneren met algoritmes om een nieuw superieur (wanend) volk te creëren.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 20 november 2024 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er een manier waar iemand alle maar echt alle papierwerk overneemt?
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja dat ligt aan mij, maar ze rekenen ook op mensen als mij en passen daar hun bureaicratie op aan zodat ze dat preventief kunnen wegfilteren.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik krijg al een ptsd aanval als ik bepaalde post krijg. Soms moet een derde die openen voor mij.
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is er nog iets aan vooraf gegaan?
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is teveel papierwerk en pestbeleid op me afgekomen om daar nu normaal mee om te gaan. Dat ik mijn administratie niet op orde krijg is iets recent en wordt heel zichtbaar telkens ik probeer.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarvoor heb ik vele jaren mijn belasting tegoed laten gaan, zonde van het geld. Maar nu heb ik toch de belasting eens opgebeld en de nodige papieren toegestuurd gekregen en mijn AOW en pensioen ingevuld over 5 jaren en ik hoop nu wat geld terug te krijgen.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik weet nu tenminste waar ik voor sta en er ook helemaal alleen voor sta.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik sta er ook alleen voor, al zoveel jaar.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben net zo ene in staat van ontbinding gevonden...
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En...denk je dat je er aan onder door zal gaan?
Beschouw je zelf dan maar als een martelaar. God zal blij met je zijn... ![]() ![]() ![]()
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als uw administratie op orde krijgen of houden het ergste is wat ge in uw leven mee gaat maken moogt ge niet klagen. ik ben de afgelopen twee jaar 6x opgenomen in het ziekenhuis, van werk naar ziekenkas gegaan, van ziekenkas naar invaliditeit, van invaliditeit naar arbeidsgeneesheer, van arbeidsgeneesheer naar medisch ontslag, van ziekenkas naar dop, van dop naar RVA-geneesheer en van VDAB naar GTB. Ik wil maar zeggen: ge moet mij niet vertellen hoe ge zo snel mogelijk zo veel mogelijk papierwerk in uw nek geschoven krijgt. Maar ik zou willen dat ik nog 10x zoveel papierwerk te verwerken gekregen had als ik daardoor mijn gezondheid terug kreeg. Want papierwerk: dat heb je zelf in de hand. Je vult dat in en stuurt dat naar de juiste persoon of dienst. Kan je er niet aan uit, dan bel je de juiste persoon of dienst. Je steekt daar wat tijd in maar verder is dat peanuts. Get your shit together, Cufi en besef: als administratie het ergste is wat je dezer dagen overkomt mag je niet klagen. Er zijn veeel, veeeeeeeel ergere dingen op de wereld.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Game on.
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probeer het vooral niet als een strijd te zien.
Het leven is een komedie voor diegenen die nadenken en een drama voor diegenen die hun gevoelens gebruiken. Hersenen zijn actief, of je het wil of niet. Gebruik jouw gevoelens om jouzelf te ontspannen. Gebruik jouw ratio om niet met jouw gevoelens de bureaucratie, de maatschappij, de wereldrijkers en forumgangers te bestrijden. Het is geen schande om kleine stapjes te zetten, administratieve fouten te maken, zaken recht te zetten of hulp te aanvaarden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 23 november 2024 om 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben me terug in het geloof aan het ankeren om mijn gevoelens van berouw plaats te geven. Ik ga ook proberen mijn geest te herwinnen en vergiffenis toe te passen. Want als ik niet vergeef en loslaat, zal er nooit een herstel komen.... Vergeven is moeilijk. Zeker voor mij.
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer het echt niet meer gaat...
Gooi al je papieren op straat. Of klodder alles vol naar believen. En stuur het op in twaalf brieven. Er is altijd nog een plaatsje in het gekkenhuis. Daar voelt God zich thuis... ![]() ![]() ![]()