![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k heb geen salariswagen, maar wel een firma-tankkaart.
Ik moet eerlijk toegeven, ik rijd, sinds ik die kaart heb, ook een stuk meer.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De link tussen onze ellenlange files en de tankkaarten is toch al meerdere malen gelegd. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 november 2024 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En ben je ook een van die vele honderdduizenden thuiswerkers? Dan ben jij volgens fred de schuldige van de files en de verkeersdrukte. ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed zot, dan ben ik zo lang aan't zoeken naar een parkeerplaats dat ik met oud brood thuis kom. Neen, daarvoor heb ik mijn ligfiets.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En in't terugkomen, met de ligfiets heb ik er weinig last van.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 november 2024 om 21:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan ben jij net als mijn voor u onbekende buren een grooote uitzondering. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 november 2024 om 05:33. |
|
![]() |
![]() |